Je gaat niet terug in de tijd als je moslimkids scholing geeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik wil vooruit, niet terug in de tijd, snappie?
Daarom moet NL gevrijwaard blijven van moslims.
Hoe meer er hier komen, hoe erger de vrijheid hier wordt beknot.
Vandaar ook de naam PVV.
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Altijd maar weer die slachtofferrol
Door 6 kinderen te nemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag het nogmaals hoe bedreigen moslims Nederland?
er is geen discriminatie. er is een probleem omdat ze te laat komen, helemaal niet komen of niets kunnen vanwege inteelt. en toch een enorme grote bek hebben. denk je werkelijk dat de werkgevers in nederland gek zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
40% van de allochtonen trekken een uitkering omdat er nog teveel discriminatie is onder werkgevers.
Het maakt geen klap uit of iemand welwillend is alleen al het feit dat het een allochtoon is maakt hem/haar minder aantrekkelijk.
En die discriminatie word er niet beter met dat rechtse tuig.
Het word er ook niet beter op met het allochtonen tuig..
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?
Allochtonen worden al decennia voor rotte vis uitgemaakt, persoonlijk vind ik het niet vreemd, ook niet wenselijk, dat ze zich gaan verzetten.
Ga nou niet doen als dat zo'n belangrijke factor is. Het komt heus wel voor maar echt niet zo vaak dat het 40% (waarvan het allerminst zeker is dat dat betrouwbare cijfers zijn) dat het zoveel werklozen veroorzaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?
Allochtonen worden al decennia voor rotte vis uitgemaakt, persoonlijk vind ik het niet vreemd, ook niet wenselijk, dat ze zich gaan verzetten.
Flikker toch op man ik ken geen enkele Marokkaan die de sharia wil invoeren, ws weet het grootste gedeelte niet eens wat het inhoudt. De echte klacht hier is extremisme/radicaliseringquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Door iedereen te bedreigen/vermoorden die kritiek op hun geloof uit
Door onze verzorgingsstaat uit te buiten
Door niet te taal te spreken
Door de streven naar een Shariah Rechtstaat (dit zijn moslims verplicht volgens de koran)
Door het straatbeeld te verpesten (hoofddoeken anno 2011 is onzin, als hun zo graag in de 7e eeuw willen blijven leven dan doen ze dat maar ergens anders)
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Door de streven naar een Shariah Rechtstaat (dit zijn moslims verplicht volgens de koran)
Door het straatbeeld te verpesten (hoofddoeken anno 2011 is onzin, als hun zo graag in de 7e eeuw willen blijven leven dan doen ze dat maar ergens anders)
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe moslims ons bedreigen en jij komt met een lijst vooroordelen die voor hooguit 10% van de moslims in Nederland geld
ik vind flog of seagals kapsel lelijk, mogen we dat dan ook gelijk bannen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Als de politie, de fucking AIVD en noem maar op dat doen zul je er geen haan naar horen kraaien, maar als het een achterlijke volksmenner is die met kopvoddentaks, ghetto's en patserpolitie aan komt zetten is stoot dat mensen tegen de borst.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we dan afsceid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.
En op een gegeven moment ben je dat zat en haal je uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.
Ik heb er ook geen zin in om constant "chinese" te worden genoemd terwijl ik 1. geen chinees ben en 2. me ontzettend Nederlands voel.
Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
1. Er zijn weinig moslims met 6 kinderen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Die 10% moet gewoon aangepakt worden zoals de wet dat voorschrijft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.![]()
we kunnen in plaats van hen wel wat leuke hoogopgeleide allochtonen gebruiken.
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Zwitserland is om te beginnen met hele andere regels begonnen, punt klaar.
Hun hebben van meet af aan al gezegd dat mensen binnen een half jaar werk moesten hebben of anders op moesten zouten, dat hebben 'wij' niet gedaan.
We hebben ze ongelimiteerde vrijheid gegeven.
Dat hebben de 'rechtse' partijen gedaan, gewoon binnen halen zonder voorwaarden.
awh, ik mocht mijn sollicitatiebrief niet inleveren bij een juwelier om daar een bijbaan te claimen omdat ik "geen echte Nederlander" was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.
Ik word zo ziek van die "allochtonen" die gelijk discriminatie schreeuwen als ze iets niet lukt![]()
Als je gebrekkig Nederlands praat en niet de juiste kwalificaties bezit en een autochtone Nederland wel dan is de keuze toch vrij makkelijk? heeft niks met afkomst te maken
Ik zal ook nooit beweren dat er geen problemen zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.![]()
we kunnen in plaats van hen wel wat leuke hoogopgeleide allochtonen gebruiken.
Europese unie heeft nieuwe naam gekregen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.
Een gast gaat normaliter na een x periode weer weg.
Onze inmiddels ongewenste gasten gaan echter nooit meer weg!
Die blijven in een uitkering hangen betaald door henk en ingrid.idd.
Planten zich voort met het tempo van konijnen waardoor er een exponentiële groei ontstaat.
Momenteel komen er dankzij links weer nieuwe "tijdelijke" gasten bij, dit maal uit Polen, Bulgarije, Romenie. etc.
Die lui eindigen hier ook allemaal in achterstandsposities, zullen slecht tot niet integreren en eindigen uiteindelijk aan een uitkering.
Net als alle NL onwerkwillenden.
Moet er dan maar een oorlog komen?
Ik stel voor om NL op te splitsen, in een links en een rechts deel.
Dat links zijn eigen idiote plannen dan maar betaalt.
Doe rechts dat ook.
Nederland is helemaal van de pot gerukt.
Ik voel me niet meer thuis.
En als je een vrome moslim bent die altijd naar de moskee gaat maar ook 60 uur per week werkt en goed Nederlands spreekt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.
Ik word zo ziek van die "allochtonen" die gelijk discriminatie schreeuwen als ze iets niet lukt![]()
Als je gebrekkig Nederlands praat en niet de juiste kwalificaties bezit en een autochtone Nederland wel dan is de keuze toch vrij makkelijk? heeft niks met afkomst te maken
Inderdaad, blijf vooral links overal de schuld van geven dat is wel zo makkelijk he dan beseffen dat dit soort gevallen een reeks van fouten zijn van zowel links als rechts.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Europese unie heeft nieuwe naam gekregen.
Zij geloven niet dat die er zijn omdat ze een slecht beeld hebben van moslims en niet verder kijken dan dat beeld wat ze kennen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
En als je een vrome moslim bent die altijd naar de moskee gaat maar ook 60 uur per week werkt en goed Nederlands spreekt?
Niets mis mee toch?
"tijdelijk"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
Momenteel komen er dankzij links weer nieuwe "tijdelijke" gasten bij, dit maal uit Polen, Bulgarije, Romenie. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |