Tsja, laat die kids lekker lol hebben met hun stijl, doen ze wel goed vind ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Cheerful chaps! #swag
Muzikaal geen slechte output tot nu toe, helaas nog vrij kinderlijk bezig met maximale $hock-value...
Dit vind ik dan wel weer bagger herriequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef vault_tec het volgende:
omdat tyler dit met earl en syd rapt voordat die uit een auto valt
vampire weekend is ook hipster muziekquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
FUCK STEVE HARVEY. FUCK SWAG. FUCK 2DOPEBOYS. FUCK HYPEBEAST. FREE EARL
OT: Dit is dé ICP voor hipsters, de fanbase zal het collectief vroeg of laat wel ten onder brengen. Het begint nu al vervelend te worden voor vele dat het gehoor krijgt...
Nardwuarquote:
Gezien ja. Vind het jammer dat Tyler, hodgy, earl en in mindere mate syd alle aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef Kneivster het volgende:
Het viel me pas op dat je al aardig wat gepost hebt hierin, jammer dat er niet heel veel respons op is... Tof dat ze ook al richting Europa komen, wil ze zeker snel een keer zien!
Deze al gezien? Gaat er aardig op...
Tyler ( @fucktyler) Jumps From The Speaker Into The Crowd At The Thrasher Party At SXSW. ( we later find out that tyler accidently broke some cool kid name Kyle nose. kyle took it like a fucking g tho)
:p
Had het album nog niet geluisterd, vanmiddag na jouw post toch maar gedaan... Het is totaal niet wat ik verwachtte, maar t is wel heel vet! En t luistert ook nog eens lekker wegquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef RedGuy het volgende:
Frank Ocean is overigens een held met zijn album, wat ben ik die plaat aan het grijs draaien.
Vet album ja. Heb hem ook al een paar dagen non stop op staan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef RedGuy het volgende:
Frank Ocean is overigens een held met zijn album, wat ben ik die plaat aan het grijs draaien.
Ik was al op je aan t wachten totdat je t topic gevonden hadquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:13 schreef Thijsssss het volgende:
Handig overzichtje van alle mixtapes en albums inclusief beschrijvingen
Melkweg Kleine Zaal en we gaan hè?
Volgens je lastFM jij ook nog niet, maar t overzichtje vind ik wel liefquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef Thijsssss het volgende:
Volg 't al 'n tijdje hoor, voelde me alleen niet genoodzaakt om te reageren. Maar als jij Ocean nog niet had gehoord, dan moest je toch wel even een overzichtje krijgen
Swag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:04 schreef vault_tec het volgende:
OFWGKTA op het zelfde festival als bruno mars![]()
![]()
![]()
Omdat het een beetje matig is van ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat niemand dit grappig / ironisch vind.
quote:As many of you eagle eyed ppl may have spotted, it's official. After a lot of hard work, mahfucking Odd Future Wolf Gang Kill Them All will be gracing A'dam with a one off FREE show on the Queen's Bday in the one and only Paradiso! We use these words a lot but this time it's for real... THIS IS GOING TO BE LEGENDARY, MASSIVE, HUGE, ONCE IN A LIFETIME, MISS OUT AND HANG YOURSELF, EPIC. Watch this space for details.
http://www.facebook.com/audioculture
Ben SXE maar tas met fruitsapjes mee en gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef RedGuy het volgende:
Gewoon hele dag voor Paradiso biertjes klappen.
Spuit elf.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:41 schreef dreams.psd het volgende:
http://www.statemagazine.nl/state.php/nieuws#article8537
Op 30 april a.s. tijdens Koninginnedag staat het spraakmakende Odd Future van o.a. Tyler, The Creator en Frank Ocean voor nop in de Amsterdamse Paradiso
Ik ga alsnog naar paradiso de 30stequote:Beste Ferdy,
Ik ken het gerucht niet, maar als er een programma is zal dat op onze website geplaatst
worden. Met alle informatie erbij. Dus houdt onze site in de gaten!
Mvg
Paradiso
Reactie van Tyler:quote:Also, a lot of people have been wondering where Earl Sweatshirt is as the OF team has been creating a #FreeEarl movement. People were guessing his mom sent him to boarding school because she didnt like his offensive music and style but the folks at Complex found him in some counseling type program for misbehaved kids in Samoa. They did some crazy investigative work that got Tyler, The Creator (OF leader) a little upset
andere reactie kan ik niet vinden maar kwam erop neer dat hij free earl zegt zodat earl bij de uitverkochte shows is en niet vergeten wordt. Verder missen wij alleen maar een persoon en zijn muziek en hij mist zijn beste vriend.quote:Fucking Creeps, Did All That For A Nigga That You Don't Even Know. Can't Even Respect My; His; Or His Mom Privacy. Yeah, I'm Bitching.
Gewoon op hun site: http://oddfuture.tumblr.com/quote:
Ik zie t ja...quote:Op zondag 24 april 2011 12:01 schreef vault_tec het volgende:
die doen het niet, ik zoek die ook nog...
Ik heb vandaag BlackenedWhite gedownload. Dikke tape!quote:
Zelfde hier... Maar was zeker mooi gister!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef bakacakes het volgende:
Net als op 1 mei doet ook vandaag weer me hele lichaam pijn, godverdomme was weer lekker gister! Vraag me af hoe het is om deze show rustig te bekijken vanaf het balkon ofzo.
Ik vond dat er in Paradiso ook veel meer energie op het podium was, maar vond ze gister zeker niet slecht. De oude zaal was wel super klein, werd vooraan constant plat gedrukt tegen die muur van chicks die tegen het podium aan stonden haha.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:24 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Zelfde hier... Maar was zeker mooi gister!
Op Rock Werchter waren ze echter niet zo enthousiast over hun optreden: http://www.demorgen.be/dm(...)en-bijten-niet.dhtml
Jaar niet gepost en dan maak jij een fout... Dat is een recente vid maar niet de nieuwse... dit is de nieuwstequote:Op zondag 18 maart 2012 20:10 schreef igottagun het volgende:
De nieuwe mixtape is gelekt, en damn er staan toffe tracks op!
Vooral de tweede helft van de cd, de eerste vond ik wat minder.
Zie ook dat er al een jaar niet gepost is hier, nieuwste vid;
Godverdomme.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:10 schreef igottagun het volgende:
De nieuwe mixtape is gelekt, en damn er staan toffe tracks op!
Vooral de tweede helft van de cd, de eerste vond ik wat minder.
Zie ook dat er al een jaar niet gepost is hier, nieuwste vid;
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jaar niet gepost en dan maak jij een fout... Dat is een recente vid maar niet de nieuwse... dit is de nieuwste
Ik hoorde dat het waarschijnlijk een dubbel-album wordt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Ik wacht nog steeds op dezequote:
Nice, ik ook. Helaas maar drie kwartier.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na een paar keer WOLF te hebben geluisterd waarbij Domo23 en IFHY met Pharell best lekker klinken ga ik dit zéker even op Best Kept Secret checken
Het is meer een leuk extraatje (zoals eigenlijk best veel) dan een naam waar ik echt voor kom, daarnaast was ik anders waarschijnlijk al naar huis gegaan om een beetje nachtrust te pakkenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef KennySteppe het volgende:
[..]
Nice, ik ook. Helaas maar drie kwartier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |