Erg gaaf allemaal !
Ik zit nu trouwens op het Staunton Island (eindelijk) en ik vind het nog steeds een leuk spel... Ik moet nog steeds grijnzen als ik iemand uit z'n auto sleur (bij voorkeur zo'n oud omaatje met paars haar in een Cheetah ) en dan ervandoor scheur....
En voor de volledigheid: alle andere topics over GTA3 gaan op slot met een verwijzing naar deze
Dit spel roeleert!
Ik heb af en toe moeite om een bepaalde oprit te vinden op Staunton Island.
Dan moet ik bv naar de airport en dan kom ik in Portland terecht.
quote:Inderdaad, dit spel is mooi en leuk genoeg en verschaft genoeg uren speelplezier om het gewoon te kopen.
Op maandag 10 juni 2002 12:57 schreef Passione het volgende:
als je de game koopt zit er een kaart bij..
trouwens, die kaart in het boekje heb je niet echt veel aan,
quote:Tijn of Raven misschien is het handig om naar de GTA3 FAQ te verwijzen in het eerste bericht van een GTA3 topic, dat voorkomt een hoop onnodige vragen.
Op maandag 10 juni 2002 12:08 schreef Tijn het volgende:
Vrolijk verder in deel 3 over dit geweldige spel!En voor de volledigheid: alle andere topics over GTA3 gaan op slot met een verwijzing naar deze
quote:nou ja, die wapenwinkel wist ik eerst niet te vinden. Wel handig als je het even kan opzoeken
Op maandag 10 juni 2002 13:13 schreef extreme het volgende:
na drie dagen rondrijden weet ik alles wel redelijk te vinden op de drie eilanden,trouwens, die kaart in het boekje heb je niet echt veel aan,
quote:Hoe kun je de wapenwinkel nou niet vinden? Die wordt toch meteen aangegeven op je "radar"?
Op maandag 10 juni 2002 13:24 schreef Passione het volgende:[..]
nou ja, die wapenwinkel wist ik eerst niet te vinden. Wel handig als je het even kan opzoeken
quote:Raven is op vakantie (over 2 weken terug), maar ik zal even kijken. In principe is dit een tijdelijk topic, dus om nou elke keer de FAQ aan te passen is ook zo wat. En bovendien zijn er niet echt problemen mee, het aantal geopende GTA3-topics is minimaal.
Op maandag 10 juni 2002 13:17 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Tijn of Raven misschien is het handig om naar de GTA3 FAQ te verwijzen in het eerste bericht van een GTA3 topic, dat voorkomt een hoop onnodige vragen.
Maar desalniettemin zal ik er vanavond even een balletje over opgooien
quote:In het begin wel ja, maar na een poosje niet meer hoor
Op maandag 10 juni 2002 13:35 schreef Chevalric het volgende:[..]
Hoe kun je de wapenwinkel nou niet vinden? Die wordt toch meteen aangegeven op je "radar"?
quote:Thnx ! Erg origineel idee is het niet, heb het afgekeken van GoT daar hebben ze ook zo'n mooi GTA3 topique !Maar het is wel handig. Maar idd het is hier een stuk rustiger wat dat betreft en de hoeveelheid vragen is ook een stuk minder.
Op maandag 10 juni 2002 13:41 schreef Tijn het volgende:[..]
Raven is op vakantie (over 2 weken terug), maar ik zal even kijken. In principe is dit een tijdelijk topic, dus om nou elke keer de FAQ aan te passen is ook zo wat. En bovendien zijn er niet echt problemen mee, het aantal geopende GTA3-topics is minimaal.
Maar desalniettemin zal ik er vanavond even een balletje over opgooien
Ik heb: P III 1GHZ 256Ram Geforce 2mx 32mb
maar ik kan de resolutie van het spel niet veranderen en zit nu dus de hele tijd op 640x480 te spelen
Voor de rest speelt het spel wel soepel. Maar met 640x680 ziet het er nou niet echt fraai uit.
Ik weet dat je die instelling alleen kan veranderen als je dat aan het begin van het spel doet maar dan lukt het ook niet.
p.s ik heb de nieuwste drivers
quote:Kan je doen maar ik raad het je af, heb zelf een P4 1,5GHz met 512Mb RDRAM en een GF2 MX400 64Mb en ik speel hem ook op 640x480. Ik ga maar een GF 4 Ti4200 128Mb kopen daar loopt ie als een trein op !!!!
Op maandag 10 juni 2002 14:32 schreef PLAE@ het volgende:
ja misschien ziet dat er niet beter uit bij 800x600 maar ik kan het niet eens daarop zetten
quote:Wat trouwens niet misstaat is gewoon een link, dat is zowiezo handig
Op maandag 10 juni 2002 14:07 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Thnx ! Erg origineel idee is het niet, heb het afgekeken van GoT daar hebben ze ook zo'n mooi GTA3 topique !Maar het is wel handig. Maar idd het is hier een stuk rustiger wat dat betreft en de hoeveelheid vragen is ook een stuk minder.
Weet je wat je zoekt het maar uit![]()
Voor veelgestelde vragen (en antwoorden daarop) over GTA3, neem eens kijkje in De officieële GoT GTA3 FAQ !
quote:Het lijkt wel of die tweakers alleen geinteresseerd zijn in het vliegen met die dodo
Op maandag 10 juni 2002 14:50 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat trouwens niet misstaat is gewoon een link, dat is zowiezo handig
Voor veelgestelde vragen (en antwoorden daarop) over GTA3, neem eens kijkje in De officieële GoT GTA3 FAQ !
quote:is dat omdat je niet weet hoe je een resolutie kunt kiezen en bevestigen of omdat de selectie niet wordt geaccepteerd?
Op maandag 10 juni 2002 14:22 schreef PLAE@ het volgende:
maar ik kan de resolutie van het spel niet veranderen en zit nu dus de hele tijd op 640x480 te spelen![]()
Je moet namelijk na het kiezen van de resolutie op ENTER raggen.
quote:probeer 't eens met de scrollknop...
ja misschien ziet dat er niet beter uit bij 800x600 maar ik kan het niet eens daarop zetten
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 10-06-2002 19:24]
quote:Nieuwe kun je niet downloaden en standaard staan ze gewoon op je Game-CD
Op maandag 10 juni 2002 18:53 schreef Hypno het volgende:
Waar kan ik de radio stations downloade?
Overigens kun je wel je eigen MP3's toevoegen. Maar kvind de standaard radio-stations eigenlijk behoorlijk grappig
quote:Ja, maar die ben je na een tijdje wel een beetje beu...
Op maandag 10 juni 2002 19:42 schreef Tijn het volgende:[..]
Nieuwe kun je niet downloaden en standaard staan ze gewoon op je Game-CD
Overigens kun je wel je eigen MP3's toevoegen. Maar kvind de standaard radio-stations eigenlijk behoorlijk grappig
Met behulp van de MP3 Randomizer kun je wel vooruit!
quote:Ik kan uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuran Chatterbox luisteren
Op maandag 10 juni 2002 20:17 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Ja, maar die ben je na een tijdje wel een beetje beu...
Met behulp van de MP3 Randomizer kun je wel vooruit!
quote:Hmmm... verdacht. Misschien leden van de tali ban
Op maandag 10 juni 2002 15:06 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Het lijkt wel of die tweakers alleen geinteresseerd zijn in het vliegen met die dodo
quote:Oh je kan je resolutie niet tijdens een spel wijzigen !!!
quote:Wat moet de Taliban in godsnaam met een halfgaar sportvliegtuig, een nosedive tegen een HotDog stand ofzo!?
Op maandag 10 juni 2002 20:21 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Hmmm... verdacht. Misschien leden van de tali ban
Vliegles op een goedkopen manier
En de FBI komt er niet snel achter
quote:overeenkomst tussen dodo en taliban: beiden uitgestorven
Op maandag 10 juni 2002 20:21 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Hmmm... verdacht. Misschien leden van de tali ban
Vliegles op een goedkopen manier
En de FBI komt er niet snel achter
bijna dan he
Met welke bende hebben jullie eigenlijk het meest oorlog ? ik vooral met die maffia types in de buurt van de gun shop op het industrie eiland
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 10-06-2002 23:29]
quote:Denk ns na over waar de Taliban in hebben leren vliegen... Lijkt me dus duidelijk genoeg
Op maandag 10 juni 2002 20:41 schreef Robhimself het volgende:[..]
Wat moet de Taliban in godsnaam met een halfgaar sportvliegtuig, een nosedive tegen een HotDog stand ofzo!?
Trouwens, mijn probleem met schokkerigheid is opgelost. Ik heb de originele timecyc.dat vervangen door een andere. Nou is mn view distance wel minder en de verliggende gebouwen zijn gehuld in mist (verdwijnt naarmate je dichterbij komt) en nu loopt ie helemaal soepeltjes. Het lijkt niet zo mooi op een screenshot maar tijdens het spelen heb je er veel minder last van dan je zou denken... Gelukkig maar
quote:Ff zien: op Portland: de maffia, de Triads, en de Diablos (dus alle gangs die je daar hebt
Op maandag 10 juni 2002 23:28 schreef PLAE@ het volgende:[..]
overeenkomst tussen dodo en taliban: beiden uitgestorven
bijna dan he
Met welke bende hebben jullie eigenlijk het meest oorlog ? ik vooral met die maffia types in de buurt van de gun shop op het industrie eiland
Goh, je kan me beter vragen met wie ik geen ruzie heb, dan ben ik veel sneller klaar
quote:http://www.petsovernight.com
Op maandag 10 juni 2002 12:05 schreef Chevalric het volgende:
Hier maar weer verder... Na mijn laatste post in deeltje 2, zag ik dat lovemedia.tv en pogothemonkey.com beide deel uitmaken van de GTA3 reclamecampagne.
-edit- ooh thephantom had em al in het vorige topic gezet
ik vind het wel leuk om via de cheat 'ilikedressingup' te veranderen in een oud vrouwtje of een dikke negerin op pantoffels, maar ik wil 'm eigenlijk een beetje personaliseren
quote:Kheb het spel uitgespeeeld en heb nu vooral op portland ruzie met de maffia. oop stauton met de columbianen en op shoreside ook met de columbianen. Maar dat is bij iedereen het zelfde als je gta 3 hebt uigespeeld volgens mij. Misschien als je nu opeens alle yakuza gasten neerschiet dat dit veranderd
Op maandag 10 juni 2002 23:28 schreef PLAE@ het volgende:[..]
overeenkomst tussen dodo en taliban: beiden uitgestorven
bijna dan he
quote:Ja misschien nadat je het spel hebt uitgespeeld ofzo, om dat de yakaza benden te killen. Wie is eigenlijk de baas bij de yakuza? Die maria ofzo?
Op dinsdag 11 juni 2002 14:53 schreef Tijn het volgende:
Ja, volgens mij zijn die ruzies ook bij iedereen hetzelfde. Je kunt het toch niet uitspelen als je nog bevriend bent met de maffia, je moet Salvatore immers omleggen
En alsje het spel hebt uigespeeld kan je op het 2de eiland een gratis tank ophalen waar je ook bazooka's, shotguns en machinegeweren kan kopen (of had ik dit al gezegd?) . Ergens mij een radio station moet ook een speciale taxi staan. Volgens mij Lips 106 . check ff gamewinners.com als je meer wilt weten en dan onder vehicles bij gta 3 cheats
quote:Gewoon even uitspelen geeft toch een veel grotere voldoening dan zo'n cheat intikken?
Op dinsdag 11 juni 2002 15:07 schreef extreme het volgende:
tank: giveusatank
quote:Volgens mij is het ook overal hetzelfde. Maar ik heb ook nog ruzie met de chinezen in Portland, en de diablo's - die laatste volgens mij overigens pas sinds een drive by missie voor de Yardies.
Op dinsdag 11 juni 2002 14:51 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Kheb het spel uitgespeeeld en heb nu vooral op portland ruzie met de maffia. oop stauton met de columbianen en op shoreside ook met de columbianen. Maar dat is bij iedereen het zelfde als je gta 3 hebt uigespeeld volgens mij.
Mafia is wel het vervelendst. Zonder tank kan ik hun gebied eigenlijk niet meer binnen want met die shotguns schieten ze elk ander voertuig in no time aan flarden.
quote:Op de officiele site (www.rockstargames.com/grandtheftauto3) staat nog niets over een demo, dus ik denk het niet...
Op dinsdag 11 juni 2002 17:15 schreef Henk-E het volgende:
Is er al een Demo van gta 3??
quote:Kan je misschien de precieze link geven, want ik heb net gekeken en hij staat er niet bij
Op dinsdag 11 juni 2002 15:03 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ergens mij een radio station moet ook een speciale taxi staan. Volgens mij Lips 106 . check ff gamewinners.com als je meer wilt weten en dan onder vehicles bij gta 3 cheats
Ik heb net hier gekeken:
http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blgrandtheftauto3.htm
NJ
quote:Moet je even 100 taxi-missies doen, dan krijg je een kogelvrije taxi
Op dinsdag 11 juni 2002 17:09 schreef Vibromass het volgende:[..]
Volgens mij is het ook overal hetzelfde. Maar ik heb ook nog ruzie met de chinezen in Portland, en de diablo's - die laatste volgens mij overigens pas sinds een drive by missie voor de Yardies.
Mafia is wel het vervelendst. Zonder tank kan ik hun gebied eigenlijk niet meer binnen want met die shotguns schieten ze elk ander voertuig in no time aan flarden.
quote:sorry, ik heb zelf bij de ps2 cheats zitten kijken omdat ik gta III alleen voor de ps2 heb maar ik denk dat dit ook wel bij de pc moet zijn:
Op dinsdag 11 juni 2002 19:24 schreef NJ het volgende:[..]
Kan je misschien de precieze link geven, want ik heb net gekeken en hij staat er niet bij
Ik heb net hier gekeken:
http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blgrandtheftauto3.htmNJ
http://www.gamewinners.com/playstation2/GrandTheftAuto3-e.htm
En dan onder borgine taxi
quote:
Borgnine Taxi:
The Borgnine is a well built car or taxi. It is a brick red cabbie with spikes with blood on the bumpers. It is located in Harwood. Go to the head radio station. It usually is at the engine store next to the radio station after the game has been completed.
Weet iemand waar dit aan ligt?
alvast bedankt!
quote:Je hebt de patch voor Windows XP nodig, er zit een foutje in Direct3D 8 namelijk waardoor met nvidia-kaarten het menu in de soep loopt.
Op dinsdag 11 juni 2002 21:10 schreef BigBear het volgende:
Ik heb dus ook zojuist GTA 3 op mijn pc geinstalleerd (Ahlon 1800, 256 MB DDR, GeForce II Ti 200) maar als ik in het menu kom, zie ik geen tekst staan. Ik kan wel op de buttons klikken, maar het is altijd maar een verassing waar ik terecht kom.Weet iemand waar dit aan ligt?
alvast bedankt!
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
quote:Tijn, heel erg bedankt!! Hij werkt nu inderdaad!
Op dinsdag 11 juni 2002 21:36 schreef Tijn het volgende:[..]
Je hebt de patch voor Windows XP nodig, er zit een foutje in Direct3D 8 namelijk waardoor met nvidia-kaarten het menu in de soep loopt.
-edit-
Ik heb een beetje moeite met de allerlaatste missie waarin je Catalina moet terugpakken. Ik ga naar dat huis, en naar binnen...filmpje...dan pistool van die dode kerel voor je pakken en de 2 guards bij de poort neerschieten en hun wapens pakken. Dan gaat de poort open en scheur ik weg in mn snelle wagen die ik voor het hek heb geparkeerd voordat ik naar binnen ging. ...filmpje... dan volg ik de heli niet maar rij ik via de kortste weg naar de dam toe en schiet ik met mn Uzi de twee guards bij de poort dood, pak hun wapens en een wagen die er staat. Dan rij ik naar de bocht, pak de sniper rifle en schiet de 2 mannen op de torens dood, de 2 dan dichtsbijzijnde guards dood en de guard die op de verhoging achter die voorste 2 guards staat. Dan lopen we verder, pakken we de geweren die er nog liggen en schieten we vanaf het platform waar de kerel stond die ik het laatste doodschoot en schiet de dan 2 dichtsbijzijnde mannekes dood.
Nou wordt het moeilijk voor mij. Dan loop je verder, krijg je een filmpje en komt er een Flatbed achter je aan gereden (of dr over, maar ik was net iets sneller ). Dan wil ik van achter de containers verder (waar ik me dus net verschool voor die Flatbed) en dan staan er 2 guards met machinegeweren die me dood knallen. Want: ik heb wat health verloren bij het huis en ook bij de eerste 2 guards van de dam. Die mannen met die machinegeweren knallen zo mn armor weg (wat er van over is) en mn health duurt dan ook niet lang meer. Ik kreeg er 1 dood maar die tweede schoot me toen dood. Dit is me nu 3 keer gebeurd, en het wordt frustrerend. Hoe moet ik dit laatste deel dus anders doen? Mn begin vind ik nl. wel behoorlijk goed eigenlijk
quote:Laat me raden... De 1CD RIP versie?
Op woensdag 12 juni 2002 13:25 schreef speknek het volgende:
Ik kan m'n spellen niet laden, heeft iemand anders daar last van? Hij savet gewoon okee, maar als ik op load game klik zie je zo'n balk onderin die dan helemaal vult en dan hoor je 'plunk' en word ik teruggegooid naar windows 2000.
quote:Dan heb je een verkeerde crack
Op woensdag 12 juni 2002 13:28 schreef speknek het volgende:
uhm pompidom. Nouja hij was 2 CDs, één installatie en één voor audio.
quote:Jah, dat is ook geweldig! Helemaal met een lompe bus of een limousine
Op woensdag 12 juni 2002 13:33 schreef speknek het volgende:
Grazie.
Ik vind het trouwens wel een machtig gaaf spel. Vooral om doublecleff FM op te zetten en dan mensen plat rijden enzo.
quote:Begin doe je wel goed. Maar die twee guards bij het pad naar de dam die moet je gewoon proberen plat te rijden. dan pak je hun guns, loop je een stukje verder. Schiet die 2 guards neer die daar naast de cartel cruisers staan, die 3e die op die kisten staat sniper je neer. Snel rennen nara de guns die daar liggen bij de cartel cruisers. Dan schiet je daar de rest neer met je machine geweer. Dus niet eerst je sniper rifle leeg schieten. Probeer zoveel mogelijk sniper kogels voor het laatste stuk te gebruiken!!! Dat is de truc. Ik had nog 4 sniper kogels over na dat flatbed filmpje. Het is soms wel moeilijk richten bij die guns maar probeer het gewoon!!
Op dinsdag 11 juni 2002 23:20 schreef Fenderman het volgende:
LET OP! NIET LEZEN ALS JE EEN DEEL VAN DE OPLOSSING VAN DE LAATSTE MISSIE NIET WIL WETEN!Ik heb een beetje moeite met de allerlaatste missie waarin je Catalina moet terugpakken. Ik ga naar dat huis, en naar binnen...filmpje...dan pistool van die dode kerel voor je pakken en de 2 guards bij de poort neerschieten en hun wapens pakken. Dan gaat de poort open en scheur ik weg in mn snelle wagen die ik voor het hek heb geparkeerd voordat ik naar binnen ging. ...filmpje... dan volg ik de heli niet maar rij ik via de kortste weg naar de dam toe en schiet ik met mn Uzi de twee guards bij de poort dood, pak hun wapens en een wagen die er staat. Dan rij ik naar de bocht, pak de sniper rifle en schiet de 2 mannen op de torens dood, de 2 dan dichtsbijzijnde guards dood en de guard die op de verhoging achter die voorste 2 guards staat. Dan lopen we verder, pakken we de geweren die er nog liggen en schieten we vanaf het platform waar de kerel stond die ik het laatste doodschoot en schiet de dan 2 dichtsbijzijnde mannekes dood.
Nou wordt het moeilijk voor mij. Dan loop je verder, krijg je een filmpje en komt er een Flatbed achter je aan gereden (of dr over, maar ik was net iets sneller
). Dan wil ik van achter de containers verder (waar ik me dus net verschool voor die Flatbed) en dan staan er 2 guards met machinegeweren die me dood knallen. Want: ik heb wat health verloren bij het huis en ook bij de eerste 2 guards van de dam. Die mannen met die machinegeweren knallen zo mn armor weg (wat er van over is) en mn health duurt dan ook niet lang meer. Ik kreeg er 1 dood maar die tweede schoot me toen dood. Dit is me nu 3 keer gebeurd, en het wordt frustrerend. Hoe moet ik dit laatste deel dus anders doen? Mn begin vind ik nl. wel behoorlijk goed eigenlijk
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 16:09 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Begin doe je wel goed. Maar die twee guards bij het pad naar de dam die moet je gewoon proberen plat te rijden. dan pak je hun guns, loop je een stukje verder. Schiet die 2 guards neer die daar naast de cartel cruisers staan, die 3e die op die kisten staat sniper je neer. Snel rennen nara de guns die daar liggen bij de cartel cruisers. Dan schiet je daar de rest neer met je machine geweer. Dus niet eerst je sniper rifle leeg schieten. Probeer zoveel mogelijk sniper kogels voor het laatste stuk te gebruiken!!! Dat is de truc. Ik had nog 4 sniper kogels over na dat flatbed filmpje. Het is soms wel moeilijk richten bij die guns maar probeer het gewoon!!
wat ook heel handig is, is om de flatbeds kapot te schieten van veraf met je M-16... je killt dan gelijk één of twee ventjes en je hoeft hem niet te ontwijken...
quote:Hmmm.. mIsschien een beetje onduidelijk uitgelegd. Je moet niet gelijk in het begin je sniper rifle leeg schieten. Een paar kogels (4 ofzo) over laten voor het laatste stuk (na het flatbed filmpje) . Je en die M-16 moet je inderdaad gebruiken als een soort sniper, om zo sniper kogels te besparen voor het laatste stuk. En als die flatbed komt, gewoon die trappen op lopen
Op woensdag 12 juni 2002 18:13 schreef Gorro het volgende:[..]
ik had wel alle sniper rounds gebruikt... met die M-16 or whatever kun je ook gewoon sniperen, of iig mensen van veraf raken...
wat ook heel handig is, is om de flatbeds kapot te schieten van veraf met je M-16... je killt dan gelijk één of twee ventjes en je hoeft hem niet te ontwijken...
Ik heb er ook een tijdje over gedaan om die missie te halen. suc6
is de mafia auto die steeds bij salvatore staan dat nou een LanEvo?
als die het niet is is dan misschien de yakuza stinger een LanEvo?
en er zou toch een Trueno in voorkomen? in welk gedeelte is dat?
ik bedoel een Toyota Corolla AE86 Trueno.
heb ergens gelezen dat die er in zou zitten.
quote:geen Lexus 400?
Op donderdag 13 juni 2002 09:45 schreef ninja-mod het volgende:
nee ik dacht gewoon een benz variant
Trouwens deze site is wel het bekijken waard alleen jammer dat ie duits is maar verder ziet die er erug strak uit
quote:ja absoluut! The page cannot be displayed, haha
Op donderdag 13 juni 2002 11:22 schreef Zed_no1 het volgende:
JE kunht op htt://www.gtaradio.de een tool downloaden.
Deze tool zorgt ervoor dat je iedere week je radio stations weer up to date zijn! zo heb ik nu Ja-rule en J Lo ook onder het spel op de radioTrouwens deze site is wel het bekijken waard alleen jammer dat ie duits is maar verder ziet die er erug strak uit
quote:http://gta3.gamigo.de/gtaradio/
Op donderdag 13 juni 2002 11:42 schreef -DEVON- het volgende:[..]
ja absoluut! The page cannot be displayed, haha
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 12:22 schreef speknek het volgende:
Ai ai ai ik had alweer twee uur op de universiteit moeten zijn, maar ik krijg het spel niet uitgezet.
quote:* dontcare gaat veels te laat naar bed , vanacht ook maar 3 uurtjes geslapen
Op donderdag 13 juni 2002 13:14 schreef Tijn het volgende:[..]
Een bekend probleem, ik ben ook al hartstikke vaak te laat gekomen door GTA3
quote:INderdaad die mafia is heel erg irritant je moet echt een bulletproof voertuig hebben dan is het wel te doen
Op dinsdag 11 juni 2002 17:09 schreef Vibromass het volgende:[..]
Volgens mij is het ook overal hetzelfde. Maar ik heb ook nog ruzie met de chinezen in Portland, en de diablo's - die laatste volgens mij overigens pas sinds een drive by missie voor de Yardies.
nu heb ik een par uur intensief gegamed, en nu had ik het idee om te saven. alles goed gegaaan enzo, ik ga uit de game om te eten.
nu start ik het spel weer, maar nu kan ik geen savegames laaien. bij het laad scherm gaat hij tot het eind, en dan
quote:wa kan ik hier aan doen?!
"Gta 3 heeft een ongeldige bewerking gemaakt bla bla"
quote:waar? (of is dat illegaal?)
Op donderdag 13 juni 2002 18:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
je hebt hem illegaalzo ja, dan moet je de crackfix downloaden
quote:denk het wel ja
Op donderdag 13 juni 2002 18:18 schreef MarkyB het volgende:[..]
waar? (of is dat illegaal?)
zet even je email adres in je profiel of in een post, dan stuur ik hem wel op!
quote:done
Op donderdag 13 juni 2002 18:21 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
denk het wel ja
zet even je email adres in je profiel of in een post, dan stuur ik hem wel op!
quote:Hij staat wel in de GOT GTA3 FAQ, maar dat geeft niet. Je hebt de Windows XP patch voor NVidia-kaarten nodig
Op donderdag 13 juni 2002 21:28 schreef MasterDisaster het volgende:
Ok Ik heb em legaal maar het menu is onleesbaar Daar was toch een fix voor Hij staat niet in de GoT GTA3 faq Waar wel ??
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
quote:Das een Jardie-bak, met zo'n tijgervelletje over de stoelen. Als je in zo'n ding zit en je toetert achter elkaar, gaat 'ie springen
Op donderdag 13 juni 2002 21:38 schreef chillv het volgende:
In dit topic werd eens gesproken over een auto die kon springen. Weet iemand waar je die kan vinden??
quote:Ik weet niet hoe ik je kan bedanken Maar in iedergeval heeeeeel erg bedankt
Op donderdag 13 juni 2002 21:58 schreef Tijn het volgende:
quote:Ja Tijn , je hebt een vriend van mij ook heel goed geholpen! Applaus
Op donderdag 13 juni 2002 22:14 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Ik weet niet hoe ik je kan bedanken Maar in iedergeval heeeeeel erg bedankt
quote:Lalala, GTA 3 inmiddels ook uitgespeeld en nou wou ik ns in zo'n Yardie-bak gaan rijden (springen??) maar nou kan ik em niet vinden!
Op donderdag 13 juni 2002 21:59 schreef Tijn het volgende:[..]
Das een Jardie-bak, met zo'n tijgervelletje over de stoelen. Als je in zo'n ding zit en je toetert achter elkaar, gaat 'ie springen
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 15:05 schreef Tijn het volgende:
Ja jemig, khb net 100 ritjes gereden om die speciale rooie taxi te krijgen en nou ga jij me vertellen dat ik 'em gewoon op had kunnen pikken?
quote:Dus pas als je het spel al een keer hebt uitgespeeld.
Borgnine Taxi:
The Borgnine is a well built car or taxi. It is a brick red cabbie with spikes with blood on the bumpers. It is located in Harwood. Go to the head radio station. It usually is at the engine store next to the radio station after the game has been completed.
Dus ik moet nog ff 100 ritjes achter elkaar *oef* proberen uit te rijden... (Of tellen alle afzonderlijke ritjes die je bij elkaar gereden hebt ook?)
Hier mijn mp3 tracks (in je GTA3 mp3 dir staat een .txt bestand waar je de inhoud makkelijk c&p op een lege notepad. Gewoon de extra tekens weghalen door Edit>Replace et voilá), sommigen zijn erg rustig, maar andere passen uitstekend bij GTA3
Ash - Burn Baby Burn
Babylon Zoo - Spaceman
Blur - Song No. 2
breathe - Telepopmusik
Bush - Swallowed
Chemical Brothers - Hey Boy, Girl
crossover - Lucida Obscura
Dandy Warhols - Bohemian Like You
Fatboy Slim - Ya Mama (Push the Tempo)
Fiona Apple - Criminal
fiona apple - fast as you can
Fun Lovin' Criminals - Loco
Galleon - so i begin
garbage - Cherry Lips
Garbage - only happy when it rains
garbage - silence is golden
Gorillaz - Left Hand Suzuki Method
Gorillaz - 19-2000 (soulchild remix)
Gorillaz - 19-2000
Guano Apes - Lords Of The Boards
Guano Apes - Open Your Eyes
GUN - Word Up
Heather Nova - Virus Of The Mind
Hooverphonic - Mad about you
iio aka vaiio - rapture (riva remix)
INXS - I Need You Tonight
IVAR - Non Stop
Jewel - Standing Still
Josie and the Pussycats - Spin Around
Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head
lamb - sweet
M.A.R.R.S. - Pump up the Volume
Marco V - Godd
minimalistix - Close Cover (Club Mix)
Modjo - Lady (Hear Me Tonight)
Mr Oizo - Flat Beat
muse - bliss
Nelly Furtado - Shit On The Radio
Nirvana - Come As You Are
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
No Doubt - Hella Good
Norah Jones - Don't Know Why
Norah Jones - Lonestar
Norah Jones - One Flight Down
Ocean Lab - Clear Blue Water (Ferry Corsten Vinyl RMX)
Orbital - Bladerunner
Orbital - The Altogether (Doctor Who)
poe - Hey Pretty
Puretone - addicted to bass
Rammstein - Ich will
Republica - Ready to Go (hot tracks remix)
Sophie Ellis Bextor - Murder On The Dancefloor
sting - desert rose
The Verve Pipe - Bittersweet Symphony
U2 - Elevation (Tomb Raider Mix)
Veruca Salt- Volcano Girls
quote:Nope, het moet achter elkaar. Ik heb er een paar uur over gedaan, op zich is het op het 2e eiland niet zo moeilijk, het duurt alleen lang.
Op vrijdag 14 juni 2002 08:08 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
[..]Dus pas als je het spel al een keer hebt uitgespeeld.
Dus ik moet nog ff 100 ritjes achter elkaar *oef* proberen uit te rijden... (Of tellen alle afzonderlijke ritjes die je bij elkaar gereden hebt ook?)
Ik heb per sessie een rondje of 30 a 40 gereden en dan GTA3 geminimaliseerd, ff fokken, en dan weer verder
quote:Is er geen andere manier om je wagen wat te versterken? Alleen een hummer replica is bij mij sterk genoeg om een hele missie mee te gaan
Op vrijdag 14 juni 2002 08:58 schreef Tijn het volgende:
Nope, het moet achter elkaar. Ik heb er een paar uur over gedaan, op zich is het op het 2e eiland niet zo moeilijk, het duurt alleen lang.
Enne, als je nou met die bulletproof tegen een muur rijdt :S dan neem ik aan dat je weer opnieuw kunt beginnen?
* ninja-mod wil een no-cdcrack om z'n play cd-rom niet teveel te damagen.
dat ding zit dus bijna vastgebakken in me dvd-rom drive...
quote:Als je level 1 niet doorkomt, word je in level 2 afgemaakt
Op vrijdag 14 juni 2002 11:41 schreef MasterDisaster het volgende:
Heeft iemand ffe een savegame voor level 2/3
quote:Neej ik heb em net en wil zo snelmogelijk in level 3
Op vrijdag 14 juni 2002 11:45 schreef MrTorture het volgende:[..]
Als je level 1 niet doorkomt, word je in level 2 afgemaakt
quote:Waarom
Op vrijdag 14 juni 2002 11:53 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Neej ik heb em net en wil zo snelmogelijk in level 3
Maar goed, kijk op gta3.com, gta3forums.com, gta3files.com voor saves
quote:Welke missies zijn dat?
Op vrijdag 14 juni 2002 12:41 schreef blup het volgende:
Ik baal, ik kom niet veder, 2 missies waarbij ik heel snel moet zijn wat ik telkens niet red... en de code om de tijd langzaam te laten gaan doet het niet![]()
quote:Niet rond blijven lopen. Gewoon een auto jatten en rond gaan rijden, anders kom je ze waarschijnlijk niet tegen.
Op donderdag 13 juni 2002 23:37 schreef Fenderman het volgende:[..]
Lalala, GTA 3 inmiddels ook uitgespeeld en nou wou ik ns in zo'n Yardie-bak gaan rijden (springen??) maar nou kan ik em niet vinden!
Die kerels hangen toch in Staunton Island uit bij de Shopping Mall / Parkeergarage / AmmuNation? Die hoek toch zo'n beetje dacht ik. Waarom rijden ze daar dan niet met die wagens rond? Ik heb er een behoorlijke tijd rondgelopen en er kwam er geen een langsMoet ik ergens anders heen? Of gewoon meer geduld / geluk?
Ben nu bezig met die telefooncelmissies, heb die op Vale al klaar, maar zit vast op Staunton bij 'Gangcar Roundup'. Iemand die gespeeld? Het gaat erom dat je een Yakuza Stinger, Diablo Stallion en een Mafia Sentinel jat. Die eerste 2 is eitje, maar die Sentinel is MOEILIJK
Die mafioso's lopen vaak rond met shotguns, dus als je al zo'n sentinel te pakken hebt schieten ze die met 2 schoten kapot ..
tips anyone?
quote:Aha, ik had met die ook "veel" moeite. Iedere keer me wagen verrot en wasted
Op vrijdag 14 juni 2002 15:38 schreef Frggl het volgende:
Spel ook uitgespeeld inmiddels, primary missions danBen nu bezig met die telefooncelmissies, heb die op Vale al klaar, maar zit vast op Staunton bij 'Gangcar Roundup'. Iemand die gespeeld? Het gaat erom dat je een Yakuza Stinger, Diablo Stallion en een Mafia Sentinel jat. Die eerste 2 is eitje, maar die Sentinel is MOEILIJK
Die mafioso's lopen vaak rond met shotguns, dus als je al zo'n sentinel te pakken hebt schieten ze die met 2 schoten kapot ..tips anyone?
Bovendien had ik eerst de diablo en sentinel in mijn garage gezet in stanton voordat ik de missie begon
quote:Ze tellen afzonderlijke ritjes. Ik dacht eerst ook achterelkaar. Maar dat is dus niet zo. als je eenmaal 100 hebt gehaald (zie stats hoeveel je er al hebt) krijg je een smsje dat die wagen in harwood voor je klaar staat.
Op vrijdag 14 juni 2002 08:08 schreef Dr_Crouton het volgende:Dus ik moet nog ff 100 ritjes achter elkaar *oef* proberen uit te rijden... (Of tellen alle afzonderlijke ritjes die je bij elkaar gereden hebt ook?)
quote:Thx, maar na veel proberen is 't me gelukt door helemaal aan de rand van het mafiagebied te wachten op een Sentinel. Daarna snel een gejat en weggesjeesd
Op vrijdag 14 juni 2002 15:58 schreef NoMercy het volgende:[..]
Aha, ik had met die ook "veel" moeite. Iedere keer me wagen verrot en wasted
Maar je kan er een wegjatten bij dat huis helemaal bovenin.
Als je bij 8ball waar je die bom in je auto kan laten zetten omhoog loopt naar dat huis kan je zo een sentinel wegjatten. En dan via de berg weer naar beneden. Je hebt dan van niemand lastEn het beste is dat je via de waterkant op de tunnel afrijd.
Bovendien had ik eerst de diablo en sentinel in mijn garage gezet in stanton voordat ik de missie begon
Nu hoef ik alleen nog de telefoonmissies op Portland, maar das bijna niet te doen omdat iedereen daar op me schiet
Turismo op een andere pc al eens gehaald, hier nog niet. Die was al moeilijk, en nu al helemaal omdat ik weer door het mafiagebied moet ..
quote:Sja, de missies doen voor de lui die met letters op de kaart staan aangegeven .. na een tijdje wordt de eerste brug / tunnel / metrostation unlocked, dan na een tijdje missies doen op 't tweede eiland gaat de 2e brug etc open.
Op vrijdag 14 juni 2002 16:39 schreef valek het volgende:
hoe kom ik over die bruggen?????
quote:Moet je eerst missions doen. Als je ze gehaald hebt dan kan je naar het 2de eiland.
Op vrijdag 14 juni 2002 16:39 schreef valek het volgende:
hoe kom ik over die bruggen?????
quote:Oh, je was me voor
Op vrijdag 14 juni 2002 16:42 schreef Frggl het volgende:[..]
Sja, de missies doen voor de lui die met letters op de kaart staan aangegeven .. na een tijdje wordt de eerste brug / tunnel / metrostation unlocked, dan na een tijdje missies doen op 't tweede eiland gaat de 2e brug etc open.
quote:Zoveel mogelijk platrijden met een gepantserde taxi? (zie eerdere posts)
Op vrijdag 14 juni 2002 15:38 schreef Frggl het volgende:
Spel ook uitgespeeld inmiddels, primary missions danBen nu bezig met die telefooncelmissies, heb die op Vale al klaar, maar zit vast op Staunton bij 'Gangcar Roundup'. Iemand die gespeeld? Het gaat erom dat je een Yakuza Stinger, Diablo Stallion en een Mafia Sentinel jat. Die eerste 2 is eitje, maar die Sentinel is MOEILIJK
Die mafioso's lopen vaak rond met shotguns, dus als je al zo'n sentinel te pakken hebt schieten ze die met 2 schoten kapot ..tips anyone?
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 16:51 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Zoveel mogelijk platrijden met een gepantserde taxi? (zie eerdere posts)
quote:Ik kan die taxi btw echt niet vinden .. terwijl ik het spel toch echt heb uitgespeeld .. of moet je dan ook alle telefoonmissies gedaan hebben
Op vrijdag 14 juni 2002 16:34 schreef Frggl het volgende:[..]
Thx, maar na veel proberen is 't me gelukt door helemaal aan de rand van het mafiagebied te wachten op een Sentinel. Daarna snel een gejat en weggesjeesd
Ik zie wel dat bedrijfspand van borgnine taxi's, maar er staat geen speciale auto buiten ofzo
Terwijl ik de tank bij one-armed bob wel gewoon kan pakken ..
[Dit bericht is gewijzigd door Frggl op 14-06-2002 17:37]
quote:Om de taxi te krijgen moet je eerst 100 lui afzetten met een normale taxi. Uiteindelijk krijg je dan een smsje dat de taxi in harwoord staat. Bij stats kan je zien hoeveel ritten je al gedaan hebt.
Op vrijdag 14 juni 2002 17:16 schreef Frggl het volgende:[..]
[..]Ik kan die taxi btw echt niet vinden .. terwijl ik het spel toch echt heb uitgespeeld .. of moet je dan ook alle telefoonmissies gedaan hebben
Ik zie wel dat bedrijfspand van borgnine taxi's, maar er staat geen speciale auto buiten ofzo
Terwijl ik de tank bij one-armed bob wel gewoon kan pakken ..
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 18:08 schreef NoMercy het volgende:[..]
Om de taxi te krijgen moet je eerst 100 lui afzetten met een normale taxi. Uiteindelijk krijg je dan een smsje dat de taxi in harwoord staat. Bij stats kan je zien hoeveel ritten je al gedaan hebt.
Ik las een stukje terug in dit topic dat 'ie er ook zou staan als je 't spel uitgespeeld had, of is dat alleen in de PS2 versie?
Enne, moet je die 100 taxi-ritten nou wel of niet in 1 keer doen?
quote:Geen idee van dat ie er zou staan als je het spel uitgespeeld hebt. Ik ben er nog niet doorheen en aangezien ik hem al heb...
Op vrijdag 14 juni 2002 18:28 schreef Frggl het volgende:[..]
Ik las een stukje terug in dit topic dat 'ie er ook zou staan als je 't spel uitgespeeld had, of is dat alleen in de PS2 versie?
Enne, moet je die 100 taxi-ritten nou wel of niet in 1 keer doen?
Je hoeft die 100 ritten niet in 1x te doen.
quote:wel/niet?
Op vrijdag 14 juni 2002 20:07 schreef NoMercy het volgende:Je hoeft die 100 ritten niet in 1x te doen.
*confused*
quote:Heb 't net voor elkaar, 73 ritten achter elkaar gereden (had er al 27) .. en ik heb 'm!
Op vrijdag 14 juni 2002 20:14 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
wel/niet?
*confused*
*uitgeput en voldaan*
quote:Koelio
Op vrijdag 14 juni 2002 20:40 schreef Frggl het volgende:[..]
Heb 't net voor elkaar, 73 ritten achter elkaar gereden (had er al 27) .. en ik heb 'm!
Ritten hoeven dus NIET in 1 keer gedaan te worden.
*uitgeput en voldaan*
In ieder geval krijg je voor die vigilante-missies bij elke 10 een police bribe. Maar wat krijg je na die 60 kills als je 6 bribes in je hideout hebt? Meer lijkt me niet nodig .. En wat krijg je voor die firefighter/ambulance missies? Alleen poen?
Nog iets: ik heb dus de primary missions en van 2 eilanden de secondary missions uitgespeeld, 100 mensen vervoerd per taxi en 22 kills met vigilante gemaakt, en 'Percentage Completed' bij stats staat nog maar op iets van 45% .. wat kan ik nog allemaal doen dan?
quote:Volgens mij kun je nog 20 unieke jumps doen en frenzy kan je ook nog doen. Dan zijn er nog bepaalde "missies" waar je checkpoints moet verzamelen, als je bv een wagen jat bij die parkeer garage, komt er ineens zo een missie van jemoet checkpoints verzamlen in die garage.
Op vrijdag 14 juni 2002 22:41 schreef Frggl het volgende:
Nog iets: ik heb dus de primary missions en van 2 eilanden de secondary missions uitgespeeld, 100 mensen vervoerd per taxi en 22 kills met vigilante gemaakt, en 'Percentage Completed' bij stats staat nog maar op iets van 45% .. wat kan ik nog allemaal doen dan?
Meestal als er ergens een patriot(hummer type) geparkeerd staat heb je kans op zo een missies, dat is tenminste mijn ervaring als ik iedere keer in zo een wagen stap
quote:Hmm idd, heb maar 5/20 unique jumps en nog maar weinig van die verborgen missies gedaan ..
Op zaterdag 15 juni 2002 00:04 schreef NoMercy het volgende:[..]
Volgens mij kun je nog 20 unieke jumps doen en frenzy kan je ook nog doen. Dan zijn er nog bepaalde "missies" waar je checkpoints moet verzamelen, als je bv een wagen jat bij die parkeer garage, komt er ineens zo een missie van jemoet checkpoints verzamlen in die garage.
Meestal als er ergens een patriot(hummer type) geparkeerd staat heb je kans op zo een missies, dat is tenminste mijn ervaring als ik iedere keer in zo een wagen stap
quote:Please define: 'dat bootje'
Op vrijdag 14 juni 2002 23:49 schreef MasterDisaster het volgende:
Weet iemand waar dat bootje ligt
Welke missie, welk eiland etc? Er zijn zat bootjes te vinden op Staunton, bij de steigers vlakbij Asuka ..
[Dit bericht is gewijzigd door Frggl op 15-06-2002 00:52]
quote:Asuka
Op zaterdag 15 juni 2002 00:50 schreef Frggl het volgende:[..]
Please define: 'dat bootje'
Welke missie, welk eiland etc? Er zijn zat bootjes te vinden op Staunton, bij de steigers vlakbij Asuka ..
quote:Asuka is die meid van de Yakuza, waar je missies voor doet op 't 2e eiland (Staunton Island). En er zijn er wel meerdere op het 2e eiland, waaronder een paar politieboten waar je mee kan schieten
Op zaterdag 15 juni 2002 00:51 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Asuka
Ik dacht dat er 1 op het 2e eiland was ofzo.......
quote:Speeder is cool. Die ligt aan de pier bij het vliegveld.
Op zaterdag 15 juni 2002 00:53 schreef Frggl het volgende:[..]
Asuka is die meid van de Yakuza, waar je missies voor doet op 't 2e eiland (Staunton Island). En er zijn er wel meerdere op het 2e eiland, waaronder een paar politieboten waar je mee kan schieten
quote:Kheb 't gevonden op GameSpot: http://gamespot.com/gamespot/gameguides/all/gtaiii/p5_01.html
Op vrijdag 14 juni 2002 22:41 schreef Frggl het volgende:
Weet iemand btw wat je krijgt voor Vigilante / Firefighter / Ambulance-'missies'?In ieder geval krijg je voor die vigilante-missies bij elke 10 een police bribe. Maar wat krijg je na die 60 kills als je 6 bribes in je hideout hebt? Meer lijkt me niet nodig .. En wat krijg je voor die firefighter/ambulance missies? Alleen poen?
Copy/paste deze in je adresbalk........
Hehe Ik heb de ice-Cream dan gevonden
quote:
Op zondag 16 juni 2002 10:20 schreef MasterDisaster het volgende:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/Hehe.JPGCopy/paste deze in je adresbalk........
Ik heb gisteren ook al die auto's naar die garages gereden .. die ice-cream van is idd erg zeldzaam. Maar in Firefighter-mode kwam ik 'm als 6e brandje tegen
quote:Gisteren reed ik hem gewoon voorbij toen ik met me rigged to blow missie bezig was. Kan het zijn dat deze missie 2x voorkomt?
Op zondag 16 juni 2002 10:20 schreef MasterDisaster het volgende:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/Hehe.JPGCopy/paste deze in je adresbalk........
Ik moet hem namelijk nog 1 keer doen
Ik ben daarom opzoek naar een site waar van alle voertuigen een foto staat.
bvd
Hoe kan dit? En kan je hier dan nog verder spelen?
want je hebt 't vast wel gekocht!
en zeg d'r ook effe bij dat je cheat
quote:Deze en twee andere missies (nl die van de telefoons op de drie eilanden) kan je oneindig vaak doen om geld te verdienen en je record te breken (records voor deze missies zijn te zien bij stats, zoals beste tijd voor rigged to blow).
Op zondag 16 juni 2002 13:52 schreef NoMercy het volgende:[..]
Gisteren reed ik hem gewoon voorbij toen ik met me rigged to blow missie bezig was. Kan het zijn dat deze missie 2x voorkomt?
Ik moet hem namelijk nog 1 keer doen
quote:http://www.geocities.com/Smarzja/GTACars.html
Op zondag 16 juni 2002 15:21 schreef Dokus het volgende:
Ik probeer alle auto's die op de lijst bij de haven staan daar te krijgen. maar ik speel dit spel nog niet zo lang, dus weet ook niet hoe ze eruit zien.Ik ben daarom opzoek naar een site waar van alle voertuigen een foto staat.
bvd
en hoe je ze 't beste vindt:
http://www.geocities.com/Smarzja/gtararecar.htm
Je moet btw wel alle 3 de eilanden geunlocked hebben om alle auto's + het vliegtuig te kunnen krijgen.
quote:Netjes!
Op zondag 16 juni 2002 15:42 schreef Batsies het volgende:
Gisteren was ik aan het gta'en en dit gebeurde er, ik reed en werd achtervolgd door politie, ik maakte stuurfoutje en kwam in water terecht, maar kleefde nog wel?
[afbeelding]Hoe kan dit? En kan je hier dan nog verder spelen?
quote:Nooit meegemaakt
Op zondag 16 juni 2002 15:42 schreef Batsies het volgende:
Gisteren was ik aan het gta'en en dit gebeurde er, ik reed en werd achtervolgd door politie, ik maakte stuurfoutje en kwam in water terecht, maar kleefde nog wel?
[afbeelding]Hoe kan dit? En kan je hier dan nog verder spelen?
quote:Hij rijdt standaard rond. Maar je komt em zelden tegen. Bij die missie dat je in de haven iemand moet omleggen, heb ik dat gedaan vanuit de ijswagen
Op zondag 16 juni 2002 13:52 schreef NoMercy het volgende:
Gisteren reed ik hem gewoon voorbij toen ik met me rigged to blow missie bezig was. Kan het zijn dat deze missie 2x voorkomt?
quote:Waarom al die moeite? Je krijgt tijdens het spelen toch al gewoon een bulletproof Patriot?
Op vrijdag 14 juni 2002 08:58 schreef Tijn het volgende:[..]
Nope, het moet achter elkaar. Ik heb er een paar uur over gedaan, op zich is het op het 2e eiland niet zo moeilijk, het duurt alleen lang.
quote:Ja enof, daar stond ik dan!
Op zondag 16 juni 2002 16:07 schreef Frggl het volgende:[..]
Nooit meegemaakt
Wel een beetje een kansloze positie zo of niet
quote:Staat toch allemaal al in de faq joh
Op zondag 16 juni 2002 21:30 schreef Tijn het volgende:
Misschien een domme vraag maaruh, kan je ook in dat stadion op het 2e eiland? Kheb al meerdere keren geprobeerd om met een stinger of een cheetah gewoon hard de trap op te gassen om zo over de deur heen te springen, maar het lukt me maar nietKan die deur anders ook open ofzo?
quote:
Tips voor het vliegen:
Vlieg eens over:
-Het stadion (niet in landen!!! kan niet.....)
quote:Ohw... dat had ik niet gezien
Op zondag 16 juni 2002 21:36 schreef Vibromass het volgende:[..]
Staat toch allemaal al in de faq joh
[..]
quote:Jup, met de Dodo zul je het moeten doen. Maar daar kun je aardig mee vliegen hoor
Op maandag 17 juni 2002 11:34 schreef flappiewappie het volgende:
je hebt vaar missies in dit spel en je kunt ook 'gewoon varen' maar je hebt ook een vlieg missie maar je kunt niet 'gewoon' vliegen...is daar een truc voor of moet je het maar doen met die vliegtuigjes met halve vleugels?
quote:Huh? Waar vind jij een vliegmissie? cool!
Op maandag 17 juni 2002 11:34 schreef flappiewappie het volgende:
je hebt vaar missies in dit spel en je kunt ook 'gewoon varen' maar je hebt ook een vlieg missie maar je kunt niet 'gewoon' vliegen...is daar een truc voor of moet je het maar doen met die vliegtuigjes met halve vleugels?
quote:Euh... linker-control-knop ingedrukt houden en dan gaat 'ie bij mij water spuiten.
Op maandag 17 juni 2002 17:31 schreef Schanulleke het volgende:
Kan iemand me aub goed uitleggen hoe je nou een brand moet blussen, want ik word er helemaal gek van. Ik sta nu net zo lang met die firetruck naast een brandende auto tot 'ie ontploft en de firetruck in de explosie meesleept. Het is niet shift, niet schieten, niet de sub-mission knop. Ik wordt hier gek van!
quote:Euh, staat? Geen idee, ik kwam voor het eerst op Staunton Island en na een paar keer van auto 'verwisseld' te hebben kwam ik per toeval zo eentje tegen...
Op maandag 17 juni 2002 17:49 schreef chillv het volgende:
Weet iemand waar zo'n yardie auto staat?
ik wil ook springen
weet iemand of er nog iets gaat gebeuren met die rots die nu dicht is?
ik heb gehoord namelijk over nog 2 kleinere deeltjes (ghost town en nog 1)
ik moet een barman van luigi vermoorden.
Die barman gaat elke avond met de taxi naar huis.
Als hij buiten komt lopen mag ik hem niet vermoorden.
maar stapt hij in de taxi en 2 seconden later is de missie failed.
hoe speel ik deze missie uit.
plz help me
quote:Yardie lobo rijden veel bij die parkeergarage op het tweede eiland
Op maandag 17 juni 2002 17:49 schreef chillv het volgende:
Weet iemand waar zo'n yardie auto staat?
ik wil ook springen
quote:Niet zo dicht achter hem rijden ,als het goed staat er zo'n metertje in beeld die je niet vol mag zijn, Hoe dichter je achter hem rijd hoe verder het metertje gaat .
Op maandag 17 juni 2002 18:29 schreef valek het volgende:
ik zit vast in een level.ik moet een barman van luigi vermoorden.
maar stapt hij in de taxi en 2 seconden later is de missie failed.hoe speel ik deze missie uit.
plz help me
quote:je moet hem vanop een afstand volgen, let op je sneak-o-meter dat die niet volgeraakt...
Op maandag 17 juni 2002 18:29 schreef valek het volgende:
ik zit vast in een level.ik moet een barman van luigi vermoorden.
maar stapt hij in de taxi en 2 seconden later is de missie failed.hoe speel ik deze missie uit.
plz help me
moet ik hem vermoorden als hij op de plaats van bestemming is of wat?
quote:daar krijg je een filmpje, waarna je hem wel mag vermoorden,
Op maandag 17 juni 2002 18:34 schreef valek het volgende:
en daarnamoet ik hem vermoorden als hij op de plaats van bestemming is of wat?
quote:bij mij ook
Op maandag 17 juni 2002 17:32 schreef Tijn het volgende:[..]
Euh... linker-control-knop ingedrukt houden en dan gaat 'ie bij mij water spuiten.
the cardigans - my favourite game rijdt iig heel lekker
the offspring - bad habit
fun lovin' criminals - loco, scooby snacks.....alles wel, lekkere new yorkse feeling zit er in
queens of the stone age - feel good hit of the summer
quote:Euh whatever turns you on
Op maandag 17 juni 2002 17:32 schreef Tijn het volgende:[..]
Euh... linker-control-knop ingedrukt houden en dan gaat 'ie bij mij water spuiten.
quote:zie de readme op www.nvidia.com welke kaarten die meer werkt........normaal wel
Op maandag 17 juni 2002 18:47 schreef dr_diablos het volgende:
eh, ik heb een geforce kaart, kan ik nu ook 'de nieuwste detonator drivers' installeren?
Vetgedrukte titels zijn wel toepasselijk
Alien Ant Farm - Courage
Alien Ant Farm - Smooth criminal
Band Zonder Banaan - Vet ja
Blind Dog - Thundergroove
Blur - Song 2
Bon Jovi - You give love a bad name
Bon Jovi - Bad medicine
Bush - The people that we love
De Heideroosjes - Break the public peace
De Heideroosjes - Ik will niks!
De Heideroosjes - Nimby (not in my backyard)
De Heideroosjes - Nothing's wrong
De Heideroosjes - Since 1989
De Heideroosjes - Sjonnie & Anita
De Heideroosjes - Tering tyfus takketrut
Drowning Pool - Bodies
Drowning Pool - Reminded
Five Horse Johnson - Mississippi king
Lit - My own worst enemy
Me First And The Gimme Gimmes - All my lovin'
Me First And The Gimme Gimmes - San Francisco
Me First And The Gimme Gimmes - Wild world
Midtown - Just rock and roll
Midtown - Let go
Muse - Bliss
Muse - Plug in baby
Nickelback - Cowboy hat
Nickelback - Leader of men
Nickelback - Never again
Nickelback - Too bad
Pennywise - Fuck authority
Pennywise - Peaceful day
Pennywise - Perfect people
Pennywise - Time marches on
Sum 41 - Machine gun
The Offspring - All I want
The Offspring - Americana
The Offspring - Burn it up
The Offspring - Come out swinging
The Offspring - Nitro (youth energy)
The Offspring - No breaks
The Offspring - Session
The Offspring - The meaning of life
The Offspring - Want you bad
Wordt tijd voor meer MP3's, da's duidelijk
quote:Dat ik daar niet aan gedacht heb!
Op maandag 17 juni 2002 18:41 schreef sweek het volgende:
quote:Aargh, dat ik dát vergeten ben!
the cardigans - my favourite game rijdt iig heel lekker
quote:En bij mij ook dus
Op maandag 17 juni 2002 18:36 schreef Steve-O het volgende:[..]
bij mij ook
quote:Kijk even op: http://www.geocities.com/Smarzja/GTACars.html
Op maandag 17 juni 2002 21:05 schreef Da_Koen het volgende:
Kan iemand aub ff een plaatje posten of mailen van een yardie. Die heb ik namelijk nodig voor en missie, maar ik kan die yardie nergens vinden
mzzlz
quote:
Op maandag 17 juni 2002 22:09 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Klopt het dat je daar al je wapens verliest?
quote:Geen idee. Is dat een Asuka-missie?
Op dinsdag 18 juni 2002 03:11 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Dat klopt dus...
En in m'n hide-out heb ik alleen een pistooltje, een Uzi en wat granaten. Ben wel al zover gekomen dat ik dan Maria op het dak ontzet heb, maar daarna timed 'ie toch uit. Wat moet je dan doen? Wegwezen met Maria ofzo?
quote:Je moet die helicopter neerhalen.
Op dinsdag 18 juni 2002 03:11 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Dat klopt dus...
En in m'n hide-out heb ik alleen een pistooltje, een Uzi en wat granaten. Ben wel al zover gekomen dat ik dan Maria op het dak ontzet heb, maar daarna timed 'ie toch uit. Wat moet je dan doen? Wegwezen met Maria ofzo?
quote:Hangt er vanaf wat voor videokaart je hebt, als je een Geforce 2 of ouder hebt dan zou ik idd niet de nieuwste pakken nee maar 23.11 ik heb zelf nog een GeForce 2 MX400 en ik gebruik versie 27.42 zonder problemen
Op maandag 17 juni 2002 19:01 schreef dr_diablos het volgende:
Overigens zeggen ze op GOT dat je 't beste de detonator v23.11 kunt hebben, en ik zit net v29.42 te downloaden
quote:http://guide.grandtheftauto3.net/shoreside/m45.php hier vind je alle info, ik moet het ook nog gaan doen
Op dinsdag 18 juni 2002 10:48 schreef Tijn het volgende:[..]
Je moet die helicopter neerhalen.
quote:yep, en de bazooka ligt daar op dat platform waar de helicopter van op stijgt.
Op dinsdag 18 juni 2002 10:48 schreef Tijn het volgende:[..]
Je moet die helicopter neerhalen.
quote:Kijk in Topic deel 1 voor mp3-tips.
wat hebben jullie op jullie mp3 radio staan?
ik wil nog wat tips graagthe cardigans - my favourite game rijdt iig heel lekker
fun lovin' criminals - loco, scooby snacks.....alles wel, lekkere new yorkse feeling zit er in
queens of the stone age - feel good hit of the summer
quote:
Aanraders voor je Mp3-playlist:
Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks
Beasty Boys - Sabotage
Cypress Hill - Lowrider
Limp Bizkit - Rollin'
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
Oxide & Neutrino - Shoot To Kill
Puretone - Addicted To Bass
Da Shootaz - Grand Theft Auto (deel hiervan zit ook in track van Lips 106, maar beter heb je hem helemaal en ongecensureerd )
quote:Cool...
Op dinsdag 18 juni 2002 15:05 schreef RaTz het volgende:
Flying in the air (op de kop)
Jammer dat ik geen screenshot kan maken van mijn triple backflip Heb gta 3 namelijk op de ps2. Maar misschien iemand die gta3 op de pc heeft die het me na wilt doen?
Nou zo moet je het doen:
Ga naar de HideOut in Shoreside Vale. Dan heb je daarvoor dat kleine weggetje. Pak een snelle auto (Cheetah, Stinger, Banshee) rij de parkeerplaats af en dan naar rechts, als je dat weggetje uitrijdt loopt ie dood, ja je kan dan links nog een klein parkeerplaatsje op. Maar als je rechtdoor gaat knal je tegen de vangreel. Nou neem een dikke aanloop en rijdt zo hard mogelijk tegen de vangreel and u will see
.
Voor de gene die het niet snappe waar die vangreel nou zit:
code:Nou Hide Out P. is de hide out parkeerplaats (garage waar je je auto in kan parkeren. dan moet je naar de *** rijden. Daar zit een vangreel, zohard mogelijk er tegen aan./ ****
/ /
/ /
/ /
/ /
| /
| |
| |
| +-----------+
| | |
| Hide Out |
| P. |
| | |
| +-----------+
Wel ff oefenen. Eerst lukte het mij ook niet maar wel een dubbele backflip.
Let me know if you did it........ (screenshot graag)
Ik heb het helicoptertje uit de lucht geknald, en ben dus klaar.
Zit nu erg te dubben tussen doorspelen, of helemaal overnieuw beginnen
quote:Ik heb een tijd doorgespeeld maar wil eigenlijk wel overnieuw beginnen. Die eerste missies van de maffia zijn toch wel heel erg leuk
Op dinsdag 18 juni 2002 19:36 schreef Schanulleke het volgende:
Num pad 9 is omhoog dacht ik.Ik heb het helicoptertje uit de lucht geknald, en ben dus klaar.
Zit nu erg te dubben tussen doorspelen, of helemaal overnieuw beginnen
quote:* dontcare heeft ieg
Op dinsdag 18 juni 2002 17:56 schreef Frggl het volgende:[..]
Kijk in Topic deel 1 voor mp3-tips.
ik kwoot mezelf (@ 30 mei) ff:
[..]
en edwin everts ertussen door (frank & ronald , bernard etc)
Ik heb alleen wat moeite met de pornoblaadjes missie van El Burro (telefoon in Portland) en met de 'rigged to blow' missie van die Red Jack kerel (telefoon in SSV). Tips iemand?
De enige tip die ik je kan geven is doe rustig aan.
quote:...ik moet ook door maffia-gebied in Portland (ik reis via de tunnel) en daar schieten ze me altijd aan gort
Op dinsdag 18 juni 2002 23:41 schreef Tijn het volgende:
Rigged To Blow is idd erg irritant, het begin valt reuze mee, maar als je die kar heel terug moet brengen... aaaaaaargh, frustratie, ieder klein stootje betekent gelijk terug naar de Pay n Spray.De enige tip die ik je kan geven is doe rustig aan.
En waar kom je uit met de El Burro missie van de porno?
Wat hidden packages betreft, liggen die een beetje 'eerlijk' verdeeld over de eilanden?
Ben overnieuw gestart, en zit nu op 23/100 in Portland.
quote:1 - 33 in Portland
Op woensdag 19 juni 2002 03:41 schreef Schanulleke het volgende:
Die ElBurro missie eindigt in de haven, vlak bij de loods waar je je gejatte auto's dumpt.Wat hidden packages betreft, liggen die een beetje 'eerlijk' verdeeld over de eilanden?
Ben overnieuw gestart, en zit nu op 23/100 in Portland.
Ik heb er nu zelfs muziek van Carmageddon II in
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 23:51 schreef Fenderman het volgende:[..]
...ik moet ook door maffia-gebied in Portland (ik reis via de tunnel) en daar schieten ze me altijd aan gort
Hoe kom ik daar voorbij? Of: welke andere route moet ik nemen? En waar moet ik eigenlijk precies naartoe? Zover ben ik nl. niet gekomen... klotemaffia
Enne, die timer: houdt ie op als je je wagen hebt laten defusen?? Das wel belangrijk voor de terugweg...
quote:Ook niet als je Salvatore al hebt koudgemaakt?
Op woensdag 19 juni 2002 12:48 schreef Tijn het volgende:[..]
Bij mij schiet de mafia niet als ik in die bak van die gang-knakker zit
Ik ben nu al voorbij de papperazzi-opdracht van Asuka en wilde die race van de Diablos proberen te rijden in de Borgine taxi. Nou, dat leek te lukken, want ik ging verder dan dat ik dat met een Stinger deed, maar werd uiteindelijk toch weer overhoop geschoten door de triads en de maffia...
Ik heb een tank met raketmotor nodig...
quote:Ik begrijp dat niet. Ik rijd zo vaak door het mafiagebied ( ze mogen mij ook inet
Op dinsdag 18 juni 2002 23:51 schreef Fenderman het volgende:[..]
...ik moet ook door maffia-gebied in Portland (ik reis via de tunnel) en daar schieten ze me altijd aan gort
Hoe kom ik daar voorbij? Of: welke andere route moet ik nemen? En waar moet ik eigenlijk precies naartoe? Zover ben ik nl. niet gekomen... klotemaffia
Enne, die timer: houdt ie op als je je wagen hebt laten defusen?? Das wel belangrijk voor de terugweg...
quote:Duh, anders kwam je niet bij het derde eiland om die missie te doen he
Op woensdag 19 juni 2002 13:01 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ook niet als je Salvatore al hebt koudgemaakt?
Nee echt serieus, normaal gesproken schieten ze er flink op los, maar als ik Rigged To Blow speel, laat iedereen me met rust. Ook de Colombians, Triads etc schieten dan niet.
quote:Die Borgnine taxi was toch bullet-proof
Op woensdag 19 juni 2002 13:01 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik ben nu al voorbij de papperazzi-opdracht van Asuka en wilde die race van de Diablos proberen te rijden in de Borgine taxi. Nou, dat leek te lukken, want ik ging verder dan dat ik dat met een Stinger deed, maar werd uiteindelijk toch weer overhoop geschoten door de triads en de maffia...
quote:same here
Op woensdag 19 juni 2002 13:51 schreef Tijn het volgende:[..]
Duh, anders kwam je niet bij het derde eiland om die missie te doen he
Nee echt serieus, normaal gesproken schieten ze er flink op los, maar als ik Rigged To Blow speel, laat iedereen me met rust. Ook de Colombians, Triads etc schieten dan niet.
Als ik er de Turismo-missie mee ga doen wordt 'ie alsnog net zo hard kapot geschoten met die shotguns als elke andere bak ..
Heeft iemand een andere oplossing? Ben vrij radeloos, kwil die laatste telefoonmissies completen, maar niemand vindt me lief dus ze schieten allemaal
quote:Ja, die Borgnine taxi is dus NIET bulletproof, aangezien ie kapot geschoten kan worden door gangs en ook door jezelf. Die Borgnine is eigenlijk gewoon een upgrade van die gele taxi (het oude model, die ronde taxi's dus) denk ik tenminste.....
Op woensdag 19 juni 2002 21:21 schreef Frggl het volgende:
Hmm, die Borgnine taxi zou toch bulletproof moeten zijnAls ik er de Turismo-missie mee ga doen wordt 'ie alsnog net zo hard kapot geschoten met die shotguns als elke andere bak ..
Heeft iemand een andere oplossing? Ben vrij radeloos, kwil die laatste telefoonmissies completen, maar niemand vindt me lief dus ze schieten allemaal
En Tijn, bij jou schieten ze dus niet: bij mij wel. Alles schiet op mij Zo haal ik het toch nooit
quote:Ja dont look at me... ik weet het ook niet
Op woensdag 19 juni 2002 23:31 schreef Fenderman het volgende:[..]
En Tijn, bij jou schieten ze dus niet: bij mij wel. Alles schiet op mij
Zo haal ik het toch nooit
quote:BAH!
Op woensdag 19 juni 2002 23:31 schreef Fenderman het volgende:[..]
Ja, die Borgnine taxi is dus NIET bulletproof, aangezien ie kapot geschoten kan worden door gangs en ook door jezelf. Die Borgnine is eigenlijk gewoon een upgrade van die gele taxi (het oude model, die ronde taxi's dus) denk ik tenminste.....
En Tijn, bij jou schieten ze dus niet: bij mij wel. Alles schiet op mij
Zo haal ik het toch nooit
quote:no idea, probeer es op gta3 forum van www.Gta3.com
Op donderdag 20 juni 2002 11:59 schreef Frggl het volgende:
*schop*HELP ME
Het spel heeft gewoon gedraaid bij mij....wel schokkend, maar da's een bekend probleem en daar wassik bijna uit...
En JAAAAAAAAAA ik heb die hele GOT GTA3 FAQ door gelezen en heb ALLE topics doorgespit... ze kwamen met de oplossing dat jeje resolutie moest aanpassen/verlagen en je kleuren op 16 bit zetten...WERKT NIET.....compatibility mode gebruiken in XP en em op 640.480 spelen WERKT NIET...
Weet iemand hier er iets tegen/voor
Specs:
KT333 Ultra
AMD Athlon XP 1700
256 PC2700 DDR
Geforce II Ti200 64 MB
40GIG Maxtor
XP Prof
quote:Nieuwste drivers instaleren
Op donderdag 20 juni 2002 15:55 schreef Nyles het volgende:
Hey weet iemand hier misschien de oplossing voor de melding:
"You need at least 12 MB video memory"Het spel heeft gewoon gedraaid bij mij....wel schokkend, maar da's een bekend probleem en daar wassik bijna uit...
En JAAAAAAAAAA ik heb die hele GOT GTA3 FAQ door gelezen en heb ALLE topics doorgespit... ze kwamen met de oplossing dat jeje resolutie moest aanpassen/verlagen en je kleuren op 16 bit zetten...WERKT NIET.....compatibility mode gebruiken in XP en em op 640.480 spelen WERKT NIET...
Weet iemand hier er iets tegen/voorSpecs:
KT333 Ultra
AMD Athlon XP 1700
256 PC2700 DDR
Geforce II Ti200 64 MB
40GIG Maxtor
XP Prof
quote:Installeer de nieuwste Nvidia-drivers en VIA AGP-driver. Zet dan de compatiblity-mode uit (nergens voor nodig), zet je windows-desktop op 16-bit en schakel Twinview uit. Dan zou 'ie het moeten doen.
Op donderdag 20 juni 2002 15:55 schreef Nyles het volgende:
Hey weet iemand hier misschien de oplossing voor de melding:
"You need at least 12 MB video memory"Het spel heeft gewoon gedraaid bij mij....wel schokkend, maar da's een bekend probleem en daar wassik bijna uit...
Weet iemand hier er iets tegen/voorSpecs:
KT333 Ultra
AMD Athlon XP 1700
256 PC2700 DDR
Geforce II Ti200 64 MB
40GIG Maxtor
XP Prof
quote:VIA AGP driver? huh? kenk nie...,maarja is goe...
Op donderdag 20 juni 2002 16:42 schreef Tijn het volgende:[..]
Installeer de nieuwste Nvidia-drivers en VIA AGP-driver. Zet dan de compatiblity-mode uit (nergens voor nodig), zet je windows-desktop op 16-bit en schakel Twinview uit. Dan zou 'ie het moeten doen.
quote:VIA AGP-driver zit in het VIA 4-in-1 pakket, te downloaden op www.viatech.com .
Op donderdag 20 juni 2002 17:01 schreef Nyles het volgende:[..]
VIA AGP driver? huh? kenk nie...,maarja is goe...
De nieuwste drivers van Nvidia hebbik al..., heb zowat alle drivers geprobeerd
Wordt je PC een stuk sneller en stabieler van als je een Via-chipset hebt (zoals jij, de VIA KT333).
Jammer dat mijn videokaart niet zo goed is. Ik moet 'm nu spelen op 640x480... Maar dat mag de pret niet drukken. Ik lig trouwens constant in een deuk vanwege die grappige commercials op de radiostations. Echt zeer goed spel...
Hebben meerdere mensen dit meegemaakt?
quote:Ja, met twee auto's ook in die bocht. Ik trok me er niks van aan en speelde door.
Op donderdag 20 juni 2002 22:44 schreef Batsies het volgende:
Gisteren was ik weer is aan het GTA3'en en dit kwam ik tegen, ik reed me garage uit en ging rechtsaf de weg op (de weg die beneden rijdt) kwam ik een vliegende auto tegen: [afbeelding] Let op de donkere auto achteraan, die vloog me voorbij heel langzaam!Hebben meerdere mensen dit meegemaakt?
quote:hahahaha dat icoon van jou...prachtig!
Op donderdag 20 juni 2002 17:05 schreef Tijn het volgende:[..]
VIA AGP-driver zit in het VIA 4-in-1 pakket, te downloaden op www.viatech.com .
Wordt je PC een stuk sneller en stabieler van als je een Via-chipset hebt (zoals jij, de VIA KT333).
Rij met wagen op schans af, waardoor je over een huis kon springen.
Ik ga dus alleen niet echt hard en zorg dat ik precies op het huis land. Daarna kon je links van het huis eraf waardoor je in de tuin kwam. Nu het probleem: ik kon er gewoon niet meer uit! Om de tuin zat een hek waar niet doorheen te crossen was! En verder zaten er gewoon geen openingen! (of ik was heel scheel bezig, maar dat kan ik me niet voorstellen..).
Dus ik denk: 'dan maar m'n auto opblazen en overnieuw beginnen..
Auto opgeblazen, maar stond er niet dicht genoeg bij..niet dood dus (nog 17 health over..)
En zag dus geen andere manier om dood te gaan, dus heb mn computer maar opnieuw opgestart..
quote:Dat is toch die missie om een gepansterde geldwagen te pikken? Zorg ervoor dat je een bus of een zware truck hebt en kies momenten uit om die geldwagen te rammen; als je bijvoorbeeld de geldwagen aan het inhalen bent, ram je de achterste gedeelte van de zijkant zodat ie gaat schuiven en misschien meer schade kan incasseren als het tegen andere objecten botst. Omdat je bus zo zwaar is, kunnen de politieauto's je bijna niks maken, zorg er wel alleen voor dat je in beweging blijft zodat de straatpolitie je niet uit de wagen kan sleuren.
Op zaterdag 22 juni 2002 09:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
nou, sinds gister heb ik ook (eindelijk) GTA3, helemaal verslaafd, maar ik zit wel een beetje vast bij de missie 'van heist', dan moet je een van kapot rijden, maar mij lukt het niet, steeds komt de politie ertussen, of ik ben wasted door een kapotte auto
weet iemand een handige manier, zoals een betere auto?
Als je de chauffeur van de geldwagen eenmaal weggejaagd hebt hebt en zelf met de wagen er vandoor gaat, rij dan naar dat steegje tussen Chinatown en de Red Light District: daar vind je een bribe en zal de politie minder fanatiek zijn om je te pakken te krijgen. daarna kun je met gemak naar de afgesproken plek rijden om de geldwagen af te leveren.
quote:comp opniuew opgestard...... gewoon ff het spel opnieuw beginnen of een savegame laden ging ook wel hoor
Op zaterdag 22 juni 2002 14:50 schreef Dr.E het volgende:
Heb zowaar een foutin t spel ontdekt..
Was geloof ik in t 1e 'level' anders in t tweede..(onduidelijk he..)Rij met wagen op schans af, waardoor je over een huis kon springen.
Ik ga dus alleen niet echt hard en zorg dat ik precies op het huis land. Daarna kon je links van het huis eraf waardoor je in de tuin kwam. Nu het probleem: ik kon er gewoon niet meer uit! Om de tuin zat een hek waar niet doorheen te crossen was! En verder zaten er gewoon geen openingen! (of ik was heel scheel bezig, maar dat kan ik me niet voorstellen..).
Dus ik denk: 'dan maar m'n auto opblazen en overnieuw beginnen..
Auto opgeblazen, maar stond er niet dicht genoeg bij..niet dood dus (nog 17 health over..)En zag dus geen andere manier om dood te gaan, dus heb mn computer maar opnieuw opgestart..
je kunt jezelf trouwens ook laten ontploffen via granaten/rocket launchers e.d.
quote:Sorry, kzit ff onder de naam van mijn vriendin maar wil toch nog ff reageren of deze uitspraak van Cart man... (jajaja, kga ook maar ff aanmelden op FOK denk ik maar
Op zaterdag 22 juni 2002 17:28 schreef Cart_man het volgende:
Mocht je een Uzi hebben dan kan je gewoon er naast gaan rijden en die wagen aan gort schieten...was ook mogelijk dacht ik???
quote:Bussen kun je vinden bij de randweg, vlakbij Joey's, daar is een busremise. En je kunt ook een truck gebruiken die bij de haven staat, rechtsaf als je het terrein binnenrijdt, ook vlakbij Joey's.
Op zondag 23 juni 2002 10:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
pfffffff, die van heist is eindelijk gelukt, maar toch nog een vraagje...waar kan je nou een bus vinden? ik zie ze alleen staan bij 8-ball en daar kan ik ze niet pakkeniemand tips?
Cheats... Pfff. Gebruik dat alleen als je je verveelt en even niet verder wilt spelen met missies. Veel leuker.
Bij The Pick-up hoef je niet uit te stappen om die Triad leden om te leggen, het beste is om met een auto naar binnen te rijden vlak naast het geld en daarna als een gek om je heen te rijden als die Triads naar je toe komen. Om vervolgens naar de straat te rijden zodat je wat meer ruimte hebt om de rest omver te rijden of te schieten. Pik wel een sterke snelle auto om dit te doen, de Taxi of de Maffia Sentinel zijn goede keuzes.
quote:Voor 5 sterren (FBI) moet je het tweede eiland unlocked hebben, en voor 6 sterren ('t leger
Op zondag 23 juni 2002 15:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
nou, d/m/v een cheat zit ik nu vlakbij het politienuro, en schiet echt ALLES wat in mn buurt komt tot gort met een bazooka ofzo, maar het rare is dat ik niet verder kom dan 4 sterren. Ik heb al 3 heli's neergeschoten, teveel auto's, nog meer mannetjes, zelf 3 soort SWAT auto's, maar wat ik moet ik nog meer doen zodat leukere () dingen achter me aan komen ?
Succes
[CHEAT ALERT]
.
.
.
.
Probeer voor de lol eens GIVEUSATANK
.
.
.
[/CHEAT ALERT]
quote:Ik gebruik het ook alleen om ffies wat om me heen te knallen, niet om missies mee uit te spelen. Als ik klaar ben met het zinloos geweld dmv cheats, dan laad ik mijn savegame weer op en zijn alle wapens en andere zooi die ik met die cheats heb vergaard weer weg.
Op zondag 23 juni 2002 19:33 schreef Bass_Boy het volgende:
Hmmmz, gamen jullie met cheatcodes?? pretty lame....
Cheats zijn alleen leuk als je de game 5000 keer hebt uitgespeelt en als je de saaigeworde game een beetje nieuw leven in wilt blazen ofzo...
(sorry, kben net nieuw maar ja boeie... wel lachu trouwens die funny topics hier)
quote:Ik doe precies hetzelfde, blijft het spel gewoon langer leuk.
Op zondag 23 juni 2002 19:42 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik gebruik het ook alleen om ffies wat om me heen te knallen, niet om missies mee uit te spelen. Als ik klaar ben met het zinloos geweld dmv cheats, dan laad ik mijn savegame weer op en zijn alle wapens en andere zooi die ik met die cheats heb vergaard weer weg.
Gaaf dit btw: http://www.totalgsm.net/php/rtl/rtl_displayrt.php?rt=9937
quote:Daar herken ik eigelijk niks in.. terwijl ik 't spel al wel 2x uitgespeeld heb.
Op maandag 24 juni 2002 00:22 schreef Frggl het volgende:[..]
Ik doe precies hetzelfde, blijft het spel gewoon langer leuk.
Gaaf dit btw: http://www.totalgsm.net/php/rtl/rtl_displayrt.php?rt=9937
quote:Nou jaaaa, dan moet je dat melodietje toch wel enorm vaak gehoord hebben hoor ..
Op maandag 24 juni 2002 00:29 schreef Sambal het volgende:[..]
Daar herken ik eigelijk niks in.. terwijl ik 't spel al wel 2x uitgespeeld heb.
't Is het deuntje van wanneer je een SMSje krijgt (of maxer/buzzer-bericht, wha'eva )
nu vraag ik me af wat voor proggie men daarvoor gebruikt...
ik wil ook filmpies kunnen maken van m'n replays..
??????????????
het uitvoeren van een replay doe je met F1, het opslaan doe je met F2 (F3 gebruik je om evt. gedownloadde replays af te spelen......)
quote:Sja, enige goeie tip die ik kan geven is: Neem een snelle auto als je d'r aan begint, en kies de goeie routes. Auto's staan elke keer op dezelfde plek, dus dat moet niet te moeilijk zijn.
Op maandag 24 juni 2002 08:58 schreef ninja-mod het volgende:
hmmm ik cheat zo min mogelijk om het leuk te houden maar ik kom in een missie op staunton dus niet verder... het gaat om de grand theft auto missie. wie heeft hier goeie tips voor? dan kan ik ook weer verder!
Weet iemand mij te vertellen wat die pillen nu helemaal voor zin hebben, behalve de vertraging? Ben ik benieuwd naar, want ik zie het nut er niet van in.
quote:Vraagje, wat krijg je als je ze alle 100 heb?
Op dinsdag 25 juni 2002 03:02 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit met hidden packages nu op 99/100, maar die laatste is nergens te vinden
Als ik het kaartje eerder in dit topic erop nakijk zou het 'nr.87 Hospital lot' moeten zijn, want ik heb 'r daar alleen eentje vanachter het hospitaal opgepikt. Maar ik kan hem echt niet zien!
Echt kut dit. Weet iemand die ligplaats misschien goed te omschrijven?
quote:Bij ieder tiental wordt er iets in je hideout afgeleverd. bij 10 een pistool, bij 20 een Uzi, bij 30 granaten, bij 40 een shotgun, etc, etc.
Op dinsdag 25 juni 2002 03:03 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Vraagje, wat krijg je als je ze alle 100 heb?
quote:liggen die er iedere keer als je daar komt? of gewoon eenmalig
Op dinsdag 25 juni 2002 10:10 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Bij ieder tiental wordt er iets in je hideout afgeleverd. bij 10 een pistool, bij 20 een Uzi, bij 30 granaten, bij 40 een shotgun, etc, etc.
Bij 90 kreeg ik de sniperrifle, en inmiddels ligt er ook een armor-shield in m'n hide-out.
en bij al je hideouts?
quote:Ze liggen er iedere keer, en bij iedere hide-out ja.
Op dinsdag 25 juni 2002 10:13 schreef sweek het volgende:[..]
liggen die er iedere keer als je daar komt? of gewoon eenmalig
en bij al je hideouts?
quote:Je bedoelt een coach? Die kan je vinden dichtbij Joey. Je moet daar op dat industrie terein een beetje rond rijden en dan zie je van zelf een soort parkeerplaats met een paar coaches.
Op zondag 23 juni 2002 10:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
pfffffff, die van heist is eindelijk gelukt, maar toch nog een vraagje...waar kan je nou een bus vinden? ik zie ze alleen staan bij 8-ball en daar kan ik ze niet pakkeniemand tips?
quote:In het eerste level kan je nog niet alle sterren vol krijgen. Dan moet je in het 2de of 3e level zijn.
Op zondag 23 juni 2002 15:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
nou, d/m/v een cheat zit ik nu vlakbij het politienuro, en schiet echt ALLES wat in mn buurt komt tot gort met een bazooka ofzo, maar het rare is dat ik niet verder kom dan 4 sterren. Ik heb al 3 heli's neergeschoten, teveel auto's, nog meer mannetjes, zelf 3 soort SWAT auto's, maar wat ik moet ik nog meer doen zodat leukere () dingen achter me aan komen ?
quote:Moet je een paar keer overheen rijden en erop knallen. Het duurt even maar uit eindelijk moet het wel lukken
Op zondag 23 juni 2002 16:42 schreef Hakkert het volgende:
Ik zit nu vast in level 2. Ik moet een getuige afmaken en ik heb de ziekenauto verwoest alleen ligt tie nu in een soort gipsarmor ofzo. Hoe kan ik die gast afmaken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |