abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92667651
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ik wil vooruit, niet terug in de tijd, snappie?
Daarom moet NL gevrijwaard blijven van moslims.

Hoe meer er hier komen, hoe erger de vrijheid hier wordt beknot.
Vandaar ook de naam PVV.
Je gaat niet terug in de tijd als je moslimkids scholing geeft. :')
Kap eens met je "PVV-promotie". Rechts is tegenwoordig ook VVD enzo he, niet te futuristisch proberen te doen. ;)
pi_92667654
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Altijd maar weer die slachtofferrol :')
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?

Allochtonen worden al decennia voor rotte vis uitgemaakt, persoonlijk vind ik het niet vreemd, ook niet wenselijk, dat ze zich gaan verzetten.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_92667672
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vraag het nogmaals hoe bedreigen moslims Nederland?
Door 6 kinderen te nemen
Door iedereen te bedreigen/vermoorden die kritiek op hun geloof uit
Door onze verzorgingsstaat uit te buiten
Door niet te taal te spreken
Door de streven naar een Shariah Rechtstaat (dit zijn moslims verplicht volgens de koran)
Door het straatbeeld te verpesten (hoofddoeken anno 2011 is onzin, als hun zo graag in de 7e eeuw willen blijven leven dan doen ze dat maar ergens anders)
pi_92667681
Altijd dat bang en boos zijn ook van zgn 'rechtsen' (mensen die niet eens weten wat links/rechts inhoudt)
Ga weg
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:48:32 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92667682
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef BasOne het volgende:

[..]

40% van de allochtonen trekken een uitkering omdat er nog teveel discriminatie is onder werkgevers.
Het maakt geen klap uit of iemand welwillend is alleen al het feit dat het een allochtoon is maakt hem/haar minder aantrekkelijk.

En die discriminatie word er niet beter met dat rechtse tuig.

Het word er ook niet beter op met het allochtonen tuig..
er is geen discriminatie. er is een probleem omdat ze te laat komen, helemaal niet komen of niets kunnen vanwege inteelt. en toch een enorme grote bek hebben. denk je werkelijk dat de werkgevers in nederland gek zijn?

de pvda heeft de criminelen te lang doen denken dat ze volwaardig mee kunnen doen of wegkomen met hun gebreken en ronduit crimineel gedrag.

niet de rollen gaan omdraaien aub. niet-westerse allochtonen hebben het probleem zelf geschapen. nu is het tijd om van de slechte elementen, en dat zijn er veel, afscheid te nemen.

doei doei, wegwezen.

en dat geldt natuurlijk niet voor de gezinnen die zich wel kunnen handhaven en met werk kunnen handhaven. maar die zijn dan ook allang geaccepteerd. en denken precies zoals ik het schets.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_92667685
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:

[..]

Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?

Allochtonen worden al decennia voor rotte vis uitgemaakt, persoonlijk vind ik het niet vreemd, ook niet wenselijk, dat ze zich gaan verzetten.
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.
Ik heb er ook geen zin in om constant "chinese" te worden genoemd terwijl ik 1. geen chinees ben en 2. me ontzettend Nederlands voel.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:48:56 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92667688
quote:

[..]

Ga nou niet doen als dat zo'n belangrijke factor is. Het komt heus wel voor maar echt niet zo vaak dat het 40% (waarvan het allerminst zeker is dat dat betrouwbare cijfers zijn) dat het zoveel werklozen veroorzaakt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_92667694
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Door 6 kinderen te nemen
Door de streven naar een Shariah Rechtstaat (dit zijn moslims verplicht volgens de koran)
Door het straatbeeld te verpesten (hoofddoeken anno 2011 is onzin, als hun zo graag in de 7e eeuw willen blijven leven dan doen ze dat maar ergens anders)
Flikker toch op man ik ken geen enkele Marokkaan die de sharia wil invoeren, ws weet het grootste gedeelte niet eens wat het inhoudt. De echte klacht hier is extremisme/radicalisering
Ga weg
pi_92667695
quote:

[..]

Door 6 kinderen te nemen
:')
Hij vraagt hoe moslims ons bedreigen en jij komt met een lijst vooroordelen die voor hooguit 10% van de moslims in Nederland geld :')

_O-
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:50:23 #235
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92667712
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:49 schreef BasOne het volgende:

[..]

Hij vraagt hoe moslims ons bedreigen en jij komt met een lijst vooroordelen die voor hooguit 10% van de moslims in Nederland geld :')

_O-
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen. ^O^

we kunnen in plaats van hen wel wat leuke hoogopgeleide allochtonen gebruiken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:51:07 #236
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_92667724
Aha op die "rechtse" mensen die boos zijn op Marokkanen. :')
Hun dochters zijn zeker verliefd op Monsif een "moslim" en die ouders kunnen dat niet verwerken. B-)
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_92667729
quote:

[..]

Door 6 kinderen te nemen
ik vind flog of seagals kapsel lelijk, mogen we dat dan ook gelijk bannen? :D
En mogen we de Nederlanders die altijd te laat komen, een grote bek hebben, niet willen werken ook hun paspoort afpakken en naar eigen land terugsturen? :D :')
pi_92667731
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

laten we dan afsceid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.
Als de politie, de fucking AIVD en noem maar op dat doen zul je er geen haan naar horen kraaien, maar als het een achterlijke volksmenner is die met kopvoddentaks, ghetto's en patserpolitie aan komt zetten is stoot dat mensen tegen de borst.
Ga weg
pi_92667733
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:

[..]

allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.
Ik heb er ook geen zin in om constant "chinese" te worden genoemd terwijl ik 1. geen chinees ben en 2. me ontzettend Nederlands voel.
En op een gegeven moment ben je dat zat en haal je uit :)

Net zoals ik het wel eens helemaal zat ben voor uitkeringstrekker word uitgemaakt omdat ik SP stem terwijl ik gewoon 40 uur per week werk.
Laboro te salutante
pi_92667737
quote:

[..]

Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.

Ik word zo ziek van die "allochtonen" die gelijk discriminatie schreeuwen als ze iets niet lukt :r

Als je gebrekkig Nederlands praat en niet de juiste kwalificaties bezit en een autochtone Nederland wel dan is de keuze toch vrij makkelijk? heeft niks met afkomst te maken
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:52:34 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92667739
quote:

[..]

Door 6 kinderen te nemen
1. Er zijn weinig moslims met 6 kinderen.
2. Dat is alleen bij een klein gedeelte zo
3. Dat doet een gedeelte wel en een gedeelte draagt bij aan de verzorgingstaat.
4. De nieuwe generatie spreekt gewoon Nederlands bij de oudere generatie is dit inderdaad een probleem.
5. Dat zijn de doorgeslagen extremisten.
6. De nieuwe generatie draagt ze steeds minder.
C'est la vie
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:53:22 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92667752
quote:

[..]

laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen. ^O^

Die 10% moet gewoon aangepakt worden zoals de wet dat voorschrijft.
C'est la vie
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:53:34 #243
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_92667756
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:42 schreef BasOne het volgende:

[..]

Zwitserland is om te beginnen met hele andere regels begonnen, punt klaar.

Hun hebben van meet af aan al gezegd dat mensen binnen een half jaar werk moesten hebben of anders op moesten zouten, dat hebben 'wij' niet gedaan.
We hebben ze ongelimiteerde vrijheid gegeven.
Dat hebben de 'rechtse' partijen gedaan, gewoon binnen halen zonder voorwaarden.
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.

Een gast gaat normaliter na een x periode weer weg.

Onze inmiddels ongewenste gasten gaan echter nooit meer weg!
Die blijven in een uitkering hangen betaald door henk en ingrid.idd.
Planten zich voort met het tempo van konijnen waardoor er een exponentiële groei ontstaat.

Momenteel komen er dankzij links weer nieuwe "tijdelijke" gasten bij, dit maal uit Polen, Bulgarije, Romenie. etc.

Die lui eindigen hier ook allemaal in achterstandsposities, zullen slecht tot niet integreren en eindigen uiteindelijk aan een uitkering.
Net als alle NL onwerkwillenden.

Moet er dan maar een oorlog komen?

Ik stel voor om NL op te splitsen, in een links en een rechts deel.
Dat links zijn eigen idiote plannen dan maar betaalt.

Doe rechts dat ook.

Nederland is helemaal van de pot gerukt.
Ik voel me niet meer thuis.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_92667759
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.

Ik word zo ziek van die "allochtonen" die gelijk discriminatie schreeuwen als ze iets niet lukt :r

Als je gebrekkig Nederlands praat en niet de juiste kwalificaties bezit en een autochtone Nederland wel dan is de keuze toch vrij makkelijk? heeft niks met afkomst te maken
awh, ik mocht mijn sollicitatiebrief niet inleveren bij een juwelier om daar een bijbaan te claimen omdat ik "geen echte Nederlander" was. :')
pi_92667769
quote:

[..]

Ik zal ook nooit beweren dat er geen problemen zijn.
Maar het is niet religie gerelateerd, of buitenlander gerelateerd.
Hufters heb je in alle bevolkingslagen, en van alle gezindten, true, de een wat meer dan de ander.

Maar omdat een aan tal moslims ze boel verzieken wil nog niet zeggen dat allemoslims de boel verzieken.
Laboro te salutante
pi_92667774
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.

Een gast gaat normaliter na een x periode weer weg.

Onze inmiddels ongewenste gasten gaan echter nooit meer weg!
Die blijven in een uitkering hangen betaald door henk en ingrid.idd.
Planten zich voort met het tempo van konijnen waardoor er een exponentiële groei ontstaat.

Momenteel komen er dankzij links weer nieuwe "tijdelijke" gasten bij, dit maal uit Polen, Bulgarije, Romenie. etc.

Die lui eindigen hier ook allemaal in achterstandsposities, zullen slecht tot niet integreren en eindigen uiteindelijk aan een uitkering.
Net als alle NL onwerkwillenden.

Moet er dan maar een oorlog komen?

Ik stel voor om NL op te splitsen, in een links en een rechts deel.
Dat links zijn eigen idiote plannen dan maar betaalt.

Doe rechts dat ook.

Nederland is helemaal van de pot gerukt.
Ik voel me niet meer thuis.
Europese unie heeft nieuwe naam gekregen. :D
pi_92667787
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef Stuurver het volgende:

[..]

En als je een vrome moslim bent die altijd naar de moskee gaat maar ook 60 uur per week werkt en goed Nederlands spreekt?

Niets mis mee toch?
Laboro te salutante
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:56:03 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92667795
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:54 schreef linpunt het volgende:

[..]

Europese unie heeft nieuwe naam gekregen. :D
Inderdaad, blijf vooral links overal de schuld van geven dat is wel zo makkelijk he dan beseffen dat dit soort gevallen een reeks van fouten zijn van zowel links als rechts.
C'est la vie
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:56:49 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92667807
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:55 schreef BasOne het volgende:

[..]

En als je een vrome moslim bent die altijd naar de moskee gaat maar ook 60 uur per week werkt en goed Nederlands spreekt?

Niets mis mee toch?
Zij geloven niet dat die er zijn omdat ze een slecht beeld hebben van moslims en niet verder kijken dan dat beeld wat ze kennen.
C'est la vie
pi_92667818
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:

"tijdelijk" _O-

WHAHAHAHA
MHUWHAHAHAHA
WHAHAHAHAHAHAHA

*Snif* :')

Moet je eens in Engeland gaan kijken hoe tijdelijk ze er wonen :')
Laboro te salutante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')