quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:17 schreef Spouwerranger het volgende:
302 posts, lolwhut? Precies op dezelfde seconde gepost
http://onzinradio.nl/tunein/quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:18 schreef sharr het volgende:
Serieus ik faal. Wat is die tunein link ook al weer
Aight oke het is niet mijn fout.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:18 schreef EggsTC het volgende:
wat is het URL om te luisteren, die tunein link werkt niet.
hoezo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:18 schreef Spouwerranger het volgende:
Ajacied, je hebt een TT-faal gemacht
Jouw middag, maakt niet uit verder, ik wil ook niet de grammarnazi uithangenquote:
o zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw middag, maakt niet uit verder, ik wil ook niet de grammarnazi uithangen
Versie 7quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is wel baas, alleen ik heb versie 7 niet, ik heb versie 6.1
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef OhLaLa het volgende:
Hoe komt het toch altijd als ik naar Radio Onzin luister , verder nks meer doe ,dan alleen maar achter m'n pc hangen
eckt sleckt
Same here en ik had zulks goeie plannenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef OhLaLa het volgende:
Hoe komt het toch altijd als ik naar Radio Onzin luister , verder nks meer doe ,dan alleen maar achter m'n pc hangen
eckt sleckt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef OhLaLa het volgende:
eckt sleckt
quote:
In die mixlab layout had je helemaal rechts ook een volume regelaar dacht ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is wel baas, alleen ik heb versie 7 niet, ik heb versie 6.1
ja die maak ik iedere dag , goeie plannen , maar er komt er maar niks vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here en ik had zulks goeie plannen
Ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef sharr het volgende:
Ik moet pws'en maar ik heb geen zin door fok
Er zitten wel veel mensen hier die in het laatste jaar zitten of niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef sharr het volgende:
Ik moet pws'en maar ik heb geen zin door fok
Kusje op je aidsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb echt terminale buik-aids in de hoogste vorm. Echt niet grappig meer
3equote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zitten wel veel mensen hier die in het laatste jaar zitten of niet?
wellichtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
whehequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
wtf is dat overleg![]()
"je moet wel eerlijk zijn, je begon mijn broek uit te trekken"
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
wtf is dat overleg![]()
"je moet wel eerlijk zijn, je begon mijn broek uit te trekken"
En elke keer drink ik te veel dat mijn weerstand niets is, en dan merk ik het het ergste. Ik ben zwakquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
Ik ga ff een powernap doen van een uurtje. Veel luister plezier
Jawel maar hoe krijg ik die aan zonder die tunein link?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je geen VLC, schat?
Ik begin er ookal behoorlijk chagrijnig van te wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Jongens hier versta ik niets van, dit is erg irritant.
Ik weet nog wel iets wat stijgt bij Monoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mono's reputatie..
kan alleen maar stijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |