leek wel of ze jou idee nagemaakt hadden ook blauw en stonden ook rode dacht gelijk he Liesje der mandjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Leuk ga wel even kijken! Ook van folderpapier?
Hoi!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef Disana het volgende:
Heks, er komt een FAQ (Frequently Asked Questions) met daarin allerlei info, dus ik denk dat we wat dat betreft al wel voorzien worden.
Hoi Liesje
Is het echt al zo laat? Wat vliegt de tijd als er een nieuw subforum wordt geopend
Dan eis ik een deel van de opbrengst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leek wel of ze jou idee nagemaakt hadden ook blauw en stonden ook rode dacht gelijk he Liesje der mandjes
quote:Zwitsers bevriezen mogelijke tegoeden Mubarak
BERN - Zwitserland bevriest tegoeden in het alpenland die mogelijk toebehoren aan de verdreven Egyptische president Hosni Mubarak. Dat heeft een woordvoerder van het Zwitserse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag gezegd.
Ja dat krijg je als je een paar keer op het randje van de dood hebt gebalanceerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Sp3c en ik hadden het laatst over je, dat je zoveel milder geworden lijkt.
Bedoel ik gewoon vriendelijk hoor, dus niet negatief opvatten, maar het viel ons op.
en anders ren je gewoon met al die mandjes de blokker uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan eis ik een deel van de opbrengst.
Ja, dat krijg er nu van Heks, topic doodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en anders ren je gewoon met al die mandjes de blokker uit
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat krijg er nu van Heks, topic dood
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk om tuinfluitert en mark ook alweer te zien hier.
Tuinfluiter van de DGK live verslagen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk om tuinfluitert en mark ook alweer te zien hier.
Hoi bamby.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:57 schreef bamby het volgende:
Kom ook maar weer eens kijken, ben benieuwd hoe en wat het gaat worden
Ben jij het debiele broertje van remlofquote:
Nee, het is m'n zusjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij het debiele broertje van remlof
OMG Eend, dat kind is net op FOK!, en al mod van een of ander knutselsufforum, krijgt ze gelijk zulke vragen zodra ze zich hier vertoontquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Day het volgende:
Kom ook even zwaaien!![]()
Ontzettend veel zin in!
Je bent al weer lekker bezig, zie ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Broertje? Ik ben het zusje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |