http://maps.google.fr/map(...)z=15&iwloc=addr&om=1quote:Op maandag 20 februari 2012 08:12 schreef poepeneesje het volgende:
Ik ben momenteel in Parijs en was gisteren opzoek naar les Catabombes maar heb gezocht als een malle, maar ik kon het niet vinden...
Dan ben je wel jong gaan trouwen en vader geworden zeg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef DutchieBre het volgende:
Tis alweer 8 jaar terug dat ik studeerde in Parijs .. Wat gaat de tijd snel hé.. Toen losbandige van het leven genietende altijd drinkende en feestende student .. Nu getrouwde van het leven genietende gematigde drinkende en feestende papa
...
Ik wil dit jaar mijn zoontje voor het eerst meenemen om hem te laten zien waar ik woonde. Ben benieuwd
En ik maar zoeken op maandagquote:Op maandag 20 februari 2012 08:27 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
http://maps.google.fr/map(...)z=15&iwloc=addr&om=1
voor ons was het toender tijd niet zo moeilijk te vinden omdat er een lange rij stond. pak de metro naar de Denfert-Rochereau. En maandag is het altijd dicht.
Of een luie oudere studentquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ben je wel jong gaan trouwen en vader geworden zeg.
Ik word 30 dit jaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ben je wel jong gaan trouwen en vader geworden zeg.
Andere kant van mijn kant dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef DutchieBre het volgende:
Courbevoie .. La Defense zeg maar ..
Dat had ik dus bijna vorig jaar. Ik zou op dinsdagochtend weer weggaan dus ik had het gepland op maandag, tis maar goed dat ik ruim op tijd op internet keek zodat ik op zondag m'n planning nog kon omgooien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:03 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En ik maar zoeken op maandag. Honderd keer die rotonde afgelopen, dat 'eilandje' op en af... Dikke fail dus.
Wat is er mis met Google.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:21 schreef bierjoost het volgende:
Een longshot, maar weet iemand nog een betaalbaar hotel (liefst) in arrondissement 5 of kruising 1. & 9.?
Ja idd dus ik snap het probleem niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Op booking.com kun je ook heel veel gewenste resultaten aan- en uitvinken he..... (locatie, omgeving, etc.).
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Op booking.com kun je ook heel veel gewenste resultaten aan- en uitvinken he..... (locatie, omgeving, etc.).
Ja dat snap ik ook wel. Gebruikerservaringen zijn echter een stuk betrouwbaarder dan een booking.com database. Ik geeft zelf toch al aan dat het een longshot is. En ik kan inderdaad ook best op tripadvisor of zoover of weet ik veel voor gebruikerservaringen kijken, maar ik hoopte echter op betrouwbare gebruikservaringen van Fokkers. Tevergeefs helaas..quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd dus ik snap het probleem niet eigenlijk.
Ervaringen zijn ook vrij persoonlijk, wat voor de een goed genoeg is kan een ander weer niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Gebruikerservaringen zijn echter een stuk betrouwbaarder dan een booking.com database. Ik geeft zelf toch al aan dat het een longshot is. En ik kan inderdaad ook best op tripadvisor of zoover of weet ik veel voor gebruikerservaringen kijken, maar ik hoopte echter op betrouwbare gebruikservaringen van Fokkers. Tevergeefs helaas..
Dat is een beetje het idee van een ervaring he. Mijn god...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ervaringen zijn ook vrij persoonlijk, wat voor de een goed genoeg is kan een ander weer niet blij mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |