Ik ben ook op zoek naar een fatsoenlijke camping (hoeft niks te beleven te zijn, als het maar schoon is) met een goede trein/metro/busverbinding naar parijs en evt disney. Ik lees hier veel over hotels e.d., maar niet over campings. Niemand die in de buurt kampeert?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:15 schreef Jappe90 het volgende:
Ik ga volgende week met mijn vriendin op vakantie naar Luxemburg en Frankrijk. We gaan met de auto en willen wat leuke plaatsen aandoen, waaronder Parijs.
Weet iemand een goede (en betaalbare) camping in de buurt van Parijs? Zijn er nog leuke plaatsen in de buurt van Parijs die het bezoeken waard zijn?
Alvast bedankt voor de tips!
La Defense bv ? Vincennes evt al heb ik daar geen ervaring mee. La Defense ben je 15-20 min in centrumquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn nu in Frankrijk (tussen Lyon en Dijon) en willen op de terugweg 3 dagen Parijs aandoen. Qua hotel heb ik een budget tot ongeveer 250-300 euro voor drie dagen.
Voorwaarde is wel dat ik dan gratis kan parkeren en het liefst bewaakt (de auto licht vol met dure kampeerspullen enz.)
Ik heb al zitten kijken naar Noisy Le Grand maar dan zit je op 45min met het openbaar vervoer, zit ik niet helemaal op te wachten.
Iemand enig idee voor een hotel/plaats net buiten Parijs waar je met de metro snel naar toe kan.
ja 2 jaar geleden op de champs elysee gestaan en dit jaar wrs weerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ga de finish van de tour eens meepikken .. Iemand al ervaring hiermee ?
het is van noisy le grand naar bv chatelet iets van 20 min.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn nu in Frankrijk (tussen Lyon en Dijon) en willen op de terugweg 3 dagen Parijs aandoen. Qua hotel heb ik een budget tot ongeveer 250-300 euro voor drie dagen.
Voorwaarde is wel dat ik dan gratis kan parkeren en het liefst bewaakt (de auto licht vol met dure kampeerspullen enz.)
Ik heb al zitten kijken naar Noisy Le Grand maar dan zit je op 45min met het openbaar vervoer, zit ik niet helemaal op te wachten.
Iemand enig idee voor een hotel/plaats net buiten Parijs waar je met de metro snel naar toe kan.
Gewoon een broodje op de hoek geen optie? Kan je dan in parkje of labgs Seine op eten. Sapje erbij. Klaar ben je. Vind ik sowieso relaxter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Satijn het volgende:
Binnenkort staat er voor mij ook weer een lang weekend parijs gepland, zonder ontbijt in het hotel dit keer. Weet iemand nog leuke betaalbare ontbijtadresjes?
Ibis hotel Porte d'Orleansquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef Jackal_Omega het volgende:
Vet! Welke branche? Je zou een kamer proberen te kunnen krijgen in Fontenay Aux Roses van C. R. O. U. Squote:Op zondag 15 juli 2012 03:34 schreef Rnnz het volgende:
* Ik meld me hier ook even
Vanaf september stage lopen in Parijs.![]()
Nu al het papierwerk rond krijgen, maar uiteraard al aan het zoeken naar onderdak. Zal duur worden overigens.
McDonalds? Subway?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef macca728 het volgende:
Waar kan je goedkoop eten ? tot 10 euro ofzo ?
ja los van fast food haha.quote:
Bij Reed Exhibitions, gericht op beursorganisatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 08:34 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Vet! Welke branche? Je zou een kamer proberen te kunnen krijgen in Fontenay Aux Roses van C. R. O. U. S
Een organisatie die kamers/studio's levert aan studenten.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:03 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bij Reed Exhibitions, gericht op beursorganisatie.![]()
Even snel gekeken op die website, maar wat is dat dan precies?
Bijna overal in de stad sommige tentjes zelfs een 3 gangen menu voor 10¤quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef macca728 het volgende:
Waar kan je goedkoop eten ? tot 10 euro ofzo ?
Ja, in Quartier Latin .. Alleen moet je dan niets te drinken bestellen, das namelijk net zo duurquote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Bijna overal in de stad sommige tentjes zelfs een 3 gangen menu voor 10¤
zal ik daar eens kijken als ik straks weer ga !!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef k_man het volgende:
Het klinkt misschien gek in Nederlandse oren, maar in Parijs kun je met name heel goedkoop eten bij de Japanner.
Nog wat bijzondere architectuurtips (in een buitenwijk)?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef k_man het volgende:
Het klinkt misschien gek in Nederlandse oren, maar in Parijs kun je met name heel goedkoop eten bij de Japanner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |