Godver tibi, helemaal speciaal voor jou rails op de gevoelige CCD genomen, speciaal voor jou wat persoonlijks voor jou op een briefje gekalkt waardoor ik uitgehoond werd door mijn mooie wijvenhandschrift en niets in je fobo???quote:
HEEEEY ENGELLLL!!!!111quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie dat met zijn verjaardag
[..]
Crossen vind ik altijd wel een dure hobby.... maar heel af en toe mag ik wel eens op een Quad meerijden.... en natuurlijk gewoon karten
[..]
Top!!!
[..]
Dat dacht ik dus ooken daarbij je weet het maar nooit
Alleen moet ik dat niet te vaak doen ik ben al zo slankquote:
Whut?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver tibi, helemaal speciaal voor jou rails op de gevoelige CCD genomen, speciaal voor jou wat persoonlijks voor jou op een briefje gekalkt waardoor ik uitgehoond werd door mijn mooie wijvenhandschrift en niets in je fobo???
Ze moet wegquote:
Waar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja TiBi.... je hebt zijn briefje gemist
Ik doe het niet vaker, voelde me vrij slap om 21.00 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen moet ik dat niet te vaak doen ik ben al zo slank
Ja, maar ik neem geen goederen aan voordat ze goed geïnspecteerd zijn hoor!quote:
Tsja even wat eten en dan weer verder slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaker, voelde me vrij slap om 21.00 uur
Als je iets breekt dan is het van jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem geen goederen aan voordat ze goed geïnspecteerd zijn hoor!
Oh joy! En als ze nou breekt he? Als ze net zo mager is als jij dan ben ik daar wel bang voorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja even wat eten en dan weer verder slapen![]()
[..]
Als je iets breekt dan is het van jou
Iets andersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh joy! En als ze nou breekt he? Als ze net zo mager is als jij dan ben ik daar wel bang voor
Wat is het nu?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Topic of 2 terug denk ik.... nee die van gisteravond geloof ik
Ja, maar ik had dus geen zin om in de keuken te gaan staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja even wat eten en dan weer verder slapen![]()
[..]
Als je iets breekt dan is het van jou
Gewoon een boterham kan ook hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had dus geen zin om in de keuken te gaan staan
Je weet de waar toch testen?quote:
Ik ga eens zoekenquote:
Ja, en als het dan stuk gaat? Das net als een ongeluk krijgen tijdens een proefrit, echt dat het dan niet mijn schuld is hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet de waar toch testen?![]()
[..]
Ik ga eens zoeken
Had geen brood in huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een boterham kan ook hoorhet hoeft geen compleet drie gangenmenu te zijn
Mijn huis mijn regelsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en als het dan stuk gaat? Das net als een ongeluk krijgen tijdens een proefrit, echt dat het dan niet mijn schuld is hoor
Iets anders wat je gelijk kan eten kan ook hoor.quote:
Ja ik had wel wat van Milkbiscuits en een zak chipsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn huis mijn regelsbesides denk ik eerder dat zij jou kapot maakt als je een proefrit probeerdt te maken
![]()
[..]
Iets anders wat je gelijk kan eten kan ook hoor.Desnoods eet je appel ofzo
Lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik had wel wat van Milkbiscuits en een zak chips
Nee,kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekkerach voor een keer kan geen kwaad
Goed formaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Valt mee![]()
Even bijkomen, bed opmaken in een kleine kamer werkt niet echtVooral met 200x240
+1quote:
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar ik nu paszeg maar sinds n half uur geleden
zit nu op den haag cs te wachten tot mn trein naarvertrekt
heb ook zon gigabedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kleiner is dan wel weer knusser
Alleen dat slaapt weer zo beroerd
Je bent in de buurt en komt niet even koffie drinken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Om 39 ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben blij met mijn kleine bedjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ook zon gigabedlove it. Behalve t opmaken dan... Das ronduit kut
Niet nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk wil ik lol maken in de stad.. maar ben te moe ervoor
Voel me stom dat ik niks doe vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |