Goed formaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Valt mee![]()
Even bijkomen, bed opmaken in een kleine kamer werkt niet echtVooral met 200x240
+1quote:
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar ik nu paszeg maar sinds n half uur geleden
zit nu op den haag cs te wachten tot mn trein naarvertrekt
heb ook zon gigabedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kleiner is dan wel weer knusser
Alleen dat slaapt weer zo beroerd
Je bent in de buurt en komt niet even koffie drinken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Om 39 ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben blij met mijn kleine bedjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ook zon gigabedlove it. Behalve t opmaken dan... Das ronduit kut
Niet nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk wil ik lol maken in de stad.. maar ben te moe ervoor
Voel me stom dat ik niks doe vanavond
lieve schat ik moet nog anderhalf uur treinenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent in de buurt en komt niet even koffie drinken?
Opmaken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je moet zo'n groot bed ook met z'n 2-en opmaken
Je gaat naar je ouders toe in Braboland?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat ik moet nog anderhalf uur treinenanders was ik even langsgehopt
Wat wilde je gaan doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar blijf het stom van mezelf vinden.. omdat het zo'n mooi plan was van te voren.
Alsof wij hier geen bed hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat ik moet nog anderhalf uur treinenanders was ik even langsgehopt
haha neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat naar je ouders toe in Braboland?
In Spanje heb ik weleens een siesta gehouden voor we om 01:00 uitgingen... gewoon relaxen en dan feesten.... werkte prima ... en sterke koffie natuurlijk ookquote:
Ja maar dat zal voor ons niet werken.. als ik slaap, dan is het tot na 1 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Spanje heb ik weleens een siesta gehouden voor we om 01:00 uitgingen... gewoon relaxen en dan feesten.... werkte prima ... en sterke koffie natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |