ow?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
ik kan het ook makkelijk ja, maar er zijn mensen die er moeite mee hebben.. zeker met beide handen
Ik ken hele lieve nerds. Waar je ook gewoon mee kan praten.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik ga aan de Whisky. Fijne avond een ieder
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken hele lieve nerds. Waar je ook gewoon mee kan praten.
Goed plan. Het is 22:30. Dan mag ik ook altijd mijn eerste slokje nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben ermee getrouwdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken hele lieve nerds. Waar je ook gewoon mee kan praten.
Meestal slaap ik dan......goh wat zou ik weinig drinken danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed plan. Het is 22:30. Dan mag ik ook altijd mijn eerste slokje nemen.
Ben jij zo streng, joh? Ik drink niet onder werktijd en zaterdagmiddag niet voor 3en, denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
Goed plan. Het is 22:30. Dan mag ik ook altijd mijn eerste slokje nemen.
Geef mij maar een vrouw die zichzelf is en niet achter de kudde aanholt.quote:
Ja zo heb ik mijn vrouwen ook het liefstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Geef mij maar een vrouw die zichzelf is en niet achter de kudde aanholt.
Dat wil je niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken ze wel. Maar een relatie......
Geen probleem, de reclame zegt:drink met maten. Ik kom je wel uit de brand helpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik whisky op mijn werk had dan begon ik om 13:00 al
Ja, als ik bij jou zou werken, zou ik Peggy zijn en jij Don, toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik whisky op mijn werk had dan begon ik om 13:00 al
ik ben wel zo iemand dat ik dan iedere keer vraag waarom je dat wilt weten. wat je daarmee bereikt dus dat wordt dan nog een moeizaam gesprekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje druk wel. Ik zou het benauwd krijgen.
Nog een mazzel dat de meeste Egyptenaren geen alcohol drinken, anders zou het flink uit de hand kunnen lopen.
Oh en trouwens over dat UB: die willen zoveel mogelijk proberen een indruk van jou en jouw competenties en het omgaan met bepaalde zaken te krijgen. Dus ik vind het niet vreemd dat zo'n intercedente doorvraagt.
Als je bij mij op intake-geprek zou komen weet ik na afloop van een gesprek van ca. 1 1/2 uur met je ook alles van je t/m de voorkeur voor de kleur van je ondergoed.
Dus dan val je ook wel op nerdjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja zo heb ik mijn vrouwen ook het liefst
Aww das helemaal gemeenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een shirt met I love nerds omdat ik em grappig vind.
alleen berust ie niet op waarheid
Moet er nog aan beginnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, als ik bij jou zou werken, zou ik Peggy zijn en jij Don, toch?
Of keek jij geen Mad Men?
Je hoeft uiteraard niet alles te vertellen, maar als je bij mij zo op de vragen in een sollicitatiegesprek zou reageren waren we snel klaar vrees ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand dat ik dan iedere keer vraag waarom je dat wilt weten. wat je daarmee bereikt dus dat wordt dan nog een moeizaam gesprek
Ja, ik ben daar heel streng in voor mijzelf. Enige uitzondering is als ik uit eten ben. Dan mag ik bij het eten wel een wijntje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ben jij zo streng, joh? Ik drink niet onder werktijd en zaterdagmiddag niet voor 3en, denk ik
Dan toch maar om een solli training vragen de volgende keer bij uzb dat jou inschrijft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand dat ik dan iedere keer vraag waarom je dat wilt weten. wat je daarmee bereikt dus dat wordt dan nog een moeizaam gesprek
Mee eens!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan toch maar om een solli training vragen de volgende keer bij uzb dat jou inschrijft.
Reden: "omdat ik mij dan zekerder voel"...
Zo te zien bedoel je Jägertrut (als ik het goed schrijf)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Oja ben ik trouwens met een van jullie vanavond vrienden geworden op facebook?
Aan de gemeenschappelijke vriendne te zien moet ik haar van Fok! kennen
Ja mag mij best vragen waarom ik bepaalde dingen wil weten, maar meestal leg ik bij het begin van een interview uit wat ik doe en waarom ik het doe en ik maak er nooit een ondervraging van maar probeer een gericht gesprek te voeren waarbij ik uiteindelijk toch alles wat ik weten wil te weten kom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind ik ook een normale gang van zakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja mag mij best vragen waarom ik bepaalde dingen wil weten, maar meestal leg ik bij het begin van een interview uit wat ik doe en waarom
Ahhh natuurlijk.....maar die ken ik vooral van Slank...apartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo te zien bedoel je Jägertrut (als ik het goed schrijf)
Ik kan me indenken dat je het moeilijk vindt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja mag mij best vragen waarom ik bepaalde dingen wil weten, maar meestal leg ik bij het begin van een interview uit wat ik doe en waarom ik het doe en ik maak er nooit een ondervraging van maar probeer een gericht gesprek te voeren waarbij ik uiteindelijk toch alles wat ik weten wil te weten kom.
Ik heb zelden moeizame gesprekken met kandidaten gehad en toch altijd de juiste informatie boven water gekregen.
Gember!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, wauw! Nou drink ik zelden doordeweeks anders dan een glas voor het slapengaan, maar toch.
ZO leuk, foto's uitzoekenKom ik een foto tegen van mezelf in de taxi-brousse, verhitte kop en zweterig haar, lurkend aan een zakje gembersap. En toch zou ik direct terugwillen
Nee, het is niet zo lekker. Vrij scherp en ze doen er een soort kalkachtig poeder en veel water bij. Maar als je dorst hebt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
Gembersap? Is dat lekker?
Kan mij er weinig bij voorstellen...
Volgens Google is gember net zoiets als zijde.... koel in de zomer en warm in de winter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
Gembersap? Is dat lekker?
Kan mij er weinig bij voorstellen...
En van zijde kan ik dat beamen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens Google is gember net zoiets als zijde.... koel in de zomer en warm in de winter.
Die is, neem ik aan voor FFT bedoelt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan me indenken dat je het moeilijk vindt.
Maar uiteindelijk kan het je heel veel opleveren.
Ja, dat het waardevol is wat je zegt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is, neem ik aan voor FFT bedoelt?
Je quote mij namelijk.
Hoeveel kalo's heb je daarmee verbrand van het aantal kalo's dat je eerst tot je genomen had?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
Peace BroIk ben er weer
40 minuten vanaf Delft Noord naar huis gewandeld
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Stoer pee
Je hebt de mail van onno niet gezien he?
Had ik in het vorige topic gezet.
Even zoeken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Oja ben ik trouwens met een van jullie vanavond vrienden geworden op facebook?
Aan de gemeenschappelijke vriendne te zien moet ik haar van Fok! kennen
Geen idee. 250 kcalsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel kalo's heb je daarmee verbrand van het aantal kalo's dat je eerst tot je genomen had?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het heeft ook al effect gehad. De verkopen zijn verdubbeld
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Het gaat me hier veel te snel, maar zo nu en dan post ik wel eens mee. En ik las over bananendozen, en was heel benieuwd, stiekem.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh hai
Ik zie je hier niet zoveel en in Slank hadden we ook niet zoveel contact toch?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wat ben je trouwens snel met die foto's P!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ruim een half jaar op de foto's van het buikdansen moeten wachten (en we wachten nog steeds op de dvd)
Heel leuk dat je nog komt!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het gaat me hier veel te snel, maar zo nu en dan post ik wel eens mee. En ik las over bananendozen, en was heel benieuwd, stiekem.
Maar, de CUL-SC was m'n eerste SC waar ik 'durfde' te posten, en naar meetings kwam enzo. Lange geschiedenis!
Ik rook geldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ben je trouwens snel met die foto's P!
Ik heb ruim een half jaar op de foto's van het buikdansen moeten wachten (en we wachten nog steeds op de dvd)
Leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het gaat me hier veel te snel, maar zo nu en dan post ik wel eens mee. En ik las over bananendozen, en was heel benieuwd, stiekem.
Maar, de CUL-SC was m'n eerste SC waar ik 'durfde' te posten, en naar meetings kwam enzo. Lange geschiedenis!
Ja maar ik dans niet meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik rook geldVolgende keer mij inhuren he
Daar verdien ik niets aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar ik dans niet meer
Dus een keer een priveshoot?
Dat is jammer, want dan verlies je de aandacht van de kopers.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef Sarabi het volgende:
Wat ben je trouwens snel met die foto's P!
Dat vraag ik me af.....ik weet van genoeg leden (er zijn er 200 in totaal) die toch voor ruim 400 euro hebben besteldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is jammer, want dan verlies je de aandacht van de kopers.
Oe.,...zonder jurkje mag altijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi trekt haar jurkje weer aan
Oh dat valt dan wel mee dan!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Sarabi het volgende:
Dat vraag ik me af.....ik weet van genoeg leden (er zijn er 200 in totaal) die toch voor ruim 400 euro hebben besteld
Het was wel echt een grote show
even met geld wapperen schijnt genoeg te zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi trekt haar jurkje weer aan
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe.,...zonder jurkje mag altijdDie foto's zijn ook geld waard
![]()
quote:
Das niet eerlijk Zet.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef z80 het volgende:
[..]
even met geld wapperen schijnt genoeg te zijn.
voor de geur van geld gaat P al aan het werk.
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En met jurkjes? Wil je dat ook nog eens?
Slachtoffer? Thats mequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UiteraardIk heb straks een slachtoffer nodig om mijn nieuwe radiotriggers en flitsers op uit te proberen
Ik wil wel proefpersoon zijn. Als het nuttig is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UiteraardIk heb straks een slachtoffer nodig om mijn nieuwe radiotriggers en flitsers op uit te proberen
Ik heb ook nog een leuk pocketcameraatje hoor.quote:
Je gaat naakt door een bos rennen voor Pee? Zodat hij zijn radiobestuurde flitsapparaatjes op afstand kan testen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil wel proefpersoon zijn. Als het nuttig is.
Dat is ook goed hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leuk pocketcameraatje hoor.
Nee. Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat naakt door een bos rennen voor Pee? Zodat hij zijn radiobestuurde flitsapparaatjes op afstand kan testen?
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil wel proefpersoon zijn. Als het nuttig is.
Dat is natuurlijk wel de manier waarop Pee zijn radiografisch bestuurde flitsers op afstand wil testen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
Waar lees je iets over naakt door een bos rennen?
Ben je nu uitgegeten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
Gek genoeg weet ik niet hoe Pee zijn flitsers en dingetjes wil testen. Voor zover ik heb meegemaakt gaat Pee heel integer om met de foto's die hij maakt.
Ga jij nog verder met nodeloos zieken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je nu uitgegeten?
Of ga je nog even verder met happen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ga jij nog verder met nodeloos zieken?
Nee. Sorry. Ik zit naar P&W te kijken/luisteren.quote:
dat vind ik correct.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja mag mij best vragen waarom ik bepaalde dingen wil weten, maar meestal leg ik bij het begin van een interview uit wat ik doe en waarom ik het doe en ik maak er nooit een ondervraging van maar probeer een gericht gesprek te voeren waarbij ik uiteindelijk toch alles wat ik weten wil te weten kom.
Ik heb zelden moeizame gesprekken met kandidaten gehad en toch altijd de juiste informatie boven water gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |