Gewoon stil blijven zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
Ik zit op het net gelegde laminaat........en ik mag niet bewegen!
Als je dan maar niet naar de wc moetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
De daimechocosnoepjes van Ikea staan precies in handbereikquote:
Whehequote:
Iemand moet het zware werk doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
ja graag!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Iemand moet het zware werk doen![]()
Koffie?
* friemelaar geeft grote mok koffiequote:
Dat kan dan in de lege mokquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaar geeft grote mok koffie
Dan moet ie dadelijk vast plassen
quote:
en de vloerlegger is al gaan schaften ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:28 schreef Toekito het volgende:
Begin trek te krijgen, maar pas weg als er 2 rijen in liggen.......
grapjas.....die is druk bezig!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en de vloerlegger is al gaan schaften ?
Kan Muck je niet wat brengen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:28 schreef Toekito het volgende:
Begin trek te krijgen, maar pas weg als er 2 rijen in liggen.......
die is de kasten leeg aan het maken omdat chef elektra in die kast moet zijn!quote:
Met schaften?quote:
Wat moet ik in de kastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
die is de kasten leeg aan het maken omdat chef elektra in die kast moet zijn!
En de sleutel is uit het slot gevallen zeker?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen maar omdat MPG even niet kan posten... die zit nog in de kast.
Stom hem er dan ook eens snel inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef OA het volgende:
[..]
En de sleutel is uit het slot gevallen zeker?
Misschien ligt er nog een pak stroopwafels in de kast, dan geeft MPG ook geen kik hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stom hem er dan ook eens snel in
Was 1 hangt hier ook te drogen. Ik heb even behoefte aan frisse lucht, dus maar even naar het dorp fietsen, het lijkt nu droog buiten. Daarna tijd voor was 2.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef OA het volgende:
Boodschappen zijn gedaan, was 1 hangt te drogen, was 2 zit in de machine...
Hmmm, de afwas is dus nu aan de beurt
Die zijn anders zo opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien ligt er nog een pak stroopwafels in de kast, dan geeft MPG ook geen kik hoor.
Ja, de regen is nu hierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was 1 hangt hier ook te drogen. Ik heb even behoefte aan frisse lucht, dus maar even naar het dorp fietsen, het lijkt nu droog buiten. Daarna tijd voor was 2.
Ik heb nooit vertragingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog vertraging gehad of ben niet zo goed als ik?
Wat heb jij toch weer een gelukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nooit vertragingDus was in 1 keer goed over
Hey Dquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:29 schreef D. het volgende:
Soms heb je zoveel plezier, voor zo weinig geld
[ afbeelding ]
Die had ik nog wel voor je liggen volgens mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:29 schreef D. het volgende:
Soms heb je zoveel plezier, voor zo weinig geld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |