quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
die Lisa is echt fucking geil volgens mij
Ej man!quote:
Vier jaar is ook wel behoorlijk veel voor een laptop. Zijn er genoeg die dat niet halen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef borisz het volgende:
Ok tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe laptop. Deze laptop is na vier jaar trouwe dienst op. VOlgens mij hardware technisch ook niet meer in orde.
www.3fm.nl/00s en dan 'top 100' bovenin.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef miieejj het volgende:
waar kan ik de lijst van de zeroes request van 2011 vinden ?
Dank je welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vier jaar is ook wel behoorlijk veel voor een laptop. Zijn er genoeg die dat niet halen.
Heb zelf toevallig ook een paar maanden terug een nieuwe gekocht, naar ruim 4,5 jaar.
[..]
www.3fm.nl/00s en dan 'top 100' bovenin.
gisteren in Spotify beluisterd. Ik vind het een toffe lijst, met maar een paar minpuntjes, en toch een verassende uitkomst: geen Coldplay op nummer 1, zelfs niet in top 3!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vier jaar is ook wel behoorlijk veel voor een laptop. Zijn er genoeg die dat niet halen.
Heb zelf toevallig ook een paar maanden terug een nieuwe gekocht, naar ruim 4,5 jaar.
[..]
www.3fm.nl/00s en dan 'top 100' bovenin.
Mooi toch..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gisteren in Spotify beluisterd. Ik vind het een toffe lijst, met maar een paar minpuntjes, en toch een verassende uitkomst: geen Coldplay op nummer 1, zelfs niet in top 3!
ja, zeker. Nou heb ik niks tegen Coldplay maar het staat altijd bovenaan in dit soort lijstjes, goed dat het een keer niet zo isquote:
of juist net daarnaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef Sirolf het volgende:
Nu Timur het zegt... die foto van Laura Jansen op de 3FM-site lijkt erop alsof ze wel heel nodig moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |