Grote tieten voor een omgebouwde? Ja want daar valt niets te implanteren natuurlijk....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef scooby-doo het volgende:
Omgebouwd??
Wel grote tieten dan voor een omgebouwde. neeh...ik denk niet dat ze is omgebouwd.
FOK staat er ook wel vol mee, alleen niet in dit topic.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:22 schreef mootje1970 het volgende:
Nou...er zijn weer een paar leuke shots te plaatsen hier van aafke van vannacht....ze liep zowat in haar blote tokus de radslag te doen...ging zeker 5 keer op haar smoel en gedroeg zich als een hoer...van mij mag ze blijven want geeft wel leuke tv! Dacht dat fok al wel vol zou staan met shots van vannacht...het was één grote hoerenzooi whahahahahhaha
Ze is inderdaad een leuke meid. Maar gisteren moest ik ook plots aan dat programma Dames in de Dop denken ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
Aafke is een leuke meid, maar Dames In de dop zou voor haar ook geen verkeerd programma zijn, zeker als ze een bakkie opheeft.
Ja, je bent de enige.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Daniane het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat het Yvonne van Boer Gijsbert (boer zoekt vrouw) was?
Das niet echt vrouwelijk he. Ik vind der wel echt een plattelandsmeisje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Anneloortje het volgende:
Ik vind dr wel leuk, maar idd altijd jammer als mensen eerst drank nodig hebben om echt lol te hebben. Ik hou niet zo van drank.
Nou ik vind haar totaaaaal niet op haar lijken...tijd voor de opticien misschien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Daniane het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat het Yvonne van Boer Gijsbert (boer zoekt vrouw) was?
Volgens mij is het ook echt n tweeling zus ofzo..
Volgens mij is dat gelul. Die achternaam komt gewoon vaak voor in Friesland.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:25 schreef DionysusKaterman het volgende:
Nee joh, volgens Wikipedia is ze de nicht van Kim Feenstra. Verklaart ook een beetje waar haar persoonlijkheid vandaan komt...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)#Aafke
Ik zeg alleen wat er op Wikipedia staat. Het staat er al een tijdje, dus als het niet waar is vind ik het vreemd dat het nog niet is verwijderd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:50 schreef Enyma het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gelul. Die achternaam komt gewoon vaak voor in Friesland.
Was niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:59 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat er op Wikipedia staat. Het staat er al een tijdje, dus als het niet waar is vind ik het vreemd dat het nog niet is verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |