begin van deze topic wat xtra info en linksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Breekfast het volgende:
Maar kent Algerije wel net zon dictator als Mubarak in Egypte?
De huidge president Bouteflika is pas sinds 1999 aan de macht, niet heel veel aangezien er maar elke 5 jaar verkiezingen zijn?
Zijn oppositiepartijen verboden? Hoe verliepen de laatste verkiezingen?
die is denk ik nu al 5 x gepost .. die is van gisteren , de 11dequote:
1 van de key players van de actie van vandaag is al gearresteerd, geruchten over dat er al een deel is vrijgelaten , maar ook hier weer , praat de govt. de rest van de bronnen tegen .. ik moet hondjes doen , maar aangezien topic niet zo snel gaat , ff kijken wat je kan bijlezen , ik heb zoveel mogelijk gepost deze dag .. ( ook yemen en iran- andere topics - pfff)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef yavanna het volgende:
Is er iets bekend aan feiten of geruchten of/wat voor tactiek de algerijnse protesters volgen en is er een vorm van leiding?
indd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
Dima_Khatib Dima Khatib
Contrast between official & independent sources in figures of protesters & arrests ---> government in #Algeria suffers from: DENIAL #feb12
Dit komt me bekend voor ^^
Ok bedankt iig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
1 van de key players van de actie van vandaag is al gearresteerd, geruchten over dat er al een deel is vrijgelaten , maar ook hier weer , praat de govt. de rest van de bronnen tegen .. ik moet hondjes doen , maar aangezien topic niet zo snel gaat , ff kijken wat je kan bijlezen , ik heb zoveel mogelijk gepost deze dag .. ( ook yemen en iran- andere topics - pfff)
dus moet wel een en ander in staan ..
ga ik ff uitwaaien nu hoor ...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Oh, Egypte is vervangen door Algerije? Ik ben weer van de partij.
de regering heeft heel hard zn best gedaan dit meteen de kop in te drukken .. maar 8 feb. waren er ookal grote demonstarties...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:54 schreef marcodej het volgende:
Moeilijk te zeggen hoe massaal de opstand nu is. Lijkt nog redelijk beperkt.
Het is zeker wel een dictator maar lang niet zo erg als Egypte. Verder leeft moslimextremisme heel erg in Algerije itt bijvoorbeeld Egypte.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Breekfast het volgende:
Maar kent Algerije wel net zon dictator als Mubarak in Egypte?
De huidge president Bouteflika is pas sinds 1999 aan de macht, niet heel veel aangezien er maar elke 5 jaar verkiezingen zijn?
Zijn oppositiepartijen verboden? Hoe verliepen de laatste verkiezingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |