dan kun je altijd nog iets terugvallen zonder dat het een ramp isquote:
Bosbeetlequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef OVchipkaart het volgende:
Is dit trouwens de nieuwe muziek sc, ik zie hier allemaal (2) #MUZ gangers
mvg Bosbeetle
nee want we hadden t het vorige topic al eroverquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je hoe vaag dit soort uitspraken klinken uit jouw toetsenbord?
Vaagquote:
Nou, ik heb een zak patatje joppie chips gehaald gister, dus dat zou mijn hapje wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
Vanavond is het WK allround Schaatsen in Calgary.
aaah zo!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
Vanavond is het WK allround Schaatsen in Calgary.
Had geen TT inspiratie en had plotseling de lapo. Nou ja dan maar iets met sport.
quote:
oh ja die liggen nu in de winkel! nog niet gezien gisteren..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik heb een zak patatje joppie chips gehaald gister, dus dat zou mijn hapje worden
Ware het niet dat ik me misschien maar in moest houden
Oh. Snappen doe ik het wel hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien begrijpt LieLie het wel
Kan zijn dat de plant geel blad van zichzelf heeft, of een voeding- of gebrek aan licht. Wat voor soort is het?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef LieLie het volgende:
Weet jij dit? Als ik een kamerplant heb met een knalgeel blad, heeft ie dan te weinig of te veel water? Of is het gewoon een irritant blad?
Een groenequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan zijn dat de plant geel blad van zichzelf heeft, of een voeding- of gebrek aan licht. Wat voor soort is het?
Heb bosbeetle laten bannen omdat ik een beetje te veel fokte, ben nu mn proefschrift aan het schrijven als dat klaar is en ik Dr. voor mn naam heb staan laat ik BB wel weer unbannen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar het is puur toeval.
Had je niet herkend trouwens. Wist niet dat je een andere usernaam had aangenomen.
Alles goed verder?
Oooh, dat moet je gewoon een beetje wegknippen, beetje voeding of verse grond.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:08 schreef LieLie het volgende:
Een groene
Euh, een ficus dacht ik. En hij is op zich goed groen, maar een blad helemaal onderaan wordt knalgeel.
Hey P ik ben er altijd wel hoorquote:
oooh bedoel je misschien omdat ik iets zeg en slankie ben?quote:
Nicequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:08 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Heb bosbeetle laten bannen omdat ik een beetje te veel fokte, ben nu mn proefschrift aan het schrijven als dat klaar is en ik Dr. voor mn naam heb staan laat ik BB wel weer unbannen.
Maar ik kon het toch niet laten
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Hey P ik ben er altijd wel hoor
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh bedoel je misschien omdat ik iets zeg en slankie ben?
En er bestaat dan zoiets als ficusvoeding?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oooh, dat moet je gewoon een beetje wegknippen, beetje voeding of verse grond.
ah ja ik heb niet veel geslapen, mn reactievermogen ligt laagquote:
Noemt ge me nou een vette vis?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Hoi OVWelkom in de SC van de lekkerbekken
ok nou heb ik trek in een lekkerbekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Hey! Ik kijk ook meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Heb net weer even gezellig zitten cammen met Babi J. het wordt leuker en leuker, blijft langer zitten en zit heel verwonderd te kijken als ik liedjes ga zingen
leuk jochie is hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Heb net weer even gezellig zitten cammen met Babi J. het wordt leuker en leuker, blijft langer zitten en zit heel verwonderd te kijken als ik liedjes ga zingen
Ik hoop begin juli te kunnen verdedigen, maar schrijven is echt niet mijn sterkste puntquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nice. Wanneer denk je klaar te zijn?
Ik ben halverwege de Universiteit er uit gestapt. Niet vanwege het niveau. Niet vanwege de studie zelf. Maar allerlei andere shit en nu werk ik. Niet dat ik het slecht heb, integendeel.
Uni maak ik pas af als mijn vriendin gaat werken.
Ik heb ook geen planten binnenshuis hoor, geen plek vooral.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef LieLie het volgende:
En er bestaat dan zoiets als ficusvoeding?
Serieus, ik noem mijn planten groen, groen met wit en nog een keer groen. En ik vergeet ze vaak water te geven
lekkerbekjesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Wel erg tofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Ik hoop begin juli te kunnen verdedigen, maar schrijven is echt niet mijn sterkste punt![]()
Op het moment moet ik het met een ww uitkering doen dus ik hoop dat mijn vriendin ook snel gaat werken (ze is ook aan het afstuderen) Ik heb alleen nog geen flauw idee wat ik hierna moet gaan doen, ik wou altijd doorleren maar dat is nu ook wel een beetje op. (een compleet nieuwe studie oppakken zie ik mezelf ook niet betalen
)
Hm, verpotten, dat is misschien wel een keer een idee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen planten binnenshuis hoor, geen plek vooral.Grotere pot is beter, dan hoef je minder vaak water te geven. Volgens mij is gewone plantenvoeding voldoende.
Plant even onder de douche is ook wel fijn, dan is het huisstof van het blad.
Ben nu AiO dus dan kan ik een post-doc gaan doen, en het lijkt er wel op dat dat het wordt. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet de beste wetenschapper ben die er rondloopt dus dat kan nog wel eens lastig worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel erg tof. Je kunt je natuurlijk rustig orienteren op een baan? Of wil je door als Phd? Of doe je dat nu al?
Nou ja, en met de aankomende bezuinigingen is het misschien ook lastig om te worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Ben nu AiO dus dan kan ik een post-doc gaan doen, en het lijkt er wel op dat dat het wordt. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet de beste wetenschapper ben die er rondloopt dus dat kan nog wel eens lastig worden.
Inderdaad dat helpt ook niet mee. Vooralsnog eerst maar eens zien dat ik mijn proefschrift af krijg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, en met de aankomende bezuinigingen is het misschien ook lastig om te worden.
Bijna te mooi om waar te zijn!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
net geprobeerd te vragen aan danseres of haar moeder haar bij mij 's ochtends kan ophalen (want tis voor mij 1 uur en 15 min om) maar helaas gaat het niet lukken. moeder heeft het gisteren uitgemaakt met vriend en is kapot en vriend kan ook niet halen want die heeft uit boosheid zo hard op de tafel geslagen dat ie zn arm heeft gebroken.
mooi verhaal he
Hoe oud is die danseres?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
net geprobeerd te vragen aan danseres of haar moeder haar bij mij 's ochtends kan ophalen (want tis voor mij 1 uur en 15 min langer als ik haar thuis afzet en weer terugga) maar helaas gaat het niet lukken. moeder heeft het gisteren uitgemaakt met vriend en is kapot en vriend kan ook niet halen want die heeft uit boosheid zo hard op de tafel geslagen dat ie zn arm heeft gebroken.
mooi verhaal he
mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
Gisteren True Grit gekeken in de Bios met Lein, toffe film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |