Tijlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof en ben ook al naar Tijl geweest
Jawel je komt naar mij toequote:
Viel me toch nog mee, misschien omdat 'de rest' grappiger isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijldie kan ook niet grappig zijn zonder 'de rest'
[..]
Jawel je komt naar mij toe
nee ook dat nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Viel me toch nog mee, misschien omdat 'de rest' grappiger is
Naar iets leuks?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar zullen wij dan naar toe gaan?
Ja, naar jou!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijldie kan ook niet grappig zijn zonder 'de rest'
[..]
Jawel je komt naar mij toe
Ik zit eens te kijken voor mijn jaarlijkse Operatie Steekvlamquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit eens te kijken voor mijn jaarlijkse Operatie Steekvlam![]()
Ieder jaar ga ik één weekend heel ver weg en meteen weer terug. En dan maar eens zien waar je dan allemaal komt![]()
2007: Marseille
2008: Kopenhagen
2009: Gmunden am Traunsee
2010: Praag
Voor dit jaar zit ik naar Madrid en Zagreb te kijken
Weet nietquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet nietAls je iets ziet dan gil je maar
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Eigenlijk weet ik al wel wat
Nou zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou zeg
dat past niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh gek doe niet zo raarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Madrid!!!!Gaan we dan naar kunst kijken?
![]()
Owquote:
quote:
Dan komen we er nie meer uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon stapelen en proppen.
zullen wij?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwDan ga ik wel een keer met iemand anders
Oh ja, dat is ook nog wel handigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dan komen we er nie meer uit
Oh je doet maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwDan ga ik wel een keer met iemand anders
|quote:
Willen we dat dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dan komen we er nie meer uit
Waarom nu altijd voor de makkelijk weg gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef PeZu het volgende:
waarom denkt niemand aan een groter bad?
waarom altijd in problemen denkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom nu altijd voor de makkelijk weg gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |