dan kun je altijd nog iets terugvallen zonder dat het een ramp isquote:
Bosbeetlequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef OVchipkaart het volgende:
Is dit trouwens de nieuwe muziek sc, ik zie hier allemaal (2) #MUZ gangers
mvg Bosbeetle
nee want we hadden t het vorige topic al eroverquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je hoe vaag dit soort uitspraken klinken uit jouw toetsenbord?
Vaagquote:
Nou, ik heb een zak patatje joppie chips gehaald gister, dus dat zou mijn hapje wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
Vanavond is het WK allround Schaatsen in Calgary.
aaah zo!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
Vanavond is het WK allround Schaatsen in Calgary.
Had geen TT inspiratie en had plotseling de lapo. Nou ja dan maar iets met sport.
quote:
oh ja die liggen nu in de winkel! nog niet gezien gisteren..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik heb een zak patatje joppie chips gehaald gister, dus dat zou mijn hapje worden
Ware het niet dat ik me misschien maar in moest houden
Oh. Snappen doe ik het wel hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien begrijpt LieLie het wel
Kan zijn dat de plant geel blad van zichzelf heeft, of een voeding- of gebrek aan licht. Wat voor soort is het?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef LieLie het volgende:
Weet jij dit? Als ik een kamerplant heb met een knalgeel blad, heeft ie dan te weinig of te veel water? Of is het gewoon een irritant blad?
Een groenequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan zijn dat de plant geel blad van zichzelf heeft, of een voeding- of gebrek aan licht. Wat voor soort is het?
Heb bosbeetle laten bannen omdat ik een beetje te veel fokte, ben nu mn proefschrift aan het schrijven als dat klaar is en ik Dr. voor mn naam heb staan laat ik BB wel weer unbannen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar het is puur toeval.
Had je niet herkend trouwens. Wist niet dat je een andere usernaam had aangenomen.
Alles goed verder?
Oooh, dat moet je gewoon een beetje wegknippen, beetje voeding of verse grond.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:08 schreef LieLie het volgende:
Een groene
Euh, een ficus dacht ik. En hij is op zich goed groen, maar een blad helemaal onderaan wordt knalgeel.
Hey P ik ben er altijd wel hoorquote:
oooh bedoel je misschien omdat ik iets zeg en slankie ben?quote:
Nicequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:08 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Heb bosbeetle laten bannen omdat ik een beetje te veel fokte, ben nu mn proefschrift aan het schrijven als dat klaar is en ik Dr. voor mn naam heb staan laat ik BB wel weer unbannen.
Maar ik kon het toch niet laten
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Hey P ik ben er altijd wel hoor
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh bedoel je misschien omdat ik iets zeg en slankie ben?
En er bestaat dan zoiets als ficusvoeding?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oooh, dat moet je gewoon een beetje wegknippen, beetje voeding of verse grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |