Maar je zit niet in die situatie. Dus, met alle respect, kan je je absoluut niet voorstellen hoe het is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dan nog niet, een borstvergroting is best gevaarlijk en er wordt troep in je lichaam geplaatst dat er niet hoort, ik persoonlijk kan t me niet voorstellen dat te doen dus als ik in die situatie zat
Heeft ook niet alleen daarmee te maken, ook zelfbeeld dat ermee te maken heeft enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dan nog niet, een borstvergroting is best gevaarlijk en er wordt troep in je lichaam geplaatst dat er niet hoort, ik persoonlijk kan t me niet voorstellen dat te doen dus als ik in die situatie zat
een zelfbeeld dat ontstaat door media en bladen e.d.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft ook niet alleen daarmee te maken, ook zelfbeeld dat ermee te maken heeft enzo.
Blijft een zelfbeeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een zelfbeeld dat ontstaat door media en bladen e.d.
maar ik ken mezelf wel dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je zit niet in die situatie. Dus, met alle respect, kan je je absoluut niet voorstellen hoe het is.
En als t je eigenwaarde aantast, is een borstaanpassing volledig gerechtvaardigd vind ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
Niet alleen dat, echt bijna niks dat idee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je kent jezelf niet met nauwelijks bestaande borsten. Ja, misschien toen je 12 was.quote:
ik weet dat t een gevoelig onderwerp voor je is maar damn oordeel niet over mijn denkwijzen en dat ik van mezelf weet dat ik zoiets nooit zou doen in welke situatie dan ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kent jezelf niet met nauwelijks bestaande borsten. Ja, misschien toen je 12 was.
Jij betrekt het over jezelf, maar je kan je niet voorstellen dat iemand anders het nodig heeft om gelukkig te zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet dat t een gevoelig onderwerp voor je is maar damn oordeel niet over mijn denkwijzen en dat ik van mezelf weet dat ik zoiets nooit zou doen in welke situatie dan ook.
voorstellen misschien, begrijpen niet neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij betrekt het over jezelf, maar je kan je niet voorstellen dat iemand anders het nodig heeft om gelukkig te zijn?
Als er iets is dat ik in de afgelopen week heb geleerd, dan is het dat je niet kunt zeggen wat je in een bepaalde situatie zou doen als je die situatie niet kent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet dat t een gevoelig onderwerp voor je is maar damn oordeel niet over mijn denkwijzen en dat ik van mezelf weet dat ik zoiets nooit zou doen in welke situatie dan ook.
En ik ken mijzelf stukken beter dan jij en ik heb er mijn redenen voor om te WETEN dat ik t nooit zou doen in zo'n situatiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als er iets is dat ik in de afgelopen week heb geleerd, dan is het dat je niet kunt zeggen wat je in een bepaalde situatie zou doen als je die situatie niet kent.
Je mag van mij denken en vinden en ervan overtuigd zijn dat je het nooit zou doen; ik wijs je er alleen op dat de situatie wel eens anders zou kunnen liggen als je het probleem zelf hebt.
Ik zeg nergens dat ik je beter ken dan jij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En ik ken mijzelf stukken beter dan jij en ik heb er mijn redenen voor om te WETEN dat ik t nooit zou doen in zo'n situatie
en ik zeg dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik je beter ken dan jij.
Ik zeg ook nergens dat je het wel zou doen.
Ik zeg alleen dat het misschien wat minder stellig ligt dan je je nu voorstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |