vuurwerk is gaafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
Sfeerbeeld van deze mooie historische dag:
[ afbeelding ]
tijd voor voetbalinternationalquote:
ik zie gewoon het plein hoor ik kijk AJEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie ik nu de USS Enterprise op dat beeldscherm?
En zelfgebakken appelgebak, meegenomen door mijn lieftallige werksterquote:
Laat maar komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn er klaar voor.
ja hier ook op UPC kanaal 15quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn er klaar voor.
hier kanaal 14 kanaal 15 is van erediviesie live en engelsch voetbalquote:
oh ja herstel kanaal 14quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hier kanaal 14 kanaal 15 is van erediviesie live en engelsch voetbal
voor dat forum heb ik toestemming nodig staat erquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja http://forum.fok.nl/topic/1605784
Die krijg je zoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor dat forum heb ik toestemming nodig staat er
ach Pietje, bedenk je dan maar, voorlopig heb jij geen tijd meer om te squashenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen weer spierpijn van 't squashen.
Dat klinkt niet echt opbeurendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Pietje, bedenk je dan maar, voorlopig heb jij geen tijd meer om te squashen![]()
je krijgt het zo razend druk op SST forum
Jullie filmpje is leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen weer spierpijn van 't squashen.
jawel, heb ze al toi toi toi gewenst in de FBquote:
Ach nee, ik zit net terug te lezen van de laatste paar uurtjes en 't is al heerlijk druk en gezalligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Pietje, bedenk je dan maar, voorlopig heb jij geen tijd meer om te squashen![]()
je krijgt het zo razend druk op SST forum
waar? met dat handjevol op het nieuwe subforum?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach nee, ik zit net terug te lezen van de laatste paar uurtjes en 't is al heerlijk druk en gezallig.
komt wel goed pietje ik beloof zal me gedragenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach nee, ik zit net terug te lezen van de laatste paar uurtjes en 't is al heerlijk druk en gezallig.
zondag begint het, dus dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wanneer is die stream online? TV beelden moet ik ontberen
Gewoon hier, in alle topics.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef Marrije het volgende:
waar? met dat handjevol op het nieuwe subforum?
Direct na de uitzending.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wanneer is die stream online? TV beelden moet ik ontberen
quote:
Ik probeer jou NOOIT meer te helpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zat er al, dit kost je dus een note he gert, ons niet eerst waarschuwen
Heb SST gevonden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel wennen.
Of we zijn gewoon te oud.
Liar liar pants on firequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik probeer jou NOOIT meer te helpen.
maar ik hou ECHT van je hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik probeer jou NOOIT meer te helpen.
Ik heb nu in Firefox 6 Fok pagina's open staan plus Facebook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wordt een drukke bedoening op mijn pc, volg al zoveel.
zo maar 2 hier en SST en AJE luister ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nu in Firefox 6 Fok pagina's open staan plus Facebook.
Dat heb ik altijd al, plus de topics die je dan ff checkt voor de updates (en gauw weer sluit)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
En vind je dat niet een hele zooi dan? Ik wel hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al, plus de topics die je dan ff checkt voor de updates (en gauw weer sluit).
Ja erg hè? Maarre Mark is er al met de drankjes en de hapjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Grrmmbll..quote:
Ja, ik heb er ook maar eentje uitgegooid om ruimte te maken voor SS. Ach, over twee dagen weten we niet beterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Heb nu 7 schermen onder in de balk en dan beperk ik op dit moment nog!
Wat een drama.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)artverkoop-plat.html
De NS reageert getergd op de onthulling en roept reizigers op vooral geen aanval te doen. "Met het platleggen van een kaartautomaat hebt je vooral je medereizigers die een papieren kaartje willen kopen. Met gewone ov-chipkaarten werkt de kaartautomaat wel naar behoren. Je kaart hacken mag niet, reageert Rob Hageman. Ga niet zitten hobbyen, het is strafbaar. Hou er mee op. Betaal voor je reis, zoals het hoort."
![]()
Ik heb ook zitten kijken wat een stel oplichters!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
100 euro dikke winst alleen al op het bloemarrangementen!
Das legaal lijkenpikkerij!
Maar dat is toch niks nieuwsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken wat een stel oplichters!!
Lang leve de vooruitgang!quote:
Plakje cake van 7 euro cent erbij?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken wat een stel oplichters!!
Idd wijst zich vanzelf. Nu alleen nog uitvogelen waar de streamverslagen en de caps komen, want cappen ga ik op zeker weer doen. Heb het tijdens The Bunker geleerd en vind het gaaf om te doen!.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook maar eentje uitgegooid om ruimte te maken voor SS. Ach, over twee dagen weten we niet beter
Waarom maak je geen cap topic aan? Ik heb er een aangemaakt voor updates en verslagen. Dan is dat vast duidelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Idd wijst zich vanzelf. Nu alleen nog uitvogelen waar de streamverslagen en de caps komen, want cappen ga ik op zeker weer doen. Heb het tijdens The Bunker geleerd en vind het gaaf om te doen!.
omdat begraven steeds duurder wordt geven steeds meer mensen in mijn omgeving aan zich beschikbaar te stallen aan de wetenschap, dan kost het ze geen cent, ik ben daar eerlijk gezegt niet zo voor om mezelf weg te geven daar aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lang leve de vooruitgang!
[..]
Plakje cake van 7 euro cent erbij?
ja chanel wat Disana zegt is toch leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom maak je geen cap topic aan? Ik heb er een aangemaakt voor updates en verslagen. Dan is dat vast duidelijk.
Grafrecht tot in de eeuwigheid!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat begraven steeds duurder wordt geven steeds meer mensen in mijn omgeving aan zich beschikbaar te stallen aan de wetenschap, dan kost het ze geen cent, ik ben daar eerlijk gezegt niet zo voor om mezelf weg te geven daar aan.
al hadden ze 5 kerken gehad, ik ga op het AJAX veldje hier verderopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Grafrecht tot in de eeuwigheid!![]()
Had je familie ook maar een kerk moeten kopen
Rechtsboven zie je 'Nieuw topic' staan? Daarop klikken, topic titel intikken en dan je bericht. Gewoon doen joh, als het fout gaat helpen de mods je wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
Oeii topic aanmakenik ga ffkes vogelen
Nou, dat mensen in jouw topic terecht kunnen voor het plaatsen van caps. Of bijzondere, of leuke caps. Wat je maar wilt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weet wel waar ik moet zijn, maar zit dan te bedenken wat moet ik er neerzetten enzo pff
waar wij de Caps weg Kappen zoiets je bent altijd zo origineel chanel dus hop je kan hetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weet wel waar ik moet zijn, maar zit dan te bedenken wat moet ik er neerzetten enzo pff
Mazaru komt hopelijk ook weer met haar geweldige gifjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat mensen in jouw topic terecht kunnen voor het plaatsen van caps. Of bijzondere, of leuke caps. Wat je maar wilt.
Al het beeldmateriaal in een centraal topic houden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mazaru komt hopelijk ook weer met haar geweldige gifjes.
Of moeten die in een apart topic?
TuinFluiter is ook weer van de partijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mazaru komt hopelijk ook weer met haar geweldige gifjes.
Of moeten die in een apart topic?
Tuinfluitertje ís alweer gesignaleerd hoor!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
Zou het idd zo gaaf vinden om Tuinfluiter, Snet en P-6K ook weer te zien!
Dan moet Fluitertje der snuitertje maar eens laten zien hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuinfluitertje ís alweer gesignaleerd hoor!
Peter6000, ja, hopelijk komt hij ook weer posten.
slaap lekker Marrijequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef Marrije het volgende:
En BSOL. En Getl0st.
Eerst lekker slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |