ik niet, dat ik uitzendinggemistenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet kim holland
what has been seen cannot be unseen.....MN OGEN! WAT DOE JE!quote:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
zo, ben jij al een beetje opgewonden door Kimmetje?quote:
damn, weer niet aan de laars gelikt!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Teeeering, hou op...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo, ben jij al een beetje opgewonden door Kimmetje?
snap de tag niet ''VAN UW GELD'' of is dat Geenstijl taal voor alles wat er bij de NPO gedaan wordt?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
WTF ze hebben mijn filmpje gejat http://www.dumpert.nl/med(...)doen_ze_bij_3fm.html
geen idee een PVV stemmer wordt gesuggereerd in de comments.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snap de tag niet ''VAN UW GELD'' of is dat Geenstijl taal voor alles wat er bij de NPO gedaan wordt?
hilarische appelsap. wel sneu dat Dumpert niet ff zelf een filmpje kan maken...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
WTF ze hebben mijn filmpje gejat http://www.dumpert.nl/med(...)doen_ze_bij_3fm.html
dumpert bestaat alleen maar uit filmpjes van andere websitesquote:Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hilarische appelsap. wel sneu dat Dumpert niet ff zelf een filmpje kan maken...
gore profiteurs zijn het!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dumpert bestaat alleen maar uit filmpjes van andere websites
ga jij eens ff boer zoekt vrouw kijken! misschien steek je er nog wat van opquote:
dit topic is al bijna 2 dagen oud en dat kan echt niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef minthy het volgende:
Aan Twitter te zien is BZV er weer op. Verklaart ook de rust hier
Vond het eerder wel een goed nummer, maar niet om hard mee te zingenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
hopsa, 2livecrew! godsamme, me so horny. dit plaat kon echt niet....en nog steeds niet eigenlijk!
Wel schunnig ja...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit topic is al bijna 2 dagen oud en dat kan echt niet.
tja, Roskie, slowchatter optima forma, moest weer eens een weekend offline doorbrengen....quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit topic is al bijna 2 dagen oud en dat kan echt niet.
Nare kerelquote:Op zondag 13 februari 2011 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, Roskie, slowchatter optima forma, moest weer eens een weekend offline doorbrengen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |