ja, maar een deel van Nederland denkt nog steeds dat ik useless ben omdat Geert me een linkse hobyist heeft genoemd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook niet racistisch maar alleen omdat ie dan heel boos gaat roepen dat ie Schots-Surinaams nog wat is.
Zulke racisten zijn er maar het merendeel beoordeelt je gewoon op je kwaliteiten.
Jij hebt geen probleem met geloofs discriminatie...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb van beide verstand.
[..]
volgens mij is dit een prima streven. alhoewel ik voor de vvd stem.
ik wil niet dat mensen die in de politiek zitten en dus ook een voorbeeldfunctie hebben qua Nederlands taalgebruik constant woorden gebruiken die niet bestaan of er Engels tussendoor gooien. Boehoe, leven is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:10 schreef skattebaut het volgende:
De grote vraag is: willen wij in NL een multiculturele samenleving, ja of nee?
Links zegt duidelijk JA! (op andermans kosten, 200.000.000.000! Euro en stijgende)
De gewone Nederlander, niet werkende in de zieligheidsindustrie (tegenwoordig rechtsextreem genoemd) wil dit niet en is dus tegen multikultie.
Die strijd zet zich ook in alle gelederen van de maatschappij voort.
De hele politieke agenda gaat puntje bij paaltje om stoppen of doorgaan met de massaimmigratie.
Ik heb er als nettobetaler echter nooit om gevraagd.
Ik wil er ook niet aan mee betalen.
Ik wil geen moslimprofiteurs hier.
Ik wil geen grimmige samenleving.
Ik tolereer geen buitenlandse criminelen hier.
Ik wil niet terug naar de middeleeuwen.
Ik wil dat NL vooruit gaat.
Gelul.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gast
Die Polen komen enkel omdat de rechtse VVD'ers hun badkamer willen laten verbouwen.
In welk land hebben ze wel lopen roepen om een multi-culti samenleving? Die ontstaan nou eenmaal dat is in ieder welvarend land zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:10 schreef skattebaut het volgende:
De grote vraag is: willen wij in NL een multiculturele samenleving, ja of nee?
Links zegt duidelijk JA! (op andermans kosten, 200.000.000.000! Euro en stijgende)
De gewone Nederlander, niet werkende in de zieligheidsindustrie (tegenwoordig rechtsextreem genoemd) wil dit niet en is dus tegen multikultie.
Die strijd zet zich ook in alle gelederen van de maatschappij voort.
De hele politieke agenda gaat puntje bij paaltje om stoppen of doorgaan met de massaimmigratie.
Ik heb er als nettobetaler echter nooit om gevraagd.
Ik wil er ook niet aan mee betalen.
Ik wil geen moslimprofiteurs hier.
Ik wil geen grimmige samenleving.
Ik tolereer geen buitenlandse criminelen hier.
Ik wil niet terug naar de middeleeuwen.
Ik wil dat NL vooruit gaat.
au contraire. geloof doe je maar lekker in je eigen huis. religie is het kwaad van alle volkeren. dat moet maar eens afgelopen zijn. we zijn lang genoeg gegijzeld door mafketels die geen nieuwe stap durven zetten naar een fijnere wereld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij hebt geen probleem met geloofs discriminatie...
of omdat Polen nu ook met de euro mag betalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gelul.
Die komen alleen omdat links de grenzen wagenwijd heeft open gezet.
Die komen alleen omdat links eigen NL paupers in een uitkering laat zitten, levenslang.
Die komen alleen omdat het gelukszoekers zijn, zodra ze hier hun poet bij elkaar geroofd, gestolen en weet ik wat hebben gaan ze terug een huisje bouwen in polen. (niet opgeven uiteraard)
Verder blijven ze hier in een uitkering hangen.
Krijgen dadelijk inburgeringscursus op NL belastinggeld etc.
Aub doe niet zo naïef.
Ga eerst de koran maar eens lezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij hebt geen probleem met geloofs discriminatie...
"VVD-staatssecretaris Henk van Hoof van Sociale Zaken wil per 1 mei de Nederlandse grenzen openen voor arbeiders uit Polen en andere nieuwe lidstaten van de Europese Unie"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gelul.
Die komen alleen omdat links de grenzen wagenwijd heeft open gezet.
je kan verder trouwens niet echt ruiken wie een diehard moslim is of niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:15 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ga eerst de koran maar eens lezen.
Ik word zo ziek van de mensen die moslims verdedigen/beschuldigen zonder eerst de koran te hebben gelezen om zo hun eigen mening te vormen.
Eens, maar in ons leven zal dat niet gebeuren dus zullen we het voor lief moeten nemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
au contraire. geloof doe je maar lekker in je eigen huis. religie is het kwaad van alle volkeren. dat moet maar eens afgelopen zijn,.
Dat zei Lenin ook en kijk wat er met de Sovjet-Unie is gebeurd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
au contraire. geloof doe je maar lekker in je eigen huis. religie is het kwaad van alle volkeren. dat moet maar eens afgelopen zijn,.
wat maakt het uit? elke moslim gelooft in de absolute waarheid van de koran en hadiths. iets veranderen mag niet en kan niet. dan bespot je namelijk die maangod en ongeletterde kankersoldaat mohamed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
je kan verder trouwens niet echt ruiken wie een diehard moslim is of niet..
De koran laat niet echt veel ruimte over om te kiezen. Je kan hooguit kiezen om de ene passage wel te volgen en de andere niet en dan heb je ook nog fatwa's die nergens op slaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
je kan verder trouwens niet echt ruiken wie een diehard moslim is of niet..
Lees de Bijbel en de Torah eens, daar ztaan precies dezelfde waanzinnigheden in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:15 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ga eerst de koran maar eens lezen.
Ik word zo ziek van de mensen die moslims verdedigen/beschuldigen zonder eerst de koran te hebben gelezen om zo hun eigen mening te vormen.
ook weer iets wat een ander heeft gezegd of gedaan als leidraad aannemen geloven dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:16 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat zei Lenin ook en kijk wat er met de Sovjet-Unie is gebeurd.![]()
Geef mij maar Buddishme/Shinto. Die spelen een secondaire rol in het leven in plaats van primair
Ik probeer je te snappen, helaas kan ik aan geen enkel van je antwoorden ook maar een touw vast knopen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:13 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik wil niet dat mensen die in de politiek zitten en dus ook een voorbeeldfunctie hebben qua Nederlands taalgebruik constant woorden gebruiken die niet bestaan of er Engels tussendoor gooien. Boehoe, leven is niet eerlijk.
jij gaat het heel moeilijk krijgen met je kankergeloof. misschien kan je beter europa gaan verlaten. nu nog goedschiks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:20 schreef UncleDolan het volgende:
Kanker rechtsmensen die alle buitenlanders willen vergassen. Krijg AIDS met je blonde homokop. PVV en VVD allemaal kankerjode mongolen.
blijkt t een katholiek te zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij gaat het heel moeilijk krijgen met je kankergeloof. misschien kan je beter europa gaan verlaten. nu nog goedschiks.
Moslims hebben nooit een periode van verlichting gehad, de andere geloven wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Lees de Bijbel en de Torah eens, daar ztaan precies dezelfde waanzinnigheden in.
EN WAT MAAKT HET EEN KUT UIT WAT ER IN EEN BOEK STAAT.
Het gaat erom hoe iemand het beleeft, niet elke christen houd zich aan de bijbel, niet elke katholiek houd zich aan de bijbel, niet elke jood houd zich aan de letter van de torah en niet elke fucking moslim houd zich aan de letter van de koran.
quote:
Bullshit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Moslims hebben nooit een periode van verlichting gehad, de andere geloven wel.
Je bent als moslim gedwongen de koran te volgen als je moslim bent. Het is geen keuze want als je kiest om niet de koran te volgen ben je geen moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |