abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92683189
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Breekfast het volgende:
Maar kent Algerije wel net zon dictator als Mubarak in Egypte?

De huidge president Bouteflika is pas sinds 1999 aan de macht, niet heel veel aangezien er maar elke 5 jaar verkiezingen zijn?

Zijn oppositiepartijen verboden? Hoe verliepen de laatste verkiezingen?
begin van deze topic wat xtra info en links
hoezo adhd ?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:50:14 #202
132191 -jos-
Money=Power
pi_92683272
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_92683288
quote:
die is denk ik nu al 5 x gepost .. die is van gisteren , de 11de
( toevoeging ; sorry bedoelde ik niet lullig :@ , maar topic gaat niet zo super snel , dus je hebt vast ff de tijd om rustig door te kijken wat er tot nu allemaal al is gepost en bij te lezen .. , ik heb me best gedaan om deze "up to date " te houden .. )

[ Bericht 9% gewijzigd door doeterniettoezegiktoch op 12-02-2011 17:56:26 ]
hoezo adhd ?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:51:57 #204
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92683315
Is er iets bekend aan feiten of geruchten of/wat voor tactiek de algerijnse protesters volgen en is er een vorm van leiding?
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_92683330
http://www.youtube.com/user/thetruthisnowchannel dit kanaal heeft nieuwe filmpjes , die hier nog niet allemaal zijn gepost ..
hoezo adhd ?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:54:02 #207
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92683370
Dima_Khatib Dima Khatib
Contrast between official & independent sources in figures of protesters & arrests ---> government in #Algeria suffers from: DENIAL #feb12

Dit komt me bekend voor ^^
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92683505
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef yavanna het volgende:
Is er iets bekend aan feiten of geruchten of/wat voor tactiek de algerijnse protesters volgen en is er een vorm van leiding?
1 van de key players van de actie van vandaag is al gearresteerd, geruchten over dat er al een deel is vrijgelaten , maar ook hier weer , praat de govt. de rest van de bronnen tegen .. ik moet hondjes doen , maar aangezien topic niet zo snel gaat , ff kijken wat je kan bijlezen , ik heb zoveel mogelijk gepost deze dag .. ( ook yemen en iran- andere topics - pfff)
dus moet wel een en ander in staan ..
ga ik ff uitwaaien nu hoor ... :W
hoezo adhd ?
pi_92683638
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
Dima_Khatib Dima Khatib
Contrast between official & independent sources in figures of protesters & arrests ---> government in #Algeria suffers from: DENIAL #feb12

Dit komt me bekend voor ^^
indd. :P ( loopt die de nijl ook daar doorheen ;) )
maarre indd. weer tegenstrijdigheden over aantallen die gearresteerd zijn en of vrijlatingen ..
maar goed ik echt ff pauze en me hondjes worden ongeduldig
hoezo adhd ?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:04:39 #210
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92683739
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

1 van de key players van de actie van vandaag is al gearresteerd, geruchten over dat er al een deel is vrijgelaten , maar ook hier weer , praat de govt. de rest van de bronnen tegen .. ik moet hondjes doen , maar aangezien topic niet zo snel gaat , ff kijken wat je kan bijlezen , ik heb zoveel mogelijk gepost deze dag .. ( ook yemen en iran- andere topics - pfff)
dus moet wel een en ander in staan ..
ga ik ff uitwaaien nu hoor ... :W
Ok bedankt iig.

Waaise. :W
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_92684643
pi_92684745
monique2824 Monique Gruner
by RenPelt
V @shehab6003 Twitter & Facebook are now blocked in #Algeria, Remember Those days Egyptians #jan25 #Feb12 #Egypt
woef
pi_92684754
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ok bedankt iig.

Waaise. :W
thnx en graag gedaan
hoezo adhd ?
pi_92685446
wikidedah: ALGIERS, Algeria (AP) -- 400 arrested in Algeria at rally demanding reforms http://apne.ws/hAdZCg #Feb12 - Focus is now on Algiers.
hoezo adhd ?
pi_92686009
Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_92686305
Oh, Egypte is vervangen door Algerije? Ik ben weer van de partij. :)
Zoon van Tolmai.
pi_92687260
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Oh, Egypte is vervangen door Algerije? Ik ben weer van de partij. :)
:Y

ja ja , we zijn er nog niet :P

F6T89 RT @Neofluxs: 15,000 protesters vs.30,000 police officers in #Algeria ,women in homes started throwing bottles on police to support protests #feb12
hoezo adhd ?
pi_92687322

The Moor Next Door
Algerians hit the streets

Thousands (if not tens of thousands) have taken to the streets in Algiers. Police have arrested and beaten so many demonstrators that jails are full and prisoners are being held in police station corridors or released. Of yet no deaths have been reported. The turn out has dashed most analysts expectations: most expected far less. But outside the capital and Oran turnout is less impressive. Locals in Annaba say a small demonstration was broken up early and the city is prepared for a happy Eid al-Mawild; Constantines several hundred protestors were sent home by the police. Algiers and Oran are Algerias two largest cities. Demonstrators have taken over the small 1 May and 1 November Squares in Algiers and Oran, respectively. Demonstrations have been reported in Tizi Ouzou and other parts of Kabylia. One of the Algiers demonstrations key organizers and a leader of the CNCD Fadil Boumala has been arrested. One wonders whether the arrest of the demonstrations leaders will put down the revolt. The major factor to watch is whether or nor civilians start dying. The turning points in Tunisia and Egypt were when demonstrators were killed by the security forces. The Algerians avoided this in December and January and seem to be relying on mass arrests (in the main cities tens of protestors have been arrested). Thus far it seems the Algerians will need greater numbers to make a major impact on the swarms of police, political establishment and the limitations of the CNCDs organizing methods. All of this will be thought about in more depth later.
http://themoornextdoor.wo(...)ans-hit-the-streets/
hoezo adhd ?
pi_92687419
dartigen RT @Opine16: #12fevrier #feb12 #algeriaProtests between riot police and Youth in Akbou (W/Tizi Ouzou). Youth target Police station and Courthouse.
hoezo adhd ?
pi_92687436
hoezo adhd ?
pi_92687458
Moeilijk te zeggen hoe massaal de opstand nu is. Lijkt nog redelijk beperkt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_92687578
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:54 schreef marcodej het volgende:
Moeilijk te zeggen hoe massaal de opstand nu is. Lijkt nog redelijk beperkt.
de regering heeft heel hard zn best gedaan dit meteen de kop in te drukken .. maar 8 feb. waren er ookal grote demonstarties...
er was voor vandaag een mars gepland , maar internet deed het , volgens sommige tweets , niet meer en er zijn veel arrestatie's verricht ;

Thousands of riot police tried to seal off the Algerian capital on Saturday to prevent activists from holding a banned pro-democracy rally a day after Egypt's authoritarian leader was toppled. The head of the Algerian human rights group says 400 were arrested during the protest in Algiers

maar goed , ik ga ff eten maken ben al laat . lees maar ff bij :P
hoezo adhd ?
pi_92690713
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Breekfast het volgende:
Maar kent Algerije wel net zon dictator als Mubarak in Egypte?

De huidge president Bouteflika is pas sinds 1999 aan de macht, niet heel veel aangezien er maar elke 5 jaar verkiezingen zijn?

Zijn oppositiepartijen verboden? Hoe verliepen de laatste verkiezingen?
Het is zeker wel een dictator maar lang niet zo erg als Egypte. Verder leeft moslimextremisme heel erg in Algerije itt bijvoorbeeld Egypte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')