Ze is inderdaad een leuke meid. Maar gisteren moest ik ook plots aan dat programma Dames in de Dop denken ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
Aafke is een leuke meid, maar Dames In de dop zou voor haar ook geen verkeerd programma zijn, zeker als ze een bakkie opheeft.
Ja, je bent de enige.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Daniane het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat het Yvonne van Boer Gijsbert (boer zoekt vrouw) was?
Das niet echt vrouwelijk he. Ik vind der wel echt een plattelandsmeisje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Anneloortje het volgende:
Ik vind dr wel leuk, maar idd altijd jammer als mensen eerst drank nodig hebben om echt lol te hebben. Ik hou niet zo van drank.
Nou ik vind haar totaaaaal niet op haar lijken...tijd voor de opticien misschien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Daniane het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat het Yvonne van Boer Gijsbert (boer zoekt vrouw) was?
Volgens mij is het ook echt n tweeling zus ofzo..
Volgens mij is dat gelul. Die achternaam komt gewoon vaak voor in Friesland.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:25 schreef DionysusKaterman het volgende:
Nee joh, volgens Wikipedia is ze de nicht van Kim Feenstra. Verklaart ook een beetje waar haar persoonlijkheid vandaan komt...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)#Aafke
Ik zeg alleen wat er op Wikipedia staat. Het staat er al een tijdje, dus als het niet waar is vind ik het vreemd dat het nog niet is verwijderd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:50 schreef Enyma het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gelul. Die achternaam komt gewoon vaak voor in Friesland.
Was niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:59 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat er op Wikipedia staat. Het staat er al een tijdje, dus als het niet waar is vind ik het vreemd dat het nog niet is verwijderd.
Gewoon een gezellige leuke meid die van lol maken houdt. Waarom zou dat ordinair zijn? Voorlopig heeft ze nog met niemand lopen palen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef DownToEarth het volgende:
Ze is super ordinair als ze gedronken heeft, als ze nuchter is is wel ze ok.
Is dit serieus??? Kijk naar de foto hierboven en je snapt wat we met ordinair bedoelen...quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon een gezellige leuke meid die van lol maken houdt. Waarom zou dat ordinair zijn? Voorlopig heeft ze nog met niemand lopen palen.
Wat is daar ordinair aan? Kom op, dit is 2011 hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:00 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Is dit serieus??? Kijk naar de foto hierboven en je snapt wat we met ordinair bedoelen...
Pearl is mijn typequote:Op zondag 27 februari 2011 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is daar ordinair aan? Kom op, dit is 2011 hoor.
En wie bedoel je trouwens met "we"? Post jij uit naam van een collectief?
quote:Op zondag 27 februari 2011 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dan.quote:
Wat is jouw definitie van ordinair dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |