Okeeequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik gaat slapen ik whatsapp je ff snel wat ik bedoelde
Ik nu ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik lag net nog te meuren maar nu ben ik klaarwakker
Beste idee van Nederlandquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:21 schreef NBT het volgende:
achja, zo ff douchen en maar is kijken wat ik aan ga doen
quote:
14:45 Amsterdam Bijlmer ArenA 7 Utrecht Centraalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Beste idee van Nederland
Wij zijn er om stipt 2 minuten over 3quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:30 schreef NBT het volgende:
1445 komt mijn trein aan op Utrecht Centraal
iedereen denk ik behalve jijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij zijn er om stipt 2 minuten over 3
Heeft iemand jouw 06 al?
okay, top! Zie ik je daar wel, jij weet denk ik wel welke kaartjes je moet hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
14:45 Amsterdam Bijlmer ArenA 7 Utrecht Centraal
Houden zo. Krijg je ook geen hijger aan de telefoonquote:
daarom.....quote:
Volgens mij bij de bushalte? Ach, we bellen elkaar allemaal wel om uiteindelijk bij 't standbeeld bij het grote blauwe bord te meetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:33 schreef NBT het volgende:
[..]
daarom.....voor de AH toch om 3uur?
Uiteindelijk is het dus half 4 voordat iedereen er isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik weet het niet, merel zei bushalte en NBT zegt de AH
ja denk het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het dus half 4 voordat iedereen er is
Ha, en dan komen wij zo met ze 2en aan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja denk het ookstaat iedereen ergens anders
haha wat een grap!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha, en dan komen wij zo met ze 2en aan!
Zo bedoelde ik het niet eens!quote:
ik snap mannen nooit, dus daar kan het aan liggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet eens!
En ik vrouwen niet. Moet gezellig worden!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap mannen nooit, dus daar kan het aan liggen
ja zekerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik vrouwen niet. Moet gezellig worden!
Ik neem sowieso een boek mee. Dus als je saai bent ga ik gewoon heel hard LALALALLA schreeuwen en mijn boek lezen.quote:
ik ga gewoon FOK!ken als jij saai bentquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem sowieso een boek mee. Dus als je saai bent ga ik gewoon heel hard LALALALLA schreeuwen en mijn boek lezen.
Kan ik niet op mijn pokkiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga gewoon FOK!ken als jij saai bent
Laptop mee>1 van mijn 50 films kijkenquote:
nouhou dan wil ik ook kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laptop mee>1 van mijn 50 films kijken
Maar dat mag dan niet! whehehe!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouhou dan wil ik ook kijken
jij bent lulligquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar dat mag dan niet! whehehe!
Wacht maar tot je mij ziet. 200 kg ongeschoren stinkende manlijkheid!quote:
Ik kom niet meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij ziet. 200 kg ongeschoren stinkende manlijkheid!
Ik ga me wel even douchen en scheren okay?quote:
Dan ga ik het overwegenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga me wel even douchen en scheren okay?
We praten nu over een plek die zo'n beetje naast elkaar ligt. Op 50 meter afstand van elkaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan ga ik het overwegen![]()
Nee maar serieus, het was toch AH
Ohw okee.......quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We praten nu over een plek die zo'n beetje naast elkaar ligt. Op 50 meter afstand van elkaar.
Komt wel goed schatje
Je bent sowieso vroeg. Dan ga je naar de AH to go en haal je een broodje en wat te drinken, ga je lekker rustig zitten en je broodje opeten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw okee.......Maar wil het wel weten waar ik heen moet komen
Pre-meet paniek. Dat gebeurd altijd. Valt mij nog mee dat het wel mee valt met het grote afzeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:22 schreef madmuppet het volgende:
heerlijk om te lezen... Hoop alleen niet voor jullie dat jullie mekaar mislopen ...
Hahah!!! naja ik vermaak me iig kostelijk in de busquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pre-meet paniek. Dat gebeurd altijd. Valt mij nog mee dat het wel mee valt met het grote afzeggen.
en daar moet ik bij in de trein zitten? Dan ga ik me schamenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij ziet. 200 kg ongeschoren stinkende manlijkheid!
Mooi. Dan hoef ik me dus niet te douchenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef ik me dus niet te douchen
iewl ga je douchen anders negeren we je in de hoop dat je weggaat met je stankquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef ik me dus niet te douchen
Doet iedereen toch altijd al.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iewl ga je douchen anders negeren we je in de hoop dat je weggaat met je stank
niet als je douchtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doet iedereen toch altijd al.
Misschien. Maar nu heb ik heb een record van 3 maanden.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien. Maar nu heb ik heb een record van 3 maanden.
Het douchen. Ik scheer me wel elke week.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]dude that is one hell of een baard
quote:
viespeukjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien. Maar nu heb ik heb een record van 3 maanden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het douchen. Ik scheer me wel elke week.
Ej tsjick! Hoe istquote:
Dat jij gelooft dat er mensen zijn die dit gelovenquote:
Dat jij gelooft dat ik geloof dat mensen dit gelovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:01 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Dat jij gelooft dat er mensen zijn die dit geloven![]()
Goeie morgenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
denk je dat ik dom ben ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Kom jij ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goeie morgeniedereen helemaal klaar voor de meet
Wel redelijk heb nog wel last van ingreep van gisteren dus lig nog lekker op me bedje wakker te wordenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij gelooft dat ik geloof dat mensen dit geloven
[..]
Kom jij ookIk moet nog douchen en scheren
[..]
Nee.heb jij dat gedoe van die domme blondjestest ook al gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Prima, zit in de bus ... Richting de voetbal ... Beetje fokken en lachen ...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wel redelijk heb nog wel last van ingreep van gisteren dus lig nog lekker op me bedje wakker te wordenEn met jou?
The perfect life tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:04 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Prima, zit in de bus ... Richting de voetbal ... Beetje fokken en lachen ...
Waarom niet?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb jij dat gedoe van die domme blondjestest ook al gelezen?
Bijna ... Mis nog een aantal dingenquote:
Dat blijf je toch wel houden. Er zijn altijd dingen die je wilt kunnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Bijna ... Mis nog een aantal dingen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat blijf je toch wel houden. Er zijn altijd dingen die je wilt kunnen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik kom niet als Caro niet komt![]()
[..]
Nee.
We zijn ook nooit tevreden hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Bijna ... Mis nog een aantal dingen
Komen ze toch bij jou thuisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ja maar ik kan helemaal niet
Nope, Nederlanders hè ...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We zijn ook nooit tevreden he
Ohw dat kan hoor als ze maar eigen eten/drinken meenemen want ik heb nog geen boodschappen gedaanquote:
quote:
Waar moeten we heen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dat kan hoor als ze maar eigen eten/drinken meenemen want ik heb nog geen boodschappen gedaan
Utrechtquote:
Laat je ze gelijk voor jou boodschappen doen. Klassieke win win situatiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dat kan hoor als ze maar eigen eten/drinken meenemen want ik heb nog geen boodschappen gedaan
Uhuquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:11 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Laat je ze gelijk voor jou boodschappen doen. Klassieke win win situatie
Hmmmzz zouden we vaker hetzelfde denkenquote:
Laten we het ff bijhouden en afwachtenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Hmmmzz zouden we vaker hetzelfde denken
Loopafstand?quote:
Wat moet je hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:11 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Laat je ze gelijk voor jou boodschappen doen. Klassieke win win situatie
lopen vanaf waar?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Loopafstand?
[..]
Wat moet je hebben
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Laten we het ff bijhouden en afwachten![]()
quote:
De rest wat ik nu denk zet ik hier maar niet neerquote:
CSquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
lopen vanaf waar?
euhmm ik zal me lijstje wel ff doormailen
hmm als het hetzelfde is als mij zou ik dat zeker maar niet doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]
De rest wat ik nu denk zet ik hier maar niet neer![]()
je moet vanaf CS nog ff 5 minuten in de trein en dan nog geen 3 minuten lopenquote:
Pfff. effort.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
je moet vanaf CS nog ff 5 minuten in de trein en dan nog geen 3 minuten lopen
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:21 schreef NBT het volgende:
Spannnenddddddddddddddddddd nog ffhihihihi
3 uur op CSquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoe laat hebben jullie afgesproken?
Jaaaa....quote:
jaaa kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaaaa....Heb er zin in, en ben erg nieuwsgierig hoe het worden gaat...
Morhuhhquote:
Jaa, ik vind het ook erg spannend!!! Hoop dat het leuk word!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa kan ik me voorstellenheb ook een x meet gedaan met de Singles.... vond het ook zoooo spannend en het was echt super gezellig
Michhas!!quote:
Tuurlijk wordt het leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa, ik vind het ook erg spannend!!! Hoop dat het leuk word!!
[..]
Michhas!!![]()
Weet je al of je erbij bent?
Ik heb nog nooit iemand gezien die het niet leuk vondquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa, ik vind het ook erg spannend!!! Hoop dat het leuk word!!
[..]
Michhas!!![]()
Weet je al of je erbij bent?
Dat zit het wel goed....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gezien die het niet leuk vond
Eerste keer was ik ook echt superzenuwachtig. Maar uiteindelijk valt 't wel mee en is iedereen gezellig!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat zit het wel goed....
Tja wat zal ik zeggen, dit is de eerste keer dat ik "vreemde" ga meeten...
Ohneeee!!quote:
je weet niet of ik gezellig benquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerste keer was ik ook echt superzenuwachtig. Maar uiteindelijk valt 't wel mee en is iedereen gezellig!
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerste keer was ik ook echt superzenuwachtig. Maar uiteindelijk valt 't wel mee en is iedereen gezellig!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet niet of ik gezellig ben
Owhjaaaa, success he !!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:31 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen...
geschoren gedouched en bijna klaar om weg te gaan
een trouwpak scoren
Dat is waar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alles wat ik zeg is waar
jawelquote:
dank je, dank jequote:
Ohwjeee.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawelvannacht kotsen en bijna flauwvallen maar ik ben er vanaf gekomen met een lichte hoofdpijn
Zoveel gezopen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawelvannacht kotsen en bijna flauwvallen maar ik ben er vanaf gekomen met een lichte hoofdpijn
Zo gedaan toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
dank je, dank je
jah moet alleen nog even mijn overhemd strijken
jawel in de trein over kanovinnie heenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwjeee.....Je gaat straks niet kotsen toch?
Dan is het goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel in de trein over kanovinnie heen
heeft tie zich voor niks gedouchtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jahwel en eten ook nogquote:
hij draagt toch kleren, die kan je uitdoenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
heeft tie zich voor niks gedoucht
Ik al eens over jou in de trein gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gatsie met al die mensen er bij?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik al eens over jou in de trein gaan
dat durf ik niet als anderen kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik al eens over jou in de trein gaan
jaaaaa hihihihihiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het een is nog spannender als het ander
En dan moet je in de trein zitten met mij. Arm kindquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lalalalala ben best wel zenuwachtig nu
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:50 schreef tripack het volgende:
lijkt nu wel of jullie nog andere plannen hebben
ja dat vind ik nog wel het spannendstquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan moet je in de trein zitten met mij. Arm kind
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het een is nog spannender als het ander
daaromquote:
En er komen meer vrouwen dan mannen?quote:
ja, jij en quincy zijn de enige mannenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En er komen meer vrouwen dan mannen?
Tof! Vrouwengesprekken de hele dagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, jij en quincy zijn de enige mannen
jeeh praten over seksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof! Vrouwengesprekken de hele dag
whehehequote:
jah dan magquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ben ook maar een puber
doe je maar op het toilletquote:
Ik durf niet meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar ben je nerveus over dan?
Ik denk dat ik thuis blijf vanmiddag..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en je leek me juist zo dapper
mag ook, voel je vooral niet verplicht, het is leuk als je komt maar als je niet durft blijf je toch lekker thuisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik thuis blijf vanmiddag..
Ik ben aan het trollen, ik kom wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mag ook, voel je vooral niet verplicht, het is leuk als je komt maar als je niet durft blijf je toch lekker thuis
NBT beschermt me welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nja het kon echt zijnen zo eng zijn we niet hoor, vinnie wel maar dat komt wel goed
Ik heb geen andere strakke vestjes, alleen van die banddingen die mij 4 maten te groot zijn en geweldig zitten.quote:
het hele huis is een wasmandquote:
Spannnenddddddddddddddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het hele huis is een wasmandmaar ik heb nu een vestje, een zwarte korte.
haar gedaan, sokken aan.. ik moet alleen nog ontbijten en make-up opdoen. En mn tas pakken.
ben je der klaar voor?quote:
ja.quote:
Ohwjeeee,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja.
ik moet nu wegggg zo ongeveer.
Komtie je halen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ben nu op kanovinnie aan t wachten
Oehwww, ik zou ook met dw samen reizen, maar dan moet ik overstappenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joah, we gaan samen reizen
Ik hoop het.quote:
Tot zOooooo!!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoop het.Ik heb sowieso veel te veel geld bij me.
maar ik ga nu richting bus anders mis ik m ook nog!
tot zo liefjes!
En een kwartier wachten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehwww, ik zou ook met dw samen reizen, maar dan moet ik overstappendus gata hem niet worden
mijn loon van gisteren en een deel van mn loon van woensdag.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Tot zOooooo!!!!En beter teveel dan te weinig
neuh ik heb alleen sigaretten maar geen aansteker dus dat gaat m niet wordenquote:
Hahah! Nee dat kan maar beter via pm gaan Danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hmm als het hetzelfde is als mij zou ik dat zeker maar niet doen![]()
Ze zal vast aardig zijn...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jaa we hebben een orgie met kanovinnie!
Lucky kanoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Hahah! Nee dat kan maar beter via pm gaan Dan
Orgie?!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stuur ik dan eerst of jij...quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Orgie?!volgende meet ga ik mee!
Jaa jij natuurlijkquote:
Niks mis met een lekker potje sex tochquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niks mis met een lekker potje sex toch![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hee geen vieze praat in kano zn forum
Vieze praat...? Het is weekend dan is niets vies ... Toch ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hee geen vieze praat in kano zn forum
Een auto?? hoe dat dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa![]()
Wel bijna een auto aangereden
[..]
Leuk
Ehm nou, ik had ze afgezet bij het station en vervolgens moest ik terug, maar toen moest ik over een heel schuin stuk en moest daar stilstaan, vervolgens wilde ik weg, maar toen sloeg motor af en daarna wilde ik weg, maar rem niet lang genoeg ingedrukt gehouden en inmiddels stond er een auto achter mequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Een auto?? hoe dat dan?fijn dat het leuk was
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm nou, ik had ze afgezet bij het station en vervolgens moest ik terug, maar toen moest ik over een heel schuin stuk en moest daar stilstaan, vervolgens wilde ik weg, maar toen sloeg motor af en daarna wilde ik weg, maar rem niet lang genoeg ingedrukt gehouden en inmiddels stond er een auto achter me![]()
Maar echt heel schuin, niet gewoon schuin
quote:
Wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
En die boobflash dan die ik deed?
Krijg het nog heet als ik eraan denkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Vette orgie met kanovinnie mang vet lekker
Hooiquote:
Hoe was het?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Krijg het nog heet als ik eraan denk![]()
[..]
Hooi
dank je welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hey koen, feli met je kleine!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben nu al gehecht aan jullie
Jaquote:
Ik had stiekem al een paar uur hoofdpijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hadden jullie geen zin om langer door te gaan
quote:
Iets beter gewordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Oceanview het volgende:
Merel hoe is het met je stem afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |