Welnee, we staan nog eerste in de competitie en Brands heeft voor AZ nog het vertrouwen in hem uitgesproken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Denk dat het wel eens klaar is met Fredje. Veel krediet gehad, maar als iets niet werkt werkt het niet.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik word zó moedeloos van dit elftal.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welnee, we staan nog eerste in de competitie en Brands heeft voor AZ nog het vertrouwen in hem uitgesproken.
Het "Engelaar-verlaat-het-veld-dus-kunnen-we-naar-voren-denken"-effect.quote:
Je verwoordt exact wat ik denk. Ik ben niet vrolijk nu.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn eigenlijk, het resultaat maskeert weer hoe ongelofelijk kut het was.
Toch nog een omdraai.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Je bent niet de enige. De zoveelste grote teleurstelling.
Soms kom je net iets te kort in het leven, maarja daar leer je dan toch weer van.. - "Ron Selling"quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn eigenlijk, het resultaat maskeert weer hoe ongelofelijk kut het was.
En dat is wat PSV onderscheidt van de rest in Nederland, zij weten hoe ze kut spel moeten camoufleren. En in mindere mate Twente.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Als we thuis weer gelijkspelen, dan scoren we een boel "Hollandpuntjes"quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Toch nog een omdraai.Zeer slecht spelen, maar toch een punt en een goede uitgangspositie voor de thuiswedstrijd.
We winnen helaas niet, maar we hebben tenminste een klein beetje bijgedragen aan de NL puntjes.
Sowieso wel typisch dat het pas ging lopen toen Engelaar er uit ging.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zou wel bloody geniaal zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan wel eventjes de Europa League winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |