abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92666596
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.
Met jouw kortzichtige, domme en ondoozichtige opmerkingen maak je vooral rechts te schande;)
pi_92666599
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.
kijk jou simpele ziel zijn. :')
Zo van; "oh nee, ik ga niet ontkennen dat ik iets doe, ik generaliseer gewoon weer!" :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

religie omschrijven zoals ze zich gedragen erg vinden? waarom? ooit een christen of niet-gelovige zich zien opblazen?
neh, wij stoppen alleen collectief penissen in kleine jongens. :')
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:59:20 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92666622
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

religie omschrijven zoals ze zich gedragen erg vinden? waarom? ooit een christen of niet-gelovige zich zien opblazen?
Oh dan zijn cartoons van priesters die kinderen verkrachten ook religie omschrijven zoals het is?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_92666623
Links :')

Wel geld willen maar er niks voor willen doen
pi_92666625
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ik zie van rechts niet zulke onzin komen?

De islam is een reële bedreiging voor onze westerse vrijheden. Hoe meer moslims hier hoe erger die dreiging wordt.
Verder loopt de criminaliteit gepleegd door allochtonen hier de spuigaten uit, daar moet gewoon wat aan gebeuren.
In andere landen ben je bijv. al "persona non grata" als je je parkeerbon niet betaalt.
In NL kun je de grootste crimineel zijn je hele leven lang.
Links zal je dan in bescherming nemen en knuffelen.
Zeggen dat het de schuld is van rechts dat deze criminelen geen kans kregen etc.
Discriminatie etc.

Links is gestoord.
Ja, dat is dus precies die rechtse onzin. Nogmaals, er is hier geen sprake van een tsunami van moslims, er is ook geen sprake van massa-immigratie. Er zijn nu ongeveer 0,9 milj mensen die oorsprongelijk uit moslimlanden komen, in 2040 zijn dat er 1,3 milj. Tegen die tijd is ook nog eens een groot deel daarvan niet gelovig. Nou nou, berg je maar.
De criminaliteit neemt in Nederland trouwens al jaren af. En heeft weinig met een geloof te maken, maar meer met sociale en economische situatie. De VVD en de voorgangers van het CDA hebben destijds besloten lage sociale klassen te importeren. Dat is het probleem, en dat moet je aanpakken. Door banen en participatie.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:00:08 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92666646
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat hebben linkse partijen met jou te maken? Nogmaals; ik vind dat JIJ nogal generaliseert.
met mij te maken? ik ben een nationalistische humanist. links moet zich gaan inbinden, anders worden ze straks allemaal kaalgeschoren. mag ook hoor. aan jullie de keus.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_92666649
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Vond je het ook zo erg toen die Deense cartoonist Mohammed met een bom op zo'n hoofd tekende? Vast niet hè? Lekker hypocriet weer.
dat is gewoon humor :D

Net als dat bert visscher zegt tegen mozes: joh weet je wat ik kan??! (zo stoned ale een garnaal)

mensen die een geloof hebben wat in een geschrift staat ,,,welk geloof dan ook , die voelen zich meteen aangevallen als er een grap over gemaakt word./dt (voor de taalpuristen onder ons)

Leef je leven en maak je niet te veel druk om wat een ander denkt of voelt of geloofd...
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:00:51 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92666664
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef linpunt het volgende:

neh, wij stoppen alleen collectief penissen in kleine jongens. :')
jezus gast, wat een zwaktebod jegens mijn adres. ik haat religie.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:01:06 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92666671
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met mij te maken? ik ben een nationalistische humanist. links moet zich gaan inbinden, anders worden ze straks allemaal kaalgeschoren. mag ook hoor. aan jullie de keus.
Kaalgeschoren? Trek jij nou de vergelijking hier met de Tweede Wereldoorlog? Want anders snap ik nog minder van dan ik al snap.
C'est la vie
  Forum Admin zaterdag 12 februari 2011 @ 01:01:12 #110
35723 crew  GGMM
pi_92666678
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Je verandert weer van onderwerp. Nog één keer dan: Ik vind dat jij generaliseert.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_92666719
Ik begin steeds meer te geloven dat iemand hier heel succesvol trollt/trolled (?)
pi_92666730
TS denkt dat iedereen die tegen hem ingaat links is.. :D
pi_92666731
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:56 schreef linpunt het volgende:

[..]

We geven ook te veel geld uit aan useless dingen, laten we maar weer gewoon investeren in onderwijs en zorg.
yup, als het ff kan :Y

dat is veel belangrijker dan zaken die ze maar blijven herhalen....waar ze toch geen ruk/zak/ meer bereiken... behalve dat het klauwn met geld kost , want de nederlander (=iedereen die in nederland woont en betaald voor de gemeente) betaald toch wel ...

we houden ze dom:P
  Forum Admin zaterdag 12 februari 2011 @ 01:03:09 #114
35723 crew  GGMM
pi_92666733
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef Romanus het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat iemand hier heel succesvol trollt
Ik hoop het, gewoon voor de mensheid.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:03:35 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92666748
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je verandert weer van onderwerp. Nog één keer dan: Ik vind dat jij generaliseert.
vertel me waarin ik generaliseer. ik heb het over mensen die joop wel ok vinden, mensen die links en moslims wel ok vinden als zij juist pvv-stemmers nazi's vinden etc etc etc.

dat terwijl ik helemaal niets heb met het toontje dat wilders aanslaat.

begrijp je nog een beetje het verschil? of komt dat niet door?
pi_92666776
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik hoop het, gewoon voor de mensheid.
_O-
pi_92666784
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vertel me waarin ik generaliseer. ik heb het over mensen die joop wel ok vinden, mensen die links en moslims wel ok vinden als zij juist pvv-stemmers nazi's vinden etc etc etc.

je brengt het dan heel erg verkeerd. Denk niet dat je een goeie woordvoerder zou worden. :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:05:35 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92666796
quote:

[..]

Niemand vind hier PVVers nazi's waarschijnlijk die cartoonist ook niet al laat hij dat niet merken.

Jij generaliseert door te denken dat alles wat links is Wilders als Hitler 2.0 ziet en dat is pure onzin.
C'est la vie
pi_92666800
Ik weet dat er ook wel intelligente rechtse mensen zijn waar mee te discussiëren valt, maar mensen als 'zoalshetis' zijn gewoon totaal niet serieus te nemen.
pi_92666815
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik weet dat er ook wel intelligente rechtse mensen zijn waar mee te discussiëren valt, maar mensen als 'zoalshetis' zijn gewoon totaal niet serieus te nemen.
Jammer idd.
  Forum Admin zaterdag 12 februari 2011 @ 01:06:40 #121
35723 crew  GGMM
pi_92666827
quote:

[..]

In het bericht wat ik gequote had had je het over links. Niet over de mensen van die website. Zeg dan voortaan: 'Kut Joep.nl :r' ipv 'Kut links' als dat echt is wat je bedoelt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:06:44 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92666830
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef linpunt het volgende:

[..]

je brengt het dan heel erg verkeerd. Denk niet dat je een goeie woordvoerder zou worden. :)
who fucking cares? jij? breng jij het dan eens goed. lekker makkelijk he? beetje domzinnig kritiek hebben en wilders afschilderen als een nazi die moslims naar de gaskamer brengt, toch? lachen!
pi_92666834
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

En ik vind dat jij zeikt :)
Stel hem nou eens een duidelijke vraag?

Dit is geen generalisatie.... want ik zeg ik vind.... dus dat is mijn mening...:P

vraag aan jou: wat versta jij onder generalisatie???
pi_92666850
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

who fucking cares? jij? breng jij het dan eens goed. lekker makkelijk he? beetje domzinnig kritiek hebben en wilders afschilderen als een nazi die moslims naar de gaskamer brengt, toch? lachen!
ik zei niet dat hij een nazi was, alleen dat hij mensen in hokjes stopt.. want.. dat doet hij. :')
  Forum Admin zaterdag 12 februari 2011 @ 01:07:40 #125
35723 crew  GGMM
pi_92666853
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Stel je linpunt daar nu voor verantwoordelijk?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')