vuurwerk is gaafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
Sfeerbeeld van deze mooie historische dag:
[ afbeelding ]
tijd voor voetbalinternationalquote:
ik zie gewoon het plein hoor ik kijk AJEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie ik nu de USS Enterprise op dat beeldscherm?
En zelfgebakken appelgebak, meegenomen door mijn lieftallige werksterquote:
Laat maar komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn er klaar voor.
ja hier ook op UPC kanaal 15quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn er klaar voor.
hier kanaal 14 kanaal 15 is van erediviesie live en engelsch voetbalquote:
oh ja herstel kanaal 14quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hier kanaal 14 kanaal 15 is van erediviesie live en engelsch voetbal
voor dat forum heb ik toestemming nodig staat erquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja http://forum.fok.nl/topic/1605784
Die krijg je zoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor dat forum heb ik toestemming nodig staat er
ach Pietje, bedenk je dan maar, voorlopig heb jij geen tijd meer om te squashenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen weer spierpijn van 't squashen.
Dat klinkt niet echt opbeurendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Pietje, bedenk je dan maar, voorlopig heb jij geen tijd meer om te squashen![]()
je krijgt het zo razend druk op SST forum
Jullie filmpje is leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen weer spierpijn van 't squashen.
jawel, heb ze al toi toi toi gewenst in de FBquote:
Ach nee, ik zit net terug te lezen van de laatste paar uurtjes en 't is al heerlijk druk en gezalligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Pietje, bedenk je dan maar, voorlopig heb jij geen tijd meer om te squashen![]()
je krijgt het zo razend druk op SST forum
waar? met dat handjevol op het nieuwe subforum?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach nee, ik zit net terug te lezen van de laatste paar uurtjes en 't is al heerlijk druk en gezallig.
komt wel goed pietje ik beloof zal me gedragenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach nee, ik zit net terug te lezen van de laatste paar uurtjes en 't is al heerlijk druk en gezallig.
zondag begint het, dus dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wanneer is die stream online? TV beelden moet ik ontberen
Gewoon hier, in alle topics.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef Marrije het volgende:
waar? met dat handjevol op het nieuwe subforum?
Direct na de uitzending.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wanneer is die stream online? TV beelden moet ik ontberen
quote:
Ik probeer jou NOOIT meer te helpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zat er al, dit kost je dus een note he gert, ons niet eerst waarschuwen
Heb SST gevonden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel wennen.
Of we zijn gewoon te oud.
Liar liar pants on firequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik probeer jou NOOIT meer te helpen.
maar ik hou ECHT van je hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik probeer jou NOOIT meer te helpen.
Ik heb nu in Firefox 6 Fok pagina's open staan plus Facebook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wordt een drukke bedoening op mijn pc, volg al zoveel.
zo maar 2 hier en SST en AJE luister ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nu in Firefox 6 Fok pagina's open staan plus Facebook.
Dat heb ik altijd al, plus de topics die je dan ff checkt voor de updates (en gauw weer sluit)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
En vind je dat niet een hele zooi dan? Ik wel hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al, plus de topics die je dan ff checkt voor de updates (en gauw weer sluit).
Ja erg hè? Maarre Mark is er al met de drankjes en de hapjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Grrmmbll..quote:
Ja, ik heb er ook maar eentje uitgegooid om ruimte te maken voor SS. Ach, over twee dagen weten we niet beterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Heb nu 7 schermen onder in de balk en dan beperk ik op dit moment nog!
Wat een drama.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)artverkoop-plat.html
De NS reageert getergd op de onthulling en roept reizigers op vooral geen aanval te doen. "Met het platleggen van een kaartautomaat hebt je vooral je medereizigers die een papieren kaartje willen kopen. Met gewone ov-chipkaarten werkt de kaartautomaat wel naar behoren. Je kaart hacken mag niet, reageert Rob Hageman. Ga niet zitten hobbyen, het is strafbaar. Hou er mee op. Betaal voor je reis, zoals het hoort."
![]()
Ik heb ook zitten kijken wat een stel oplichters!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
100 euro dikke winst alleen al op het bloemarrangementen!
Das legaal lijkenpikkerij!
Maar dat is toch niks nieuwsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken wat een stel oplichters!!
Lang leve de vooruitgang!quote:
Plakje cake van 7 euro cent erbij?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken wat een stel oplichters!!
Idd wijst zich vanzelf. Nu alleen nog uitvogelen waar de streamverslagen en de caps komen, want cappen ga ik op zeker weer doen. Heb het tijdens The Bunker geleerd en vind het gaaf om te doen!.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook maar eentje uitgegooid om ruimte te maken voor SS. Ach, over twee dagen weten we niet beter
Waarom maak je geen cap topic aan? Ik heb er een aangemaakt voor updates en verslagen. Dan is dat vast duidelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Idd wijst zich vanzelf. Nu alleen nog uitvogelen waar de streamverslagen en de caps komen, want cappen ga ik op zeker weer doen. Heb het tijdens The Bunker geleerd en vind het gaaf om te doen!.
omdat begraven steeds duurder wordt geven steeds meer mensen in mijn omgeving aan zich beschikbaar te stallen aan de wetenschap, dan kost het ze geen cent, ik ben daar eerlijk gezegt niet zo voor om mezelf weg te geven daar aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lang leve de vooruitgang!
[..]
Plakje cake van 7 euro cent erbij?
ja chanel wat Disana zegt is toch leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom maak je geen cap topic aan? Ik heb er een aangemaakt voor updates en verslagen. Dan is dat vast duidelijk.
Grafrecht tot in de eeuwigheid!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat begraven steeds duurder wordt geven steeds meer mensen in mijn omgeving aan zich beschikbaar te stallen aan de wetenschap, dan kost het ze geen cent, ik ben daar eerlijk gezegt niet zo voor om mezelf weg te geven daar aan.
al hadden ze 5 kerken gehad, ik ga op het AJAX veldje hier verderopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Grafrecht tot in de eeuwigheid!![]()
Had je familie ook maar een kerk moeten kopen
Rechtsboven zie je 'Nieuw topic' staan? Daarop klikken, topic titel intikken en dan je bericht. Gewoon doen joh, als het fout gaat helpen de mods je wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
Oeii topic aanmakenik ga ffkes vogelen
Nou, dat mensen in jouw topic terecht kunnen voor het plaatsen van caps. Of bijzondere, of leuke caps. Wat je maar wilt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weet wel waar ik moet zijn, maar zit dan te bedenken wat moet ik er neerzetten enzo pff
waar wij de Caps weg Kappen zoiets je bent altijd zo origineel chanel dus hop je kan hetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weet wel waar ik moet zijn, maar zit dan te bedenken wat moet ik er neerzetten enzo pff
Mazaru komt hopelijk ook weer met haar geweldige gifjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat mensen in jouw topic terecht kunnen voor het plaatsen van caps. Of bijzondere, of leuke caps. Wat je maar wilt.
Al het beeldmateriaal in een centraal topic houden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mazaru komt hopelijk ook weer met haar geweldige gifjes.
Of moeten die in een apart topic?
TuinFluiter is ook weer van de partijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mazaru komt hopelijk ook weer met haar geweldige gifjes.
Of moeten die in een apart topic?
Tuinfluitertje ís alweer gesignaleerd hoor!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
Zou het idd zo gaaf vinden om Tuinfluiter, Snet en P-6K ook weer te zien!
Dan moet Fluitertje der snuitertje maar eens laten zien hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuinfluitertje ís alweer gesignaleerd hoor!
Peter6000, ja, hopelijk komt hij ook weer posten.
slaap lekker Marrijequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef Marrije het volgende:
En BSOL. En Getl0st.
Eerst lekker slapen
iPhone.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Marrije het volgende:
Dank je, jij ook!
Relof, weet jij kort uit te leggen wat het verschil is tussen de Galaxy S, de Galaxy Ace, Galaxy Apollo en Samsung wave? Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb ook geen idee waar ik op moet letten. Ik wil er makkelijk mee internetten.
In ieder geval op de beurskoersen, het verlies van vandaag werd onmiddellijk na het nieuws goedgemaaktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Reuters even gelezen!
Dat Moebraklaters er vandoor is, heeft al duidelijk effect op de prijzen.
kijk nog steeds naar het plein was vuurwerk en is nog steeds feestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Reuters even gelezen!
Dat Moebraklaters er vandoor is, heeft al duidelijk effect op de prijzen.
Olie daalt, de goudprijs ook. Moebraklater heeft even het juiste moment afgewacht!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In ieder geval op de beurskoersen, het verlies van vandaag werd onmiddellijk na het nieuws goedgemaakt
Zijn tegoeden in Zwitserland zijn bevroren, hij heeft er zelf weinig meer aan. Toch raar dat dat allemaal maar zo kan. Ik bedoel, hij is geen 30 jaar lang als een tiran bezig geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Olie daalt, de goudprijs ook. Moebraklater heeft even het juiste moment afgewacht!
Wellicht dat men hem nog vreest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zijn tegoeden in Zwitserland zijn bevroren, hij heeft er zelf weinig meer aan. Toch raar dat dat allemaal maar zo kan. Ik bedoel, hij is geen 30 jaar lang als een tiran bezig geweest.
Heb je gisteren die ene link van hondjes nog gevolgd? Rechterlijk uitspraak, aangespannen door DNB, dat pensioenfondsen hun goud tegoeden moeten afbouwen tot max 3 procent.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je gisteren die ene link van hondjes nog gevolgd? Rechterlijk uitspraak, aangespannen door DNB, dat pensioenfondsen hun goud tegoeden moeten afbouwen tot max 3 procent.
Dat denk ik echt niet. Het lijkt mij meer dat iedereen meebeweegt met de meute, da's wel zo veilig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wellicht dat men hem nog vreest.
Hij zal zijn laatste dagen vast ergens gaan slijten waar het lekker warm en zonnig is en waar het hem aan niets zal ontbreken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik echt niet. Het lijkt mij meer dat iedereen meebeweegt met de meute, da's wel zo veilig.
Dat stukje over Bin Laden ookquote:
Haha!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat stukje over Bin Laden ook![]()
"Ik denk dat het een Brabander is"
quote:Obama: Egypte zal nooit meer hetzelfde zijn
WASHINGTON - Egypte zal nooit meer hetzelfde zijn. Dat zei de Amerikaanse president Barack Obama vrijdag in een reactie op het aftreden van president Hosni Mubarak. Volgens Obama is zijn vertrek „niet het einde maar het begin” van een overgang naar politieke vrijheid in het Noord-Afrikaanse land.
Als het Obama niet zint vaart er opeens een Nimitz class carrier voorbij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook van die rare uitspraken van Obama![]()
Niemand weet wat er over 4, laat staan over 10 jaar daar is.
[..]
Waarschijnlijk heeft Obama achter de schermen al de portemonnee getrokken om Egypte als bondgenoot te mogen behouden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als het Obama niet zint vaart er opeens een Nimitz class carrier voorbij.
Ja, ik ben wel heel nieuwsgierig naar dat wat er achter de schermen speelde, als dat al ooit openbaar wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Obama achter de schermen al de portemonnee getrokken om Egypte als bondgenoot te mogen behouden.
Dat doe ik nu zelf maar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Vroeger schonk hij nog wel eens iets te drinken in
Dat is toch bier? Kan je dat zolang bewaren dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef Dementor het volgende:
Weer een fles Grand Prestige gekocht van de week, die gaat ook mooi de kast in en komt er pas na een paar jaar weer uit.
Gerstewijn, het alcoholpercentage is hoog genoeg om het lang te bewaren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch bier? Kan je dat zolang bewaren dan?
Ik kreeg vandaag een doosje Stellenbosch
Dan gaat het je niet lukken om hem een paar jaar in de kast te houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gerstewijn, het alcoholpercentage is hoog genoeg om het lang te bewaren.
Brengt ook leuk geld op in de verkoop of het is iets om op een speciale dag open te trekken.
Jawel, want ik koop ook voor directe consumptie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaat het je niet lukken om hem een paar jaar in de kast te houden
Juni.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Juli toch? Dan zou ik iets luchtigers met bubbels nemen
Heb je ook al peuken ingeslagen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:57 schreef Dementor het volgende:
En voor de geboorte van het kind heb ik inderdaad ook een fles staan al is het niet het beste spul om op een warme dag te drinken.
Bijna hetzelfde.quote:
Ja, het schiet nu heel erg op maar het mag van mij nog wel wat sneller.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde.
Het gaat wel opschieten zeg, nog 4 maandjes.
Ik was afgelopen week bij de 2e buuv op kraamvisite, leuk hoor zo'n klein meisje
Geniet nog maar even van de rust, voor je het weet is het zo ver en dan duurt het wel even voor je weer een hele nacht kunt doorslapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, het schiet nu heel erg op maar het mag van mij nog wel wat sneller.
Komt wel goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van de rust, voor je het weet is het zo ver en dan duurt het wel even voor je weer een hele nacht kunt doorslapen
En helemaal als de kleine borstvoeding krijgt, en dat was wel de bedoeling dacht ik
Dat is best wel weer pittig he, kan ik me zo voorstellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van de rust, voor je het weet is het zo ver en dan duurt het wel even voor je weer een hele nacht kunt doorslapen
En helemaal als de kleine borstvoeding krijgt, en dat was wel de bedoeling dacht ik
Als jij klaar bent bedoelt zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Dementor het volgende:
Jullie hebben de nieuwe foto's nog niet gezien van de kamer.
Maar Juud wil die pas posten als het echt allemaal af is.
Begin er dan niet overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Dementor het volgende:
Jullie hebben de nieuwe foto's nog niet gezien van de kamer.
Maar Juud wil die pas posten als het echt allemaal af is.
Hier is het (zoals het er naar uitziet) al voorbij.... als ik het verschil in geboorte tov de uitgerekende datum van beide jongens meereken dan sliepen ze zelfs op hetzelfde moment doorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best wel weer pittig he, kan ik me zo voorstellen.
Maar het gaat allemaal voorbij.
Leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de week gemaakt.
Mijn idee.
Oeh, jullie hebben Hartebeertje ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de week gemaakt.
Mijn idee.
Dat ziet er heel leuk uit, lekker rustig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de week gemaakt.
Mijn idee.
Wind in de wilgen en alles erop en eraan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er heel leuk uit, lekker rustig.
Wat was jouw idee, de kamer of de foto's maken?
En in het Engelsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wind in de wilgen en alles erop en eraan.
Dus de kleine slaapt al zo goed als door, dat is lekker en scheelt zoveel vermoeidheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier is het (zoals het er naar uitziet) al voorbij.... als ik het verschil in geboorte tov de uitgerekende datum van beide jongens meereken dan sliepen ze zelfs op hetzelfde moment door
Maar voor BV-kindjes is doorslapen met 6 a 8 weken vrij vroeg.
Flesvoeding is anders qua samenstelling, wordt langzamer door het lichaam verwerkt, dus het kind heeft minder snel weer honger, en slaapt dus sneller door.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus de kleine slaapt al zo goed als door, dat is lekker en scheelt zoveel vermoeidheid.
Ik wist niet dat kindjes die borstvoeding krijgen meer tijd nodig hebben om 's nachts door te slapen.
Mijn ene buurvrouw is 18 november bevallen van een meisje en mijn andere op 18 januari, wat een schatjes
Dat klinkt ook logisch, van die flesvoeding, dus dan zal jouw melk inderdaad wel van zo'n kwaliteit zijn dat hij er prima van groeit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flesvoeding is anders qua samenstelling, wordt langzamer door het lichaam verwerkt, dus het kind heeft minder snel weer honger, en slaapt dus sneller door.
Kennelijk maak ik dus slagroom aan, maar dat blijkt ook wel uit z'n groeicurve
Wat leuk dat de buurvrouwen op maar 2 maanden van elkaar zijn bevallen, die dames hebben gelijk al een speelkameraadje.
Dat wel, aan de andere kant merk ik dat ik beduidend minder fit ben... das wel jammer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook logisch, van die flesvoeding, dus dan zal jouw melk inderdaad wel van zo'n kwaliteit zijn dat hij er prima van groeit.
Merk je grote verschillen aan jezelf hoe je nu bent als moeder van zo'n kleintje en hoe je er 19 jaar geleden in stond? Ik kan me zo voorstellen dat het nu een stuk meer relaxt is.
En zoveel meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, aan de andere kant merk ik dat ik beduidend minder fit ben... das wel jammer.
Maar nu hoef ik het ook allemaal niet alleen te doen, dat maakt heelveel onfitheid goed
quote:Wilders boos om cartoon
AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog.
Wilders reageert woedend tegenover elsevier.nl en noemt het een „walgelijke en ziekelijke vertoning”. De cartoon toont vijf allochtonen die in een gevangenenkamp in de rij staan, met op hun kleding de letter T van tuig. In uniform wijst Wilders hun de weg naar de douche.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
De nieuwe iman van Nederland is boohoos![]()
Bron: Telegraaf
[..]
Ik kan jou wat betreft Wilders niet zo goed pijlen, denk je nou echt dat hij een voet aan de grond krijgt wat betreft zijn in jouw ogen wellicht radicale plannen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
Die vergelijking vind ik ook wel weer ver gaan. Maar het is natuurlijk ook een volkomen van de pot gerukt idee.
Wat is dat joop.nl traag trouwens
Joop heeft een time out ivm service werkzaamheden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
Die vergelijking vind ik ook wel weer ver gaan. Maar het is natuurlijk ook een volkomen van de pot gerukt idee.
Wat is dat joop.nl traag trouwens
20 tot 25% van de Nederlandse bevolking is er kennelijk dom genoeg en vatbaar voor. Ironisch genoeg zit daar ongeveer bijna de gehele fictieve bevolking van die tuigdorpen bijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan jou wat betreft Wilders niet zo goed pijlen, denk je nou echt dat hij een voet aan de grond krijgt wat betreft zijn in jouw ogen wellicht radicale plannen?
Als je er een paar kwijt bent Coos, dan zitten ze vast hier: [SC #1] Ready tooooo rumblequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Joop heeft een time out ivm service werkzaamheden.
Maar het gaat nog altijd om de uitvoering en we zijn er zelf bij.. denk je nou echt dat de Nederlandse bevolking zo dom is om nogmaals de fout in te gaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
20 tot 25% van de Nederlandse bevolking is er kennelijk dom genoeg en vatbaar voor. Ironisch genoeg zit daar ongeveer bijna de gehele fictieve bevolking van die tuigdorpen bij
Gezien het grote zetelaantal in de peilingen zal een groot deel van zijn aanhangers legitimiteit zien in nare dingen tegenover moslims en daardoor voor destabilisatie zorgen in ons nu nog relatief rustige nederland.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan jou wat betreft Wilders niet zo goed pijlen, denk je nou echt dat hij een voet aan de grond krijgt wat betreft zijn in jouw ogen wellicht radicale plannen?
Waar gaat dat over daar?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je er een paar kwijt bent Coos, dan zitten ze vast hier: [SC #1] Ready tooooo rumble
Je ziet de negatieve invloed van de PVV op de samenleving al een paar jaar. Je kan niet zomaar een hele bevolkingsgroep wegzetten als minderwaardig alleen omdat ze een bepaald geloof aanhangen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar het gaat nog altijd om de uitvoering en we zijn er zelf bij.. denk je nou echt dat de Nederlandse bevolking zo dom is om nogmaals de fout in te gaan?
O, dan blijf ik hier.quote:
Ik zie de verharding ook maar net als 'toen' geloof ik in een andere 'kracht' die indien nodig in zal grijpen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ziet de negatieve invloed van de PVV op de samenleving al een paar jaar. Je kan niet zomaar een hele bevolkingsgroep wegzetten als minderwaardig alleen omdat ze een bepaald geloof aanhangen.
Alleen lopen er daar misschien een paar rond die je al lang niet gezien hebtquote:
Wil ik die wel zien Remlof en willen die mij wel zien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen lopen er daar misschien een paar rond die je al lang niet gezien hebt
Ik ga effe de herhaling van P&W kijken
Doordat ze zo snel teruggrijpen op 1940-1945 worden ze al niet meer serieus genomen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat er ook veel mensen op Wilders stemmen die zijn gebral en populistische plannetjes op zich niet serieus nemen, maar die wél een signaal willen afgeven omdat ze zich zorgen maken over het mislukken van de "melting pot" c.q. het mislukken van de multiculturele samenleving.
Een protest-stem. Een "ik maak me ongerust"-stem. Hoe je het ook wil noemen.
Da's denk ik niet de juiste weg, maar het is te simpel om de groep Wilders-stemmers als een homogene groep te zien die het in alles met Geertje eens is.
Zo'n plaatje met "douche" vind ik wel sneu zeg.
Nee jou verbale praatjes hier op Fok over treinen en douches zijn altijd op zijn plaats!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat er ook veel mensen op Wilders stemmen die zijn gebral en populistische plannetjes op zich niet serieus nemen, maar die wél een signaal willen afgeven omdat ze zich zorgen maken over het mislukken van de "melting pot" c.q. het mislukken van de multiculturele samenleving.
Een protest-stem. Een "ik maak me ongerust"-stem. Hoe je het ook wil noemen.
Da's denk ik niet de juiste weg, maar het is te simpel om de groep Wilders-stemmers als een homogene groep te zien die het in alles met Geertje eens is.
Zo'n plaatje met "douche" vind ik wel sneu zeg.
"Verbale praatjes".. die is wel mooi!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee jou verbale praatjes hier op Fok over treinen en douches zijn altijd op zijn plaats!
Ik begrijp het wel, niet dat het uitmaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Verbale praatjes".. die is wel mooi!
Net zoiets als natte regen.
We hebben het hier weleens over gehad en toen heb ik je uitgelegd dat mijn fascinatie met het derde rijk, en het zogenaamde dwepen ermee, niets te maken heeft met mijn politieke voorkeur. Jij weet ook best wel dat ik geen rightwinger ben, laat staan ultra.
Beetje flauw en simpel dus, om weer in deze pavlovreactie te schieten.
Ja dat verbale praatjes moet ik nu ook wel om lachen. Schoot uit de pen zeg maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Verbale praatjes".. die is wel mooi!
Net zoiets als natte regen.
We hebben het hier weleens over gehad en toen heb ik je uitgelegd dat mijn fascinatie met het derde rijk, en het zogenaamde dwepen ermee, niets te maken heeft met mijn politieke voorkeur. Jij weet ook best wel dat ik geen rightwinger ben, laat staan ultra.
Beetje flauw en simpel dus, om weer in deze pavlovreactie te schieten.
Het verschil is wel dat als je een cartoon over de profeet Mohammed maakt datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een plaatje van een moslim met een bom op z'n kop is ook sneu. Als je dat vindt van dees of geen, dan teken je dat toch?
Helemaal waar. Ik denk dat er over tien jaar niets of nauwelijks nog iets van die "beweging" over is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:04 schreef Dementor het volgende:
Wilders klapt vanzelf in elkaar, zijn motieven zijn te inconsistent.
Hij is niet sterk genoeg, retorisch gezien valt hij ook tegen het is allemaal geoefend.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik denk dat er over tien jaar niets of nauwelijks nog iets van die "beweging" over is.
Maar als je er een over Wilders maakt dan hangt je een Moscowitz boven je hoofd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat als je een cartoon over de profeet Mohammed maakt dat
er gelijk een Fatwa boven je hoofd hangt
Heb ik toch liever Mosco boven mijn hoofd hangenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je er een over Wilders dan hangt je een Moscowitz boven je hoofd.
Zou je daarmee bij de statenverkiezingen nog het verschil kunnen maken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef Dementor het volgende:
Ik ga trouwens voor aankomende verkiezingen iets anders stemmen dan VVD, puur voor de balans.
Ik ben toch niet helemaal tevreden met de huidige maatregelen.
En bij Wilders, als het een beetje meezit, een rechtszaakquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou je daarmee bij de statenverkiezingen nog het verschil kunnen maken?
Maar die cartoon in Joop is toch niet verboden of op last van de rechter weggehaald?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat verbale praatjes moet ik nu ook wel om lachen. Schoot uit de pen zeg maar.![]()
Maar je mist het punt wat ik hiet boven ergens al schreef. vrijheid van meningsuiting schijnt alleen voor de grote blonde leider te gelden. Zie Fitna, zie ook wat Teun al aanhaalde daarin nogmaals de profeet met een bom op zijn hoofd in dat broddelwerkje plaatsen. Dit is een koekie van eigen deeg en zo zal het ook bedoeld zijn!
En over je politieke voorkeur heb je al duidelijk gemaakt dat je die niet hebt. Pas geleden schreef je nog dat het bij jou iedere keer een kwestie van wikken en wegen is.
Veel andere mensen stemmen vanuit een ideologie.
Maar je ben idd niet rechts. Althans, niet ultra.
jajajajaja tis ook echt te vergelijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En bij Wilders, als het een beetje meezit, een rechtszaak
spuit ellufquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En bij Wilders, als het een beetje meezit, een rechtszaak
Voor hem hoef je op zich niet bang te zijn, daarvoor heeft hij net teveel klunzen om zich heen verzameld. Maar hij maakt wel wat los, z'n opvolger, die net iets slimmer zal zijn en meer charisma heeft, pikt het op en spint er goed garen bij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij is niet sterk genoeg, retorisch gezien valt hij ook tegen het is allemaal geoefend.
Wees vooral niet bang voor hem...
Hij wordt een beetje langzaam Coosquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
spuit elluf![]()
en dan tegen mij zeggen dat ik niet teruglees!
Ja sorry, zag het net te laatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
spuit elluf![]()
en dan tegen mij zeggen dat ik niet teruglees!
Er moet toch iemand zijn straks die zich sterk maakt tegen de losgeslagen nationalistische horde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor hem hoef je op zich niet bang te zijn, daarvoor heeft hij net teveel klunzen om zich heen verzameld. Maar hij maakt wel wat los, z'n opvolger, die net iets slimmer zal zijn en meer charisma heeft, pikt het op en spint er goed garen bij.
Het is de beweging, het schuiven. Ook daar ben ik op zich niet bang voor, maar ik ben blij dat ik geen nageslacht heb.
Twee SC's zijn, naast dat ik inderdaad langzamer wordt, gewoon kutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje langzaam Coos
Dat ie roept sjandalig zal ongetwijfeld inhouden dat ie laat bekijken (door Mosco) of er stappen kunnen worden ondernomen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar die cartoon in Joop is toch niet verboden of op last van de rechter weggehaald?
.
Die laten het al helemaal afweten. Komen pas weer om de hoek kijken als het te laat is en mensen gaan roepen "Dit nooit weer!!"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er moet toch iemand zijn straks die zich sterk maakt tegen de losgeslagen nationalistische horde.
Blijf dan ook gewoon daarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee SC's zijn, naast dat ik inderdaad langzamer wordt, gewoon kut
Hij heeft zeker weer op die opblaaspop liggen raggen vanavond.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje langzaam Coos
Blijven wij lekker saampies hier op de winkel passen Fann.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Blijf dan ook gewoon daar![]()
Jij gaat die zooi toch volgen
Voordat je zo'n ding opgeblazen hebt lig je toch al op apengapenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij heeft zeker weer op die opblaaspop liggen raggen vanavond.
Wordt je loom van.
Time will tell.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die laten het al helemaal afweten. Komen pas weer om de hoek kijken als het te laat is en mensen gaan roepen "Dit nooit weer!!"
jah..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Blijven wij lekker saampies hier op de winkel passen Fann.
Dat juist hij, die zonder problemen hele bevolkingsgroepen te kakken zet, dat roept is meer dan triest.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ie roept sjandalig zal ongetwijfeld inhouden dat ie laat bekijken (door Mosco) of er stappen kunnen worden ondernomen.
Effe afwachten nog.
Hè hè, het kwartje valt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat juist hij, die zonder problemen hele bevolkingsgroepen te kakken zet, dat roept is meer dan triest.
of krijg je er zo'n automatisch pompje bij ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voordat je zo'n ding opgeblazen hebt lig je toch al op apengapen
History did tell. Er is gewoon geen ontkomen aan, vroeg of laat barst de bom. Daarmee is het natuurlijk tegelijkertijd zot dat je je er zo druk om maakt. De korte tijd dat je hier bent kun je misschien maar beter proberen te genieten.quote:
Als ik m'n ogen een klein beetje dicht doe dan zie ik het voor me. Teun met zo'n half opgeblazen Annie en een rood hoofd zich vertwijfeld afvragend, ben ik nog wel geil als ze vol is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of krijg je er zo'n automatisch pompje bij ?![]()
dat scheelt dan weer wel
Ik maak me er niet druk om, ik weet dat er genoeg mensen zijn die het niet zullen slikken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
History did tell. Er is gewoon geen ontkomen aan, vroeg of laat barst de bom. Daarmee is het natuurlijk tegelijkertijd zot dat je je er zo druk om maakt. De korte tijd dat je hier bent kun je misschien maar beter proberen te genieten.
Al lang geleden hoor. Maar af en toe roept Wilders ook de goede dingen en regelmatig vind ik hem ook onterecht onheus bejegend. Als je dat bij voortduring doet, dan druk je hem ook in een nog radicalere hoek, omdat hij geen kant meer op kan.quote:
O, maar dat doen we ook wel hoor Teun. Maak je daar maar niet druk om. Maar als niemand een ander geluid laat horen is het ook weer zo slordig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De korte tijd dat je hier bent kun je misschien maar beter proberen te genieten.
Heet ze Annie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik m'n ogen een klein beetje dicht doe dan zie ik het voor me. Teun met zo'n half opgeblazen Annie en een rood hoofd zich vertwijfeld afvragend, ben ik nog wel geil als ze vol is.
En je moet ook oppassen met roken! Als ze lek gaat moet je d'r eerst plakken en kan je weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heet ze Annie?
wat schattig![]()
Kennen die dingen daarna ook een biertje pakken, nee heh...
Het woord is vandaag al eerder genoemd, "Projectie", daar heb je last van. Dat wat ik pleeg vast te houden is van vlees en bloedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik m'n ogen een klein beetje dicht doe dan zie ik het voor me. Teun met zo'n half opgeblazen Annie en een rood hoofd zich vertwijfeld afvragend, ben ik nog wel geil als ze vol is.
Als je het allemaal zo goed weet, dan ehm......quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
En je moet ook oppassen met roken! Als ze lek gaat moet je d'r eerst plakken en kan je weer helemaal opnieuw beginnen.
Tot nu toe heeft ie van alle goede dingen die hij riep voor de verkiezingen ze al ongeveer allemaal weer ingeleverd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al lang geleden hoor. Maar af en toe roept Wilders ook de goede dingen en regelmatig vind ik hem ook onterecht onheus bejegend. Als je dat bij voortduring doet, dan druk je hem ook in een nog radicalere hoek, omdat hij geen kant meer op kan.
Daar kun je zo ongeveer iedere partij op afrekenen. Dat zegt dus niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft ie van alle goede dingen die hij riep voor de verkiezingen ze al ongeveer allemaal weer ingeleverd.
als je fapt jahquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het woord is vandaag al eerder genoemd, "Projectie", daar heb je last van. Dat wat ik pleeg vast te houden is van vlees en bloed
Jajajaajjj hapquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je fapt jah![]()
gut effe lekker etteren, lekker is dat toch![]()
en HAP
ghehehehehe
Bij je opblaaspop onder de plak zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
En je moet ook oppassen met roken! Als ze lek gaat moet je d'r eerst plakken en kan je weer helemaal opnieuw beginnen.
En hem of haar een paar flinke ketsen voor den bakus geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik heb tussen de bedrijven door Find my iPhone geinstalleerd.
Dus degene die hem pikt is nog niet jarig.![]()
Kom hem persoonlijk ophalen dan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nog effe zappen, kijken of ik nog ergens anders ken etteren
en dan gaat ik over Geertdromen..
doei
Neuh, ik vraag hem gewoon vriendelijk terug.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
En hem of haar een paar flinke ketsen voor den bakus geven.
Ik heb liever een Fatima boven m'n hoofd hangenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, zeker en vast.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Neuh, ik vraag hem gewoon vriendelijk terug.
Moet jij niet in dat andere topic zitten, bij je vrienden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij je opblaaspop onder de plak zitten
Ik las wat gezeik over 2 topics bijhouden, ik denk dan zal ik ze ff laten werken ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet jij niet in dat andere topic zitten, bij je vrienden?
Als ze zo'n jurk aan heeft, dan zie je echt geen hoer moerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb liever een Fatima boven m'n hoofd hangen
Ik moet dan toch altijd denken aan een bouvier die net een bakkie yoghurt heeft leeg staan slobberen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb liever een Fatima boven m'n hoofd hangen
Leuke griet hè?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
En ja P&W was leuk Coos!
Ik ga Monique Samuel maar eens volgen op twitter
Wie zat er nu weer te zeiken dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik las wat gezeik over 2 topics bijhouden, ik denk dan zal ik ze ff laten werken ook
Ja, maar dat is pas nadat jij er vanaf gegleden bentquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik moet dan toch altijd denken aan een bouvier die net een bakkie yoghurt heeft leeg staan slobberen.
Dat was toevalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie zat er nu weer te zeiken dan?
Remlof Joop doet het weer. Zit de ingezonden commentaren te lezen. Leuk!quote:
http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/tuiggetto/quote:Brinkman zou inderdaad zelf naar zo'n concentratiekamp moeten van de PVV
gezien hij herhaaldelijk geweld gepleegd heeft, openbaar dronken is geweest en hij heeft zelfs iemand met en bijl bedreigd.
Waarom is er geen journalist of politicus die hem daarop wijst?
Te bang?
Neem je plakspullen meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Remlof Joop doet het weer. Zit de ingezonden commentaren te lezen. Leuk!
[..]
http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/tuiggetto/
En ik ben weg. Nog een peukie en nog even lezen op bed,
De groeten
Ach, maak je niet zo druk, wilders probeert gewoon op kosten van de staat goedkope woonruimte voor PVV-ers te regelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Remlof Joop doet het weer. Zit de ingezonden commentaren te lezen. Leuk!
[..]
http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/tuiggetto/
En ik ben weg. Nog een peukie en nog even lezen op bed,
De groeten
Ja waarom doe je dat ? Ook toen je een fobo had werden lurkers afgeslacht. Oh WB Fan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
WHO THE FUCK IS ????![]()
Hoi,
De volgende persoon wil graag je vriend worden op Facebook:
Gaat heen![]()
![]()
ik weet niet eens hoe die zooi werkt en ik ken geen Peter![]()
Trusten allemaal
Peter ook
Ow.. afgeslacht nog wel !quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom doe je dat ? Ook toen je een fobo had werden lurkers afgeslacht. Oh WB Fan.
Kom op zeg !!! Je roept het zelf af ook . Je bent een schat van een meid maar ook soms te dramaties. Het is toch een plus dat mensen naar je neuzen, gooi dat dan niet openbaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.. afgeslacht nog wel !
weet je wat ik blijf daar wel weg en Hier ook,
heeft niemand er meer last van.
Dat doet ze vast wel.quote:
bedankt dat je m'n identittititeit in the open gooitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
WHO THE FUCK IS ????![]()
Hoi,
De volgende persoon wil graag je vriend worden op Facebook:
Gaat heen![]()
![]()
ik weet niet eens hoe die zooi werkt en ik ken geen Peter![]()
Trusten allemaal
Peter ook
Remlof of de eerste mod die wakker is of nog is,quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.. afgeslacht nog wel !
weet je wat ik blijf daar wel weg en Hier ook,
heeft niemand er meer last van.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar die cartoon in Joop is toch niet verboden of op last van de rechter weggehaald?
Alleen heeft Geertje geroepen dat het sjandálig is.
Alleen Greet mag schofferen.quote:"Een walgelijke cartoon'', zo laat Wilders eerder vandaag weten. "Hij moet acuut van die website af, anders gaan we aanstaande woensdag niet naar het lijsttrekkersdebat in het VARA-programma Pauw & Witteman.'' In die talkshow staat ook PVV-lijsttrekker voor de Eerste Kamer, Machiel de Graaf, geboekt. Wilders spreekt van 'zieke geesten' bij de VARA.
bron: AD
Ging zoals gewoonlijk nergens overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vat even samen waar de rel over ging? Ik lees nooit echt terug!
Ja, hij kijkt wel uit om gerechtelijke stappen te nemen anders krijgt hij per ommegaande zijn eigen shit terug.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Anders gaan we niet naar P&W", dreigen als een klein kind
Het hoofdingrediënt betreffende soep komt gewoon uit de kraan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:37 schreef Marrije het volgende:
Hier komen zo meteen ook de boodschappen. Ga ik weer soep maken, jummie.
Sneeuwen? Ik liep buiten in mijn zomerjas, het is heerlijk zachtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef Coos het volgende:
Ik ga boodschappen doen voordat het gaat sneeuwen.
Dat bepaalt een rechter, niet Geert.quote:
Ja, da's mooi omschreven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef Disana het volgende:[..]
Die zelfvoldaanheid van het eigen gelijk ligt me niet.
Oh aan Tromp stoor ik me niet, met z'n brilletjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, da's mooi omschreven.
Als ik die bakkes van zo'n Jan Tromp op TV zie dan klik ik snel naar een campingzender.
Een spotprent is een spotprent, die moet je nemen met een vette knipoog. In mijn ogen kan hij nooit te ver gaan. Hoe verder hij gaat, hoe meer discussie en bereikt de maker zijn doel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef remlof het volgende:
Zelfs ik vind die cartoon te ver gaan.
Kreeg berichtje van jongste: in Grunn sneeuwt het!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sneeuwen? Ik liep buiten in mijn zomerjas, het is heerlijk zacht
Maar de hooikoorts slaat alweer toe heb ik het idee
Ik zie niets in de stad anders. Het heeft alleen wat geregend.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kreeg berichtje van jongste: in Grunn sneeuwt het!
Volgens haar was het echt sneeuw maar het bleef niet liggen. Zie net trouwens dat het wel koud is daar bij julliequote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niets in de stad anders. Het heeft alleen wat geregend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |