quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:37 schreef Doofenshmirtz het volgende:
[..]
Nog 2 namen dus
Hmzzzz Nog 1 vrouw met donker haar, erg lang, en ze deed iets met paarden en dat zag er een beetje country uit
Nu hebben we ze allemaal...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jurien en Sharon dus ws
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu hebben we ze allemaal...
haha, telegraaf en andere media... pwnd!![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:55 schreef Doofenshmirtz het volgende:
De bewoners hebben we dus allemaal.
Nu alle geheimen nog
Nog 4quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
• Ik ben een anabolen slikker
• Ik ben een miljonair
• Ik ben een slaapwandelaar
• Ik ben dakloos
• Ik ben een bollywoodster
• Ik ben een bingokampioen
• Ik ben hoogbegaafd
• Ik heb een borstverkleining ondergaan
• Ik ben piercer van beroep
• Ik ben ridder
• Ik overleefde de tsunami
en alle foto's/achternamenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:55 schreef Doofenshmirtz het volgende:
De bewoners hebben we dus allemaal.
Nu alle geheimen nog
dus die hadden geen geheim en hebben dat lullige geheim gekregen? flauw...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:07 schreef Doofenshmirtz het volgende:
[..]
nog 2
Dat geheim van Laura en Guido is dus ook een geheim blijkbaar
Volgens mij wel, maar kan ook zijn dat ik het verkeerd begrepen hebquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:08 schreef Danny het volgende:
[..]
dus die hadden geen geheim en hebben dat lullige geheim gekregen? flauw...
Het geheim van sofiaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een ridder
OMG
Een anaalridder
Dat kloptquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sommige geheimen kloppen niet, qua formulering.
vertel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sommige geheimen kloppen niet, qua formulering.
die ridder is er ook zo éénquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:08 schreef Danny het volgende:
[..]
dus die hadden geen geheim en hebben dat lullige geheim gekregen? flauw...
Ik houd me wel aan m'n NDA. Geen zin in 10.000¤ boete, zondag om 23.59 post ik wel ff een verslagje van de kick-off opnamequote:
hahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een ridder
OMG
Een anaalridder
Stuur maar naar mij toe, ik heb niks ondertekend dus kunnen ze me niks makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik houd me wel aan m'n NDA. Geen zin in 10.000¤ boete, zondag om 23.59 post ik wel ff een verslagje van de kick-off opname
Zeker iemand die ooit een lintje heeft gehad. Nee, van de geheimen moet het concept het vooralsnog niet hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |