wat een n=1 opmerking.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
awh, ik mocht mijn sollicitatiebrief niet inleveren bij een juwelier om daar een bijbaan te claimen omdat ik "geen echte Nederlander" was.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een n=1 opmerking.
bij de marokkanse slager om de hoek was je waarschijnlijk wel aangenomen, maar dat is te min?
Wat heeft dat laatste er mee te maken? Dat zou je toch ook niet zeggen tegen een allochtone goudsmid?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een n=1 opmerking.
bij de marokkanse slager om de hoek was je waarschijnlijk wel aangenomen, maar dat is te min?
ik heb geen verstand van vlees.. enzo.. wel van sieraden..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een n=1 opmerking.
Laten we vooral dingen niet bij de naam noemen...nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.
Ik heb er ook geen zin in om constant "chinese" te worden genoemd terwijl ik 1. geen chinees ben en 2. me ontzettend Nederlands voel.
Misschien is dat het verschil tussen 'links' en 'rechts', nuances.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij geloven niet dat die er zijn omdat ze een slecht beeld hebben van moslims en niet verder kijken dan dat beeld wat ze kennen.
Die nieuwe generatie bestaat vooral uit Turken waar ik totaal geen probleem mee heb, die volgen vaak het Alevitisme wat een verlichte vorm van islam is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
1. Er zijn weinig moslims met 6 kinderen.
2. Dat is alleen bij een klein gedeelte zo
3. Dat doet een gedeelte wel en een gedeelte draagt bij aan de verzorgingstaat.
4. De nieuwe generatie spreekt gewoon Nederlands bij de oudere generatie is dit inderdaad een probleem.
5. Dat zijn de doorgeslagen extremisten.
6. De nieuwe generatie draagt ze steeds minder.
Roep in de kerk dat God niet bestaat en je wordt van het terrein verwijdert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:59 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die nieuwe generatie bestaat vooral uit Turken waar ik totaal geen probleem mee heb, die volgen vaak het Alevitisme wat een verlichte vorm van islam is.
Maar de Marokkaanse gemeenschap voldoet bijna altijd aan 1 van de 6 punten.
Ga maar is naar Rotterdam en roep is dat Allah een kankerhond is en Mohammed smerig varken is. Ik wil wedden dat je binnen 10 seconden een mes tussen je ribben hebt
Ah maar je haalt hier dus wel een schrijnend punt aan, iets waar de heer Wilders dus niets om geeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:59 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die nieuwe generatie bestaat vooral uit Turken waar ik totaal geen probleem mee heb, die volgen vaak het Alevitisme wat een verlichte vorm van islam is.
Maar de Marokkaanse gemeenschap voldoet bijna altijd aan 1 van de 6 punten.
Ga maar is naar Rotterdam en roep is dat Allah een kankerhond is en Mohammed smerig varken is. Ik wil wedden dat je binnen 10 seconden een mes tussen je ribben hebt
maar de meeste mensen bedoelen met allochtoon: iemand die mijn baan jat en mijn space komt claimen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Laten we vooral dingen niet bij de naam noemen...nee.
Een allochtoon is geen allochtoon.
Een kat is geen kat
Een hond is geen hond
Zucht.
Die naam is geen Chinees.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Laten we vooral dingen niet bij de naam noemen...nee.
Een allochtoon is geen allochtoon.
Een kat is geen kat
Een hond is geen hond
Zucht.
Gastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.
Een gast gaat normaliter na een x periode weer weg.
Onze inmiddels ongewenste gasten gaan echter nooit meer weg!
Die blijven in een uitkering hangen betaald door henk en ingrid.idd.
Planten zich voort met het tempo van konijnen waardoor er een exponentiële groei ontstaat.
Momenteel komen er dankzij links weer nieuwe "tijdelijke" gasten bij, dit maal uit Polen, Bulgarije, Romenie. etc.
Die lui eindigen hier ook allemaal in achterstandsposities, zullen slecht tot niet integreren en eindigen uiteindelijk aan een uitkering.
Net als alle NL onwerkwillenden.
Moet er dan maar een oorlog komen?
Ik stel voor om NL op te splitsen, in een links en een rechts deel.
Dat links zijn eigen idiote plannen dan maar betaalt.
Doe rechts dat ook.
Nederland is helemaal van de pot gerukt.
Ik voel me niet meer thuis.
Dat heeft Wilders nooit gezegd, hij heeft altijd kritiek gehad op de Islam als geheelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah maar je haalt hier dus wel een schrijnend punt aan, iets waar de heer Wilders dus niets om geeft.
Niet alle Moslims zijn gelijk.
Dat heb ik liever dan een mes tussen mijn ribben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Roep in de kerk dat God niet bestaat en je wordt van het terrein verwijdert.
Nu voel ik me schuldig om dat ik een Chinees uitziende vriend van mij altijd Chinees noem terwijl hij het niet is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.
Ik heb er ook geen zin in om constant "chinese" te worden genoemd terwijl ik 1. geen chinees ben en 2. me ontzettend Nederlands voel.
Hij scheert ze over een kam dat is juist wat er fout aan is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:03 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat heeft Wilders nooit gezegd, hij heeft altijd kritiek gehad op de Islam als geheel
Nee, nee menneke, Wilders heeft het weldegelijk over moslims gehad en vaak ook, niet alleen over de islam.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:03 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat heeft Wilders nooit gezegd, hij heeft altijd kritiek gehad op de Islam als geheel
jij bent een vriend, das iets anders dan iemand die je werk kan geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig om dat ik een Chinees uitziende vriend van mij altijd Chinees noem terwijl hij het niet is.
Het is ook niet racistisch maar alleen omdat ie dan heel boos gaat roepen dat ie Schots-Surinaams nog wat is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
jij bent een vriend, das iets anders dan iemand die je werk kan geven.
ik heb van beide verstand.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van vlees.. enzo.. wel van sieraden..
mhmm.. waar zou ik eerder zijn aangenomen..
volgens mij is dit een prima streven. alhoewel ik voor de vvd stem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee, nee menneke, Wilders heeft het weldegelijk over moslims gehad en vaak ook, niet alleen over de islam.
"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
"We moeten de immigratie van moslims stoppen."
Geert Wilders De Limburger, 4 september 2004
"We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen"
Geert Wilders, interview in De Pers, 13 februari 2007
"Ik zou niet graag willen dat een groeiend aantal mensen, wellicht in de toekomst een meerderheid, van de bevolking of van het kabinet uit moslims bestaat".
Geert Wilders, NOVA, 28 februari 2007
Niets Islam.. Moslims.
En zoals je zelf zegt, niet alle Moslims zijn gelijk.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:08 schreef Stuurver het volgende:
Ik had het over Alavieten niet moslims
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |