HA HAquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is een meesteres hier en die bind je wel vast![]()
en daarna slaat ze je op je sodemieter![]()
Ik ben dan die meesteres hequote:
Werk ze GFquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ben weer werken![]()
tot vannacht
Yeah we all know what that means don't wequote:
Maareh kom je nou of niet?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet
Oh Marijke? Ik heb een kadootje voor je![]()
![]()
Haiquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mart kan je ook hier ophalendan gaan we met zun allen
Dan heeft ze em misschien niet ontvangen, slecht bereik, dus morgenochtend anders even bellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reactie van Muck en ik vind het wat laat om te bellen nu.
Ja of ze slaapt dat kan ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Ja
[..]
Dan heeft ze em misschien niet ontvangen, slecht bereik, dus morgenochtend anders even bellen![]()
Dat dus. En sowieso, op dit uur van de dag bellen wil nog wel eens een schrikreactie oproepen bij mensen, als ze het niet gewend zijnquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. En sowieso, op dit uur van de dag bellen wil nog wel eens een schrikreactie oproepen bij mensen, als ze het niet gewend zijn.
Daarom ook morgen even bellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. En sowieso, op dit uur van de dag bellen wil nog wel eens een schrikreactie oproepen bij mensen, als ze het niet gewend zijn.
Ja, de film is afgelopenquote:
Welnee....quote:
Ja: een mengelmoes van kutzooi en hele fijne dingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting van de afgelopen 24 uur?
Ook nog leuk of zo?quote:
We kunnen weer op vakantie naar Egyptequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef D. het volgende:
FOK!ken, slapen, opstaan, werken, FOK!ken en tussendoor eten en drinken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef D. het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK!ken, slapen, opstaan, werken, FOK!ken.
Schoolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |