Niet eens over nagedacht, maar goed idee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef psv-gomes het volgende:
Leuke plannen
...
Ga je naar de halloweenfeesten in Disneyland park?
Ik kan er ook niks van maar met Engels kom je al een heel eind. Ik heb gemerkt dat ze vooral bij restaurantjes er niet zoveel zin in hebben, maarja daar kom je ook wel overheen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:43 schreef BillsGate het volgende:
Moet ik me trouwens zorgen maken over dat ik geen woord Frans spreek? Engels is geen probleem, met Duits red ik me ook wel, maar Frans...
Ik weet waar het ligt ik werk namelijk in Disneylandquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:55 schreef BillsGate het volgende:
De 21e gaat helaas niet lukken, dan ben ik uitgenodigd op een bruiloft.
We gaan naar Hotel Kyriad à Disneyland Paris. Dat was een van de weinige hotels die nog beschikbaar was en redelijk betaalbaar. Het ligt net rechts van Disneyland. Ik denk dat daar de auto ook wat veiliger staat dan in de binnenstad
Van mij mag je mee, maar ik weet niet of mijn vriendin dat een goed idee vindt
Ik ga nog wel zo'n anwb reiswoordenboekje regelen.
Goeie sites!
Oh leuk, wat doe je daar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:18 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Ik weet waar het ligt ik werk namelijk in Disneyland
Woordenboekje kan handig zijn als je bv gaat uiteten ofzo
Tofquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:28 schreef psv-gomes het volgende:
werk al 2,5 jaar in een van de hotels
owja koop wel zo veel mogelijk kaartjes van te voren via internet, scheelt je echt wachtrijenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:16 schreef BillsGate het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan eind oktober een week. Paar dagen in het disneypark rondhuppelen en de rest in Parijs doorbrengen.
Ik heb de tips uit de OP verwerkt in een Google kaart:
http://maps.google.com/ma(...)004aeaf511dc02262974
Misschien hebben anderen er wat aan
Ben ik nog wat vergeten?
Op welke sites dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef psv-gomes het volgende:
Je kan beter lang wachten voorkomen en kaartjes via internet kopen ( soms ook nog goedkoper )
En ja het wachten kan periode verschillen
vanuit Eindhoven is het 4 uur rijden. Als je met z'n 2-en kan rijden kom je echt niet minder uitgerust aanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:14 schreef BillsGate het volgende:
Ik wilde heel graag met de trein gaan, maar als je vanuit Eindhoven eerst naar Rotterdam of Brussel moet, is dat best prijzig. Het goedkoopste wat wij voor twee retourtjes gevonden hadden, was net iets meer dan 300,-.
Ik rij diesel, voor dat geld kan ik 3,5 keer op en neer rijden. Dan maar wat minder uitgerust aankomen (arriveren voor niet-brabanders).
ja als je kort van te voren boekt is het duurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:14 schreef BillsGate het volgende:
Ik wilde heel graag met de trein gaan, maar als je vanuit Eindhoven eerst naar Rotterdam of Brussel moet, is dat best prijzig. Het goedkoopste wat wij voor twee retourtjes gevonden hadden, was net iets meer dan 300,-.
Ik rij diesel, voor dat geld kan ik 3,5 keer op en neer rijden. Dan maar wat minder uitgerust aankomen (arriveren voor niet-brabanders).
Klopt, bovendien tank ik in Nederland hem helemaal vol en dat scheelt ook weer zo'n 600km denk ik. Alleen je moet je auto dan wel weer parkeren wat prijzig is denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:34 schreef Blik het volgende:
[..]
vanuit Eindhoven is het 4 uur rijden. Als je met z'n 2-en kan rijden kom je echt niet minder uitgerust aan
Weekend parkeren in een parkeergarage is 55 euro volgens mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:56 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Klopt, bovendien tank ik in Nederland hem helemaal vol en dat scheelt ook weer zo'n 600km denk ik. Alleen je moet je auto dan wel weer parkeren wat prijzig is denk ik.
Hebben jullie een suggestie voor een wijk? Lijkt me dat in Parijs het OV wel goed te doen is...
Die prijs heb ik nog niet gezien hoor 3 mnd van te voren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:55 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
ja als je kort van te voren boekt is het duur
3 mnd van te voren boeken kan je voor 58 euro heen en weer
Kan ook niet, goedkoopste tarief is 70 euro retour volgens de website van Thalysquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die prijs heb ik nog niet gezien hoor 3 mnd van te voren.
Nee daarom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Kan ook niet, goedkoopste tarief is 70 euro retour volgens de website van Thalys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |