Olivia Wildequote:Op zondag 15 mei 2011 18:43 schreef Pollore het volgende:
kan niets anders zeggen dan een fucking lekker wijf.
Dat zou wel lame zijn, aangezien we allemaal weten dat ie heus niet doodgaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef Stefan het volgende:
Cliffhanger is denk ik house voor dood op zn bed, nav de dode rat.
Voor de zekerheid zet ik het toch maar in spoilertagsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Viel wat tegen, deze aflevering, maar ben wel héél benieuwd naar volgende week
Hoor ik trouwens dat Cuddy weg gaat?
http://www.yidio.com/show(...)se-season-eight-2275
Hópelijk klopt het niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zet ik het toch maar in spoilertags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ze zal er niet meer bij zijn straks. Toch jammer.
[ Bericht 6% gewijzigd door BrainOverfloW op 17-05-2011 23:28:42 ]Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef G-lock het volgende:
Een lekker bloederige aflevering inderdaad
Wat me opviel was dat Chase antwoordde op de vraag van Thirteen (Do you have any idea what it's like to live with something like that?) met "lets grab a coffee" een een bepaalde blik waaruit ik opmaakte dat hij inderdaad 'knows what it's like'. Een subplotje voor de finale wellicht?GOedemiddaaag. Chase heeft die dictator vermoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Zodat nog meer vrouwen tijdens een heel moeilijke bekentenis van een mannelijk peronage alleen maar kunnen zeiken dat ie naar een stripclub is geweest?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Er moeten vaker scenes in stripclubs plaatsvinden
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
GOedemiddaaag. Chase heeft die dictator vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |