kan niet meer.. er is al geboekt en kan niet annuleren.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef Fogel het volgende:
Tip: boek een ander hotel, met eigen parkeerplek, voor de eerste twee nachten.
Kijk dan maar eens hier http://www.eurotunnel.com(...)Park-and-ride-Paris/.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan niet meer.. er is al geboekt en kan niet annuleren.
Thanx Malo!
dankje!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens hier http://www.eurotunnel.com(...)Park-and-ride-Paris/.
ik wens je veel succes voor de eiffeltorenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Vicky het volgende:
Schopje..
Wij gaan volgende week maandag een dag naar Parijs (en daarna nog 4 naar Disney).
nu overnachten we 2 nachtejs in het Kyriad en willen vanaf daar oa naar de Eifeltoren en de Sacre Coeur. Nu rijdt er wel een pendelbus van het hotel oa het treinstation maar deze komt dus ook bij Disney en als mijn kinderen dit zien heb ik oorlog want dan willenz e niet meer naar Parijs
Mijn vraag, is er, buiten hartje Parijs een grote centrale parkeergelegenheid van waar je met de metro naar het centrum kan?
Dit is goed om te weten dus beter gewoon s'avonds langsgaan en alleen van buiten bewonderenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
ik wens je veel succes voor de eiffeltoren
Sinds maart is er maar 1 lift in werking. Er zijn werkzaamheden tot en met augustus ( maar het zijn fransen dus reken maar op langer)
Reken maar op erg lang wachten daar. Zelfs mét reservering hetzelfde
Vind ik ook. Is sneller, goedkoper (tenminste 20 jaar geleden, toen wij er warenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef psv-gomes het volgende:
je kan beter de tour montparnasse op gaan
af laten stempelen als je door het poortje gaatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:49 schreef macca728 het volgende:
hoe werkt de Paris Visite Card in de bus eigenlijk ?
Moet je hem daar ook in de stempelautomaat doen of kan je gewoon doorlopen ?
ik pak altijd dat cafeetje wat tegenover de trappen zit.quote:Toen met de metro naar de Sacre Coeur en Montmartre. We wisten niet dat er een liftje naar boven was dus alle trappen opgegaan met een kinderwagen.. Zwaar en bloedheet. Naar beneden wel met het liftje gegaan.
welk poortje in de bus ???quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:35 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
af laten stempelen als je door het poortje gaat
sorry ,vraag niet goed gelezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
welk poortje in de bus ???
metro bedoel je ws, dat weet ik wel. Moet je hem in de bus ook door de automaat halen of gewoon doorlopen ?
Nou, laat inderdaad iedereen alsjeblieft eens zijn mond dicht houden. Al die vragen en dan ook nog die opmerkingen en dan nog reacties verwachten ook. Je doet geen oog dicht in dit forum.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dus waarom vraag je het dan.
ja weet ik, maar met Paris Visite Card moet je volgens mij gewoon doorlopen in de bus, niet afstempelen. Maar dat weet ik dus niet zeker, wil ik graag weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:34 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
sorry ,vraag niet goed gelezen
In de bus is er een stempelautomaat
En bij de metro heb je poortjes om het station in te kunnen
Chateau Pierrefonds en het plaatsje zijn leuk voor een dagtocht, dichtbij Parijs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:15 schreef Jappe90 het volgende:
Ik ga volgende week met mijn vriendin op vakantie naar Luxemburg en Frankrijk. We gaan met de auto en willen wat leuke plaatsen aandoen, waaronder Parijs.
Weet iemand een goede (en betaalbare) camping in de buurt van Parijs? Zijn er nog leuke plaatsen in de buurt van Parijs die het bezoeken waard zijn?
Alvast bedankt voor de tips!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |