quote:Ja, maar die ben je na een tijdje wel een beetje beu...
Op maandag 10 juni 2002 19:42 schreef Tijn het volgende:[..]
Nieuwe kun je niet downloaden en standaard staan ze gewoon op je Game-CD
Overigens kun je wel je eigen MP3's toevoegen. Maar kvind de standaard radio-stations eigenlijk behoorlijk grappig
Met behulp van de MP3 Randomizer kun je wel vooruit!
quote:Ik kan uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuran Chatterbox luisteren
Op maandag 10 juni 2002 20:17 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Ja, maar die ben je na een tijdje wel een beetje beu...
Met behulp van de MP3 Randomizer kun je wel vooruit!
quote:Hmmm... verdacht. Misschien leden van de tali ban
Op maandag 10 juni 2002 15:06 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Het lijkt wel of die tweakers alleen geinteresseerd zijn in het vliegen met die dodo
quote:Oh je kan je resolutie niet tijdens een spel wijzigen !!!
Op maandag 10 juni 2002 14:32 schreef PLAE@ het volgende:
ja misschien ziet dat er niet beter uit bij 800x600 maar ik kan het niet eens daarop zetten
quote:Wat moet de Taliban in godsnaam met een halfgaar sportvliegtuig, een nosedive tegen een HotDog stand ofzo!?
Op maandag 10 juni 2002 20:21 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Hmmm... verdacht. Misschien leden van de tali ban
Vliegles op een goedkopen manier
En de FBI komt er niet snel achter
quote:overeenkomst tussen dodo en taliban: beiden uitgestorven
Op maandag 10 juni 2002 20:21 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Hmmm... verdacht. Misschien leden van de tali ban
Vliegles op een goedkopen manier
En de FBI komt er niet snel achter
bijna dan he ![]()
Met welke bende hebben jullie eigenlijk het meest oorlog ? ik vooral met die maffia types in de buurt van de gun shop op het industrie eiland ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 10-06-2002 23:29]
quote:Denk ns na over waar de Taliban in hebben leren vliegen... Lijkt me dus duidelijk genoeg
Op maandag 10 juni 2002 20:41 schreef Robhimself het volgende:[..]
Wat moet de Taliban in godsnaam met een halfgaar sportvliegtuig, een nosedive tegen een HotDog stand ofzo!?
Trouwens, mijn probleem met schokkerigheid is opgelost. Ik heb de originele timecyc.dat vervangen door een andere. Nou is mn view distance wel minder en de verliggende gebouwen zijn gehuld in mist (verdwijnt naarmate je dichterbij komt) en nu loopt ie helemaal soepeltjes. Het lijkt niet zo mooi op een screenshot maar tijdens het spelen heb je er veel minder last van dan je zou denken... Gelukkig maar
quote:Ff zien: op Portland: de maffia, de Triads, en de Diablos (dus alle gangs die je daar hebt
Op maandag 10 juni 2002 23:28 schreef PLAE@ het volgende:[..]
overeenkomst tussen dodo en taliban: beiden uitgestorven
bijna dan he
Met welke bende hebben jullie eigenlijk het meest oorlog ? ik vooral met die maffia types in de buurt van de gun shop op het industrie eiland
Goh, je kan me beter vragen met wie ik geen ruzie heb, dan ben ik veel sneller klaar
quote:http://www.petsovernight.com
Op maandag 10 juni 2002 12:05 schreef Chevalric het volgende:
Hier maar weer verder... Na mijn laatste post in deeltje 2, zag ik dat lovemedia.tv en pogothemonkey.com beide deel uitmaken van de GTA3 reclamecampagne.
-edit- ooh thephantom had em al in het vorige topic gezet
ik vind het wel leuk om via de cheat 'ilikedressingup' te veranderen in een oud vrouwtje of een dikke negerin op pantoffels, maar ik wil 'm eigenlijk een beetje personaliseren
quote:Kheb het spel uitgespeeeld en heb nu vooral op portland ruzie met de maffia. oop stauton met de columbianen en op shoreside ook met de columbianen. Maar dat is bij iedereen het zelfde als je gta 3 hebt uigespeeld volgens mij. Misschien als je nu opeens alle yakuza gasten neerschiet dat dit veranderd
Op maandag 10 juni 2002 23:28 schreef PLAE@ het volgende:[..]
overeenkomst tussen dodo en taliban: beiden uitgestorven
bijna dan he
Met welke bende hebben jullie eigenlijk het meest oorlog ? ik vooral met die maffia types in de buurt van de gun shop op het industrie eiland
quote:Ja misschien nadat je het spel hebt uitgespeeld ofzo, om dat de yakaza benden te killen. Wie is eigenlijk de baas bij de yakuza? Die maria ofzo?
Op dinsdag 11 juni 2002 14:53 schreef Tijn het volgende:
Ja, volgens mij zijn die ruzies ook bij iedereen hetzelfde. Je kunt het toch niet uitspelen als je nog bevriend bent met de maffia, je moet Salvatore immers omleggen
En alsje het spel hebt uigespeeld kan je op het 2de eiland een gratis tank ophalen waar je ook bazooka's, shotguns en machinegeweren kan kopen (of had ik dit al gezegd?) . Ergens mij een radio station moet ook een speciale taxi staan. Volgens mij Lips 106 . check ff gamewinners.com als je meer wilt weten en dan onder vehicles bij gta 3 cheats
quote:Gewoon even uitspelen geeft toch een veel grotere voldoening dan zo'n cheat intikken?
Op dinsdag 11 juni 2002 15:07 schreef extreme het volgende:
tank: giveusatank
quote:Volgens mij is het ook overal hetzelfde. Maar ik heb ook nog ruzie met de chinezen in Portland, en de diablo's - die laatste volgens mij overigens pas sinds een drive by missie voor de Yardies.
Op dinsdag 11 juni 2002 14:51 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Kheb het spel uitgespeeeld en heb nu vooral op portland ruzie met de maffia. oop stauton met de columbianen en op shoreside ook met de columbianen. Maar dat is bij iedereen het zelfde als je gta 3 hebt uigespeeld volgens mij.
Mafia is wel het vervelendst. Zonder tank kan ik hun gebied eigenlijk niet meer binnen want met die shotguns schieten ze elk ander voertuig in no time aan flarden.
quote:Op de officiele site (www.rockstargames.com/grandtheftauto3) staat nog niets over een demo, dus ik denk het niet...
Op dinsdag 11 juni 2002 17:15 schreef Henk-E het volgende:
Is er al een Demo van gta 3??
quote:Kan je misschien de precieze link geven, want ik heb net gekeken en hij staat er niet bij
Op dinsdag 11 juni 2002 15:03 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ergens mij een radio station moet ook een speciale taxi staan. Volgens mij Lips 106 . check ff gamewinners.com als je meer wilt weten en dan onder vehicles bij gta 3 cheats
Ik heb net hier gekeken:
http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blgrandtheftauto3.htm
NJ
quote:Moet je even 100 taxi-missies doen, dan krijg je een kogelvrije taxi
Op dinsdag 11 juni 2002 17:09 schreef Vibromass het volgende:[..]
Volgens mij is het ook overal hetzelfde. Maar ik heb ook nog ruzie met de chinezen in Portland, en de diablo's - die laatste volgens mij overigens pas sinds een drive by missie voor de Yardies.
Mafia is wel het vervelendst. Zonder tank kan ik hun gebied eigenlijk niet meer binnen want met die shotguns schieten ze elk ander voertuig in no time aan flarden.
quote:sorry, ik heb zelf bij de ps2 cheats zitten kijken omdat ik gta III alleen voor de ps2 heb maar ik denk dat dit ook wel bij de pc moet zijn:
Op dinsdag 11 juni 2002 19:24 schreef NJ het volgende:[..]
Kan je misschien de precieze link geven, want ik heb net gekeken en hij staat er niet bij
Ik heb net hier gekeken:
http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blgrandtheftauto3.htmNJ
http://www.gamewinners.com/playstation2/GrandTheftAuto3-e.htm
En dan onder borgine taxi
quote:
Borgnine Taxi:
The Borgnine is a well built car or taxi. It is a brick red cabbie with spikes with blood on the bumpers. It is located in Harwood. Go to the head radio station. It usually is at the engine store next to the radio station after the game has been completed.
Weet iemand waar dit aan ligt?
alvast bedankt!
quote:Je hebt de patch voor Windows XP nodig, er zit een foutje in Direct3D 8 namelijk waardoor met nvidia-kaarten het menu in de soep loopt.
Op dinsdag 11 juni 2002 21:10 schreef BigBear het volgende:
Ik heb dus ook zojuist GTA 3 op mijn pc geinstalleerd (Ahlon 1800, 256 MB DDR, GeForce II Ti 200) maar als ik in het menu kom, zie ik geen tekst staan. Ik kan wel op de buttons klikken, maar het is altijd maar een verassing waar ik terecht kom.Weet iemand waar dit aan ligt?
alvast bedankt!
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |