Maar het is makkelijker om te zeggen dat de PVV daar voor het eerst mee komt, net voor de verkiezingen. Echt vies tuigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit voorstel is al zo oud dat Joop blijkbaar vergeten is wie er als eerste met dit voorstel kwam: http://www.volkskrant.nl/(...)tainerwoningen.dhtml
Zowel het huidige CDA, VVD maar OOK de PVDA zag dit als een goed plan.
we hebben toch al woonwagenkampen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef shiftknop het volgende:
Tuigdorp![]()
Alle aso's bij elkaar en hek erom
Waar is het elektrisch hek van 5 meter hoog?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
we hebben toch al woonwagenkampen?
Hoeft ook niet, gewoon ook geen geldstromen heen laten gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Nikmans het volgende:
De staat durft nu al geen belasting te innen op kampen, laat staan in zo'n ghetto
Ik ook trouwens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef Nikmans het volgende:
TS jij vuile Hitler ik wil nog altijd weten wat voor opleiding je hebt genoten
TS is zo'n oude kerel die in het weekend in de kroeg met een rood hoofd zit te schreeuwen dat ze allemaal maar opgeknoopt moeten worden, als hij niet op FOK! of stormfront zitquote:Op zondag 13 februari 2011 00:38 schreef pipojansen het volgende:
TS is een vuile racistische kankerhond. Ik hoop dat ik 'm ooit op straat tegenkom.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
TS is zo'n oude kerel die in het weekend in de kroeg met een rood hoofd zit te schreeuwen dat ze allemaal maar opgeknoopt moeten worden, als hij niet op FOK! of stormfront zit
Ik ben geen racist.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:38 schreef pipojansen het volgende:
TS is een vuile racistische kankerhond. Ik hoop dat ik 'm ooit op straat tegenkom.
Jajaja, hahaha.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
TS is zo'n oude kerel die in het weekend in de kroeg met een rood hoofd zit te schreeuwen dat ze allemaal maar opgeknoopt moeten worden, als hij niet op FOK! of stormfront zit
Ik heb eisen aan me zelf gesteld zoals een WO studie afmaken en toch zit je me te provoceren?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:32 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben geen racist.
Ben alleen tegen een opgedrongen multi-culti samenleving waarin er geen enkele eisen worden gesteld aan de nieuwkomers.
Verders, moet ik nu bang worden voor je dreigen?
Zielepoot, typisch links ook om mensen die het niet met je eens zijn te bedreigen met geweld...
?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef EAH5450 het volgende:
TS demoniseert minimaal 6,5 miljoen mensen in Nederland
Beter stel je dat grote aantallen Marokkanen een ware plaag vormen aangaande criminaliteit in dit land, i.p.v. mij als extreem rechts te bestempelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef EAH5450 het volgende:
TS is extreemrechts en zit op Stormfront:
Post hier alle artikelen over Marokkanen
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Beter stel je dat grote aantallen Marokkanen een ware plaag vormen aangaande criminaliteit in dit land, i.p.v. mij als extreem rechts te bestempelen.
Dan zit je meer in de richting.
En hoe zit het met de zware criminaliteit als maffia's?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Beter stel je dat grote aantallen Marokkanen een ware plaag vormen aangaande criminaliteit in dit land, i.p.v. mij als extreem rechts te bestempelen.
Dan zit je meer in de richting.
Deze? link is dood....quote:Op zondag 13 februari 2011 01:39 schreef remlof het volgende:
En deze dan skatje?
http://yfrog.com/hs46roj
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |