lieve schat ik moet nog anderhalf uur treinenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent in de buurt en komt niet even koffie drinken?
Opmaken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je moet zo'n groot bed ook met z'n 2-en opmaken
Je gaat naar je ouders toe in Braboland?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat ik moet nog anderhalf uur treinenanders was ik even langsgehopt
Wat wilde je gaan doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar blijf het stom van mezelf vinden.. omdat het zo'n mooi plan was van te voren.
Alsof wij hier geen bed hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat ik moet nog anderhalf uur treinenanders was ik even langsgehopt
haha neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat naar je ouders toe in Braboland?
In Spanje heb ik weleens een siesta gehouden voor we om 01:00 uitgingen... gewoon relaxen en dan feesten.... werkte prima ... en sterke koffie natuurlijk ookquote:
Ja maar dat zal voor ons niet werken.. als ik slaap, dan is het tot na 1 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Spanje heb ik weleens een siesta gehouden voor we om 01:00 uitgingen... gewoon relaxen en dan feesten.... werkte prima ... en sterke koffie natuurlijk ook
ja maar er wacht keiharde batsseks op mequote:
Dan heb je dat nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar dat zal voor ons niet werken.. als ik slaap, dan is het tot na 1 uur
Er staat toch echt opmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik bedoel iets anders natuurlijk
Dat zegt ze toch, alsof wij hier geen bed hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar er wacht keiharde batsseks op me
Hier niet denk je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar er wacht keiharde batsseks op me
Have funquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha neeweet je nog de vorige keer dat ik je pm'de? Doe nu weer hetzelfde
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch, alsof wij hier geen bed hebben.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat toch echt opmaken![]()
Oja wacht, vrouwenlogica![]()
Dan vraag je of batsfront naar daar toe komtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat moet ik dan even met het batsfront overleggen
Zonder proefrit koop ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn huis mijn regelsbesides denk ik eerder dat zij jou kapot maakt als je een proefrit probeerdt te maken
![]()
[..]
Iets anders wat je gelijk kan eten kan ook hoor.Desnoods eet je appel ofzo
Mijn hemel, een paar weken een relatie en nu al geen eigen mening meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan vraag je of batsfront naar daar toe komt
Ze heeft nog 0 km op de tellerquote:
Ik had het over wat je zelf zeiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]wat bedoel jij dan met opmaken? <<<< als je het daarover hebt als man zijnde....
Is het al zo ver dat dat soort dingen overlegd moeten worden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij heeft me goed onder controlequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, een paar weken een relatie en nu al geen eigen mening meer.
Welnee, je overweegt het nog, dus blijkbaar ervaar je nog bewegingsvrijheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
hij heeft me goed onder controle
Dat zeg ik toch, zonder proefrit koop ik niksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze heeft nog 0 km op de tellerweet je zeker dat je dat wilt
Stel je nu voor om het bed dan maar rommelig te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het over wat je zelf zei
Maar je kan hem beter aftuigen dat bed![]()
![]()
dat houdt t spannendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je overweegt het nog, dus blijkbaar ervaar je nog bewegingsvrijheid.
Dan had je 'm net zo goed niet hoeven opmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stel je nu voor om het bed dan maar rommelig te maken
Van mij mag je proefrijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, zonder proefrit koop ik niks
Tuurlijk wel..... anders is dat toch niet leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan had je 'm net zo goed niet hoeven opmaken
Als het dan stuk gaat is het wel fabrieksgarantie he, onthou dat!quote:
Daar is een bed toch voorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stel je nu voor om het bed dan maar rommelig te maken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het dan stuk gaat is het wel fabrieksgarantie he, onthou dat!
Als je dat al nodig hebt als spanning, dan kun je zeker beter bij ons langskomenquote:
Het enige dat stuk gaat tijdens die proefrit hoort stuk te gaan. Anders is er iets mis met jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het dan stuk gaat is het wel fabrieksgarantie he, onthou dat!
Of haarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het enige dat stuk gaat tijdens die proefrit hoort stuk te gaan. Anders is er iets mis met jou
Dan is mijn volgende post van uit het hiernamaals als dat bestaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]als Tb zijn zus dit ooit leest....
Hoe kan dat nou.. Net zeg je nog dat ze lief isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is mijn volgende post van uit het hiernamaals als dat bestaat
Dat kan ook nog alleen daar ga ik niet van uitquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. Net zeg je nog dat ze lief is![]()
Nu vertrouw ik je helemaal niet meer!
Af gezien van een persoonlijkheidsstoornis is mijn zusje helemaal normaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. Net zeg je nog dat ze lief is![]()
Nu vertrouw ik je helemaal niet meer!
jullie hebben het welbekende kruis in de slaapkamer staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat al nodig hebt als spanning, dan kun je zeker beter bij ons langskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |