abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4524858
Wat een ongelooflijke eikel is het ook zeg. Ging gisteren met een vriend naar het water toe. Krijg ik na een tijdje te horen dat een vriend van hem (waar ik een beetje mee heb zitten vozen een lange tijd geleden) nog steeds van die achterbakse opmerkingen over mij loopt te maken. Ik heb die jongen al zeker twee maanden niet gezien en toch blijft hij zo lullig doen over mij. Nou heb ik werkelijk nooit iets vervelends over hem gezegd tegenover zijn vrienden (daarvoor gaf ik teveel om hem). Waarom blijft hij in ...naam zo stom doen over mij? Ik kan er zo slecht tegen dat juist de enige jongen die ik ooit echt heel leuk vond mij behandeld als stront. Zou hij dan toch een beetje gefrustreerd zijn ofzo???
pi_4524890
nee gewoon mannen onder elkaar ik maak zelf grapjes over m'n scharreltjes
we are.. slaves to the rave
pi_4524930
Misschien is hij jaloers omdat je nu iets met je vriend hebt? Ik bedoel, het hoeft niet te betekenen dat hij nog iets met je wil, maar misschien kan hij het toch niet zo heel goed hebben dat jij nu een ander hebt, helemaal als het ook nog een vriend van hem is.

Ik zou er in elk geval niet al te veel ophef over maken, want dan maak je het zelf alleen maar erger. Geen aandacht aan besteden dus. Als jouw vriend verstandig is dan luistert hij helemaal niet naar de verhalen van die vriend.

Overigens, wat heb jij er eigenlijk aan om te weten dat die jongen dat doet? Je doet er toch niks aan, je kunt hem niet tegenhouden. Dus misschien kan je vriend het beter voor zich houden en er desnoods tegen die vriend iets van zeggen. Als hij het tegen jou zegt dan zorgt dat alleen voor onnodige frustraties.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4524989
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:14 schreef Angeles het volgende:
Misschien is hij jaloers omdat je nu iets met je vriend hebt? Ik bedoel, het hoeft niet te betekenen dat hij nog iets met je wil, maar misschien kan hij het toch niet zo heel goed hebben dat jij nu een ander hebt, helemaal als het ook nog een vriend van hem is.

Ik zou er in elk geval niet al te veel ophef over maken, want dan maak je het zelf alleen maar erger. Geen aandacht aan besteden dus. Als jouw vriend verstandig is dan luistert hij helemaal niet naar de verhalen van die vriend.

Overigens, wat heb jij er eigenlijk aan om te weten dat die jongen dat doet? Je doet er toch niks aan, je kunt hem niet tegenhouden. Dus misschien kan je vriend het beter voor zich houden en er desnoods tegen die vriend iets van zeggen. Als hij het tegen jou zegt dan zorgt dat alleen voor onnodige frustraties.

Nee die vriend is gewoon een vriend hoor niet mijn vriend. En daarom vertelt hij het ook, hij vindt het zelf net zo zwak en gewoon nergens op slaan. En ja je hebt gelijk ik zeg ook iedere keer dat ik het niet wil weten want het doet nog steeds pijn om te horen. Maar ik kan er gewoon niet bij dat hij altijd deed alsof ik hem niks kon schelen maar dan praat je toch ook niet meer over iemand na zo'n tijd???

En even op de eerste reactie.
Je wordt bedankt zeg. A) neem je dus aan dat ik maar een simpel scharreltje was (en bedankt) en B) is jou conclusie dat je mensen lekker af mag zeiken op dingen die helemaal niet kloppen. Misschien dat ik deze humor niet snap?

maandag 10 juni 2002 @ 12:20:49 #5
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_4524991
Misschien heb je (evt. zonder er zelf erg in te hebben) hem wel zwaar gekwetst een tijd gelee en zit ie daar nog mee?

Hij zou echt niet zitten te rellen over je als het hem koud liet ...

[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
pi_4525057
Hoe dan ook, ik zou me in geen enkel geval op laten fokken door zo'n geval. Ik zou niet eens laten merken dat je er mee zit. Des te sneller is de lol er vanaf voor die kwibus.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 10 juni 2002 @ 12:29:04 #7
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4525074
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:09 schreef leave het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen dat juist de enige jongen die ik ooit echt heel leuk vond mij behandeld als stront.
Wat doew jij nog bij je vriend..????
  maandag 10 juni 2002 @ 12:31:14 #8
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_4525092
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Wat doew jij nog bij je vriend..????

Volgens mij lees je verkeerd
(of ik natuurlijk )
[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
  maandag 10 juni 2002 @ 12:33:33 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4525110
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:31 schreef AEJT het volgende:

[..]

Volgens mij lees je verkeerd
(of ik natuurlijk )

het gaat toch om die vriend van haar vriend.. die behandeld haar als stront, maar is ook de enige die haar echt greaakt heeft...
en anders behandelt haart vriend haar als stront en da's ook niet goed
pi_4525163
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

het gaat toch om die vriend van haar vriend.. die behandeld haar als stront, maar is ook de enige die haar echt greaakt heeft...
en anders behandelt haart vriend haar als stront en da's ook niet goed

Ha ha die frenky zeg. He jongen ik moet je wel zeggen dat ik vaker moet lachen om je (positief hoor) Maar ik denk dat je het verhaaltje niet helemaal goed heb gelezen. Die vriend van hem is gewoon een vriend van mij dus niet mijn vriendje. Maar ach kan gebeuren he.
pi_4525187
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:20 schreef AEJT het volgende:
Misschien heb je (evt. zonder er zelf erg in te hebben) hem wel zwaar gekwetst een tijd gelee en zit ie daar nog mee?

Hij zou echt niet zitten te rellen over je als het hem koud liet ...

Kijk, daar ben ik dus zo bang voor. Maar omdat hij nooit iets gezegd heeft (emotioneel niet zo erg bereikbaar) weet ik het gewoon niet. ik voelde mij toen al zo gekwetst dat ik inderdaad helemaal verkeerd met hem om ben gegaan. Ik hoop echt niet dat dit zo is, want dan ben ik dus wel voor niks een hele fijne jongen kwijtgeraakt.
  maandag 10 juni 2002 @ 13:04:51 #12
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_4525462
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:43 schreef leave het volgende:

[..]

Kijk, daar ben ik dus zo bang voor. Maar omdat hij nooit iets gezegd heeft (emotioneel niet zo erg bereikbaar) weet ik het gewoon niet. ik voelde mij toen al zo gekwetst dat ik inderdaad helemaal verkeerd met hem om ben gegaan. Ik hoop echt niet dat dit zo is, want dan ben ik dus wel voor niks een hele fijne jongen kwijtgeraakt.

Misschien is het een plan om hem gewoon een keer te vragen wat het probleem is? Misschien is het wel iets wat jullie zo uitgepraat hebben en handjes op kunnen schudden en anders kun je hem altijd nog duidelijk maken dat ie zn kop over je moet houden ...
pi_4540047
Ja ja wat vreemd zeg. Kreeg ik gisteren te horen dat hij voor zijn vriendin dezelfde auto als mij heeft gekocht. Ik weet het niet hoor maar dit ruikt naar iets heel vreemds in mijn mening.
Ook zo toevallig zag hem gisteren voorbij rijden, net als ik dit stukje heb geplaatst. Wat is het leven af en toe ook raar he, net of het express wordt gedaan. Maar in ieder geval. Ik ga maar weer stoer door net of er niks aan de hand is. Ga echt geen contact meer met hem opnemen, dan zet ik mezelf echt voor lul. Dus in ieder geval bedankt voor het lezen en reageren.
En ik red het wel hoor don't worry, ik vind het gewoon fijn dingen van me af te schrijven. vroeger deed ik dat met gedichten maar op fok krijg je ook eens een reactie terug, toch leuker.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 17:28:07 #14
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4545614
Het is gewoon een ongelooflijke eikel en dan moet je hem gewoon onder zn klote schoppen...
pi_4545665
auto kopen voor je vriendin wow, met watvoor mensen ga jij om

de toetscombinatie : ? (zonder spatie dan) lukt best vandaag!

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  dinsdag 11 juni 2002 @ 19:28:28 #16
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4547219
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:41 schreef leave het volgende:

[..]

Ha ha die frenky zeg. He jongen ik moet je wel zeggen dat ik vaker moet lachen om je (positief hoor) Maar ik denk dat je het verhaaltje niet helemaal goed heb gelezen. Die vriend van hem is gewoon een vriend van mij dus niet mijn vriendje. Maar ach kan gebeuren he.

sorry niet goed gelezen...

ik met mijn grote mond ook altijd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')