Andere Dinge?? Dit is toch het SSForum? dat Forum dat er nooit zou komen vanwege dat er er al een RLS-Forum was? Dan nou geen "andere dinge" hier gaan doen hé?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....en als je dat nu ff in het goede topic doet kunnen we het hier over andere dingen hebben....Zie mij jou lief bij het handje nemen!!!
![]()
![]()
Als gassen die zijn gevormd ten gevolge van je spijsvertering in je maag met geluid ontsnappen uit je slokdarm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
biefstuk weet ik wel maar wat is burp
Dat was het! Met champignonnetjes, gepofte aardappeltjes (mini van CelaVita, aanrader), pepersaus en wortjes & erwteltjes.quote:
ohhhhhh dat dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Als gassen die zijn gevormd ten gevolge van je spijsvertering in je maag met geluid ontsnappen uit je slokdarm.
Celavita? die aardappeltjes die goed blijven tot 2050 in "beschermde atmosfeer" ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was het! Met champignonnetjes, gepofte aardappeltjes (mini van CelaVita, aanrader), pepersaus en wortjes & erwteltjes.
Volgens mij is die eerste subforumafkorting standaard.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:44 schreef Laysa het volgende:
Waarom staat er geen [SST SC#...]? Of SST[SC#...]
En dus niet goed?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is die eerste subforumafkorting standaard.
Patat en mayo. Ik wil een paar kilo's lozenquote:
Nee, niet weg te halen. je ziet het ook alleen binnen het topic, geloof ik. Bij MO is het weer MO / .quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef Laysa het volgende:
En dus niet goed?
ik vind alleen SC zo lelijk staan
Je bedoelt splinter? want zo niet dan weet ik niet wat je met sprinternieuw bedoeltquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
En nog geen 30 sec kan de gedachte bij de Secret Story gehouden worden.. niet eens in het sprinternieuwe Secret Story Subforum...
Dat maakt voor mij ook dat het een stuk minder leuk is...geen lol meer aan zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
Het is wel een beetje jammer dat voor zover ik het kan zien dat de deelnermers van die kermisattracties zijn. Dat haalt het spontane wel wat weg.
Ze zijn nog niet allemaal boven water. Maar dat camera geile volk trek ik denk ik niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij ook dat het een stuk minder leuk is...geen lol meer aan zo
Oh oh Secretstorooooquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij ook dat het een stuk minder leuk is...geen lol meer aan zo
Daar naaien ze ons een oor aan volgens mij. Er klopt iets niet imo. Zou zomaar anders uit kunnen pakkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah...alles is al verteld...Hoeft de hele meuk ook niet meer on stream
quote:
Ahhhhhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |