Wat voor ongeluk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Het internet hier faalt.
Maar ik moest dus eigenlijk werken morgen, maar mijn pappa heeft een ongelukje gehad vanmiddag (nee niet in zn broek geplast!), dus ik wou eigenlijk naar mn ouders dit weekend, baas heeft me vrijgegeven, maar mn ouders zijn niet thuis dus blijkbaar.
Dus DW op dah meet!
Oké nu baal ik helemaal dat ik niet kan!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Het internet hier faalt.
Maar ik moest dus eigenlijk werken morgen, maar mijn pappa heeft een ongelukje gehad vanmiddag (nee niet in zn broek geplast!), dus ik wou eigenlijk naar mn ouders dit weekend, baas heeft me vrijgegeven, maar mn ouders zijn niet thuis dus blijkbaar.
Dus DW op dah meet!
Gezelligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Het internet hier faalt.
Dus DW op dah meet!
De zadelpen was afgebroken (al de 3e x ofzo), en nu is mijn pappa beurs. Gebroken elleboog, gekneusde ribben en hand.quote:
Waarom kan je neit?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Oké nu baal ik helemaal dat ik niet kan!!!
AI, hoop dat het snel beter met m gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De zadelpen was afgebroken (al de 3e x ofzo), en nu is mijn pappa beurs. Gebroken elleboog, gekneusde ribben en hand.
IS je vader dan zo fors? Een zadelpen breekt toch niet zo snel zou je zeggen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De zadelpen was afgebroken (al de 3e x ofzo), en nu is mijn pappa beurs. Gebroken elleboog, gekneusde ribben en hand.
Voetbal verplichtingen ...quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
AI, hoop dat het snel beter met m gaat
Hij is fors, maar niet superfors. We hebben het wel over een Aldi-fiets he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IS je vader dan zo fors? Een zadelpen breekt toch niet zo snel zou je zeggen!
Succes ermee iig. Gaat wel een tijdje duren voordat hij weer helemaal goed is.
Er komt heus wel weer een andere meet hoorquote:
Het is alleen een verplichting als het Ajax is.quote:
Was makkelijke geweest als ik niet onder contract stond ... Maar helaas ...quote:
Ajaxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is alleen een verplichting als het Ajax is.
Stairway natuurlijkquote:
Je staat onder contract?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Was makkelijke geweest als ik niet onder contract stond ... Maar helaas ...
Op CS, zorg dat iemand je 06 hebt en andersom!quote:
Ben je klein, en heb je een lekkere vriendin?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je klein, en heb je een lekkere vriendin?
Ik weet toch niet waar de Stairway is johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stairway natuurlijk
Edit: CS en daarna naar Stairway.
Maar we moeten wel een afspreekplek op CS hebben, bij het blauw bord bij dat beeld daar?
Mmwaahh... Ik kan er niet van leven hoor ... Moet er ook gewoon naast werken... Maar het is leuk meegenomenquote:
Oke wie zn 06 mag ik hebben?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op CS, zorg dat iemand je 06 hebt en andersom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dat vertrektijdenbord ja, daarvoor staat een beeld van een man, wordt ook de ontmoetingsplek genoemdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar de Stairway is joh
Wat dacht je van bij de AH to go? Onder het vertrektijdenbord of bedoel je die?
Nee maar toch, het is wel een hele prestatiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Mmwaahh... Ik kan er niet van leven hoor ... Moet er ook gewoon naast werken... Maar het is leuk meegenomen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke wie zn 06 mag ik hebben?
Die van mij isIk klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
OKEEE! maar ik ga echt niemand herkennen, behalve NBT misschien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat vertrektijdenbord ja, daarvoor staat een beeld van een man, wordt ook de ontmoetingsplek genoemd
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke wie zn 06 mag ik hebben?
Die van mij isJe mag mijne wel hebben maar ik kom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??
Weet je hoe ik eruit zie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OKEEE! maar ik ga echt niemand herkennen, behalve NBT misschien.
Dat welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee maar toch, het is wel een hele prestatie
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
DW, je hebt een pm. Stuur maar een smsje of bel fftjes zodat ik jouwe heb
Groepsgesprek enzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef madmuppet het volgende:
Ineens is het stil... Zit iedereen met elkaar te bellen ofzoow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Dun, meer niet.quote:
Dat was ee nDM en ik heb je gesmst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
DW, je hebt een pm. Stuur maar een smsje of bel fftjes zodat ik jouwe heb
Morgen. Ik moest van de week aan je denken, toen de trein waar ik in zat op de gevoelige plaat werd gezet door een dikke oude man.quote:
Nee mn baas heeft weekend dus even doei zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef madmuppet het volgende:
Ineens is het stil... Zit iedereen met elkaar te bellen ofzoow
Dun als enige omschrijvingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dun, meer niet.
[..]
Dat was ee nDM en ik heb je gesmst.
[..]
Morgen. Ik moest van de week aan je denken, toen de trein waar ik in zat op de gevoelige plaat werd gezet door een dikke oude man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dun als enige omschrijving![]()
Foto die ik dan vanmorgen had gemaaktHey wacht ik heb je wel vaker gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat wel lukken.
ga jij mee herkennen?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Haha kan best jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hey wacht ik heb je wel vaker gezien.Dat gaat wel lukken.
ga jij mee herkennen?
Weet je uberhaupt hoe ik eruit zie?quote:
Nee DW we gaan je niet herkennen, doe eens een foto ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hey wacht ik heb je wel vaker gezien.Dat gaat wel lukken.
ga jij mee herkennen?
3 uur, ja ik weet ook niet wie de info eruit heeft gehaald..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt hoe ik eruit zie?
Hoe laat is het trouwens? Alle info is uit de OP
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Groepsgesprek enzo
Ik moest lachen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond van wel ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bos![]()
![]()
[..]
Zo grappig was het niet
Omdat jij het bent, mijn schattigste foto.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nee DW we gaan je niet herkennen, doe eens een foto ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, mijn schattigste foto.Nu ga ik denken dat je me gaat aanvallen op de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
okeeequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
3 uur, ja ik weet ook niet wie de info eruit heeft gehaald..
Heb zelf gewoon op nieuw deel geklikt.
Normaal zie ik er heel gewoontjes uit hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu ga ik denken dat je me gaat aanvallen op de meet
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, mijn schattigste foto.Je zei: omdat ik het benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm, eerst 3 uur, daarna half 4 omdat het moeilijk voor tdrone en mij zou worden om optijd te komen, maar nu weer 3quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
okeeedacht at het eerst half 4 was?
Birdiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bos![]()
![]()
[..]
Zo grappig was het niet
Nee, ik zei: 'Omdat jij het bent'quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm, eerst 3 uur, daarna half 4 omdat het moeilijk voor tdrone en mij zou worden om optijd te komen, maar nu weer 3
Ik kom morgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goedenavond deze vrijdagavond 11 Februari 20l1 om 18.18
CCquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Klopt... Maar het sloeg op mij ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik zei: 'Omdat jij het bent'
Dan kan ik helaas niet... Vorige keer was wel lachen in Stairway.quote:
Daarmee wil ik niet geassocieerd worden.quote:Ik moest van de week aan je denken, toen de trein waar ik in zat op de gevoelige plaat werd gezet door een dikke oude man.
Je werd geslagen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Klopt... Maar het sloeg op mij ..![]()
Ik hoop vanavond nog te komenquote:
FAALquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je kent mij toch wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zit ik wel in het goede topic? Zie allemaal vreemde mensen hiero
Allemaal???quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Sorry. Het spijt me ten zeerste.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas niet... Vorige keer was wel lachen in Stairway.
[..]
Daarmee wil ik niet geassocieerd worden.
zal ik morgen gewoon niet komen? Ik ben niet vreemd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja die hoorde meet, misschien hoopte hij dat lutte er wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zag socios en ik dacht what the hell waar ben ik
quote:
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja die hoorde meet, misschien hoopte hij dat lutte er was
Komt Lutte ook dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef 92Merel het volgende:
Ja die hoorde meet, misschien hoopte hij dat lutte er was
Lijkt mij wel een toffe kerelquote:
Uit de categorie 'ik wil graag zien'quote:
We waren alletwee op een meet in Utrecht, maar hebben niet echt gesproken met elkaar, dus dat weet ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een toffe kerel
Inderdaad! Vooral omdat er die hele rel was, en ik treinen (althans, het op vakantie gaan met de trein) tof vind!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uit de categorie 'ik wil graag zien'
Merel is van mij! Je mag wel een andere hebben, maar niet merel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij wel?
Meh, ik ben morgenavond in Eindhoven. Anders had ik wel langs willen komen...
Wat is er hier in de stad te doen. Concert in de Effenaar ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij wel?
Light Town Tournament 2011quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Wat is er hier in de stad te doen. Concert in de Effenaar ofzo?
Is Socios gewoon een keiharde pokeraar?quote:
Ik welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij wel?
Ik ben niet van jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Merel is van mij! Je mag wel een andere hebben, maar niet merel!
Iedereen is gezellig die komtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Gezellig.
[..]
Haha, gelukkig maar.
Iedereen die ik meet hoort bij mijn haremquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iedereen is gezellig die komt![]()
Beetje eigendom van iemand zijn
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iedereen die ik meet hoort bij mijn harem
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kijk eens op facebook?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:42 schreef NBT het volgende:
Spannnend!!
Socios, wtf doe je hier?gezellig!
Al gereageerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kijk eens op facebook?Ik heb een berichtje achtergelaten bij je.
nvm ,je had t al gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kijk eens op facebook?Ik heb een berichtje achtergelaten bij je.
En ik ook weer op jouquote:
Tuurlijk, bij jou wel!!quote:
Kom je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Zag een nieuw topic met "meet" in de TT. Altijd in geïnteresseerd.
En je vraagt mij niet? Vind je me zo lelijk?quote:
ja de neukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
What the fokquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
YEEEEEEEEEEEESS! YEEAAAAAH!! IK BEN BLIIIIJJJJ
Jeekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij jou wel!!
[..]
Kom je?
DW, wil je in mijn harem?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je vraagt mij niet? Vind je me zo lelijk?
Quincy, wil je in mijn harem?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
YEEEEEEEEEEEESS! YEEAAAAAH!! IK BEN BLIIIIJJJJ
CC, wil je in mijn harem?quote:
Oh tofquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
mijn vriendin kan toch wel komen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
dus jullie gaan haar morgen wss ook ontmoeten
En ik gaat vanavond toch van bil
Oke.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeek![]()
[..]
DW, wil je in mijn harem?
[..]
Quincy, wil je in mijn harem?
En hoezo blij?
[..]
CC, wil je in mijn harem?
Daar ben je te jong voor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
Okee even serieus. Wat is een harem?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vroeg je nog wat
Wil je in mijn harem?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee even serieus. Wat is een harem?
soort broekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die heb je bij die sultans enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Islam.. 4 partners en de man volgens wikiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die heb je bij die sultans enzo.
Heb je 1 zo'n vent die dan iets van 20 vrouwen heeft
Wiki liegtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Islam.. 4 partners en de man volgens wiki
Ook goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Islam.. 4 partners en de man volgens wiki
Zo'n drollenvanger.quote:
wat schuift het?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
NBT zit in mijn harem![]()
Wil je ook in mijn harem?
Ja maar die is er nu niet, dus kan het hem niet vragenquote:
als het een katjesdorpje is doe ik hetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Plezier hebben![]()
Ohja, en je krijgt een dropje
Morgen smsenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar die is er nu niet, dus kan het hem niet vragen
Dat is het!! Van venco als ik me goed herinnerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als het een katjesdorpje is doe ik het
Mij smsen?quote:
Pass je nummer maarquote:
OH SHIT JAAAAquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
OHMIJNGOD WAT MOET IK MORGEN AAN?
hmmquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is het!! Van venco als ik me goed herinner
Het is een katjesdropjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als het een katjesdorpje is doe ik het
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmmdan komt merel met een luidspreker op het station; wilt de harem van 92Merel zich melden !!!
DMquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Pass je nummer maarMaar ik bedoelde michhas
Ik denk dat ik een jurkje aan doe.quote:
Ik heb waarschijnlijk een kapotte broek aan, omdat kunst van te vorenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Shit volgens mij zit mijn lievelings spijkerbroek in de wasdie wilde ik net aan
Iedereen doet zn best om er goed uit te zien, kom ik daar aan met een kapotte broek met verfvlekken en verder ook geen bijzonder mooie kledingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik doe een leuk shirt aan en dan maar mn strakke spijkerbroek met hakken ofzo
Ik ook hoor, maar als ik dat met kunst doe, dat werkt gewoon nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je moet kleden hoe jij je lekker voelt, ik voel me lekker in zulke kleding
ik heb geen naaldhakkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar als ik dat met kunst doe, dat werkt gewoon niet
Ohja, en ik zou geen naaldhakken aandoen als ik jou was, die mol je echt vanwege die klinkertjes in Utrecht, is zonde.
Verfvlekken in je broek?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk een kapotte broek aan, omdat kunst van te voren
Oh okequote:
Een paar ja, tenzij ze er met de was uit zijn gekomenquote:
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou ik ga maar eens douchen en die klitten uit mijn haar wassen zodat ik morgen iets kan met mn haar
Tof.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Ik voornamelijk![]()
[..]
Een paar ja, tenzij ze er met de was uit zijn gekomen
ik kom me ook weer in een vrouwengesprek binnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik doe een leuk shirt aan en dan maar mn strakke spijkerbroek met hakken ofzo
daar waren we al klaar meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kom me ook weer in een vrouwengesprek binnen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aawh, kusje op je alleen zijn
hoi als je komt morgen ik neem de trein om 14.16.quote:
jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik zou vanavond met een vriendin wat gaan drinken enzo, maar die heeft blijkbaar om 5 uur gesmst dat ze zich niet lekker voelt, dus nu gaat t niet door
aawh wat jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik zou vanavond met een vriendin wat gaan drinken enzo, maar die heeft blijkbaar om 5 uur gesmst dat ze zich niet lekker voelt, dus nu gaat t niet door
Haha nicequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoi als je komt morgen ik neem de trein om 14.16.
Ja, ze vroeg dus of ik morgen kon, maar als ik eerst kunst heb, en daarna ga meeten ben ik kapotquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
jammer
dan morgen maar wat extra hea
Jaquote:
Yess, en ik ben wel te herkennen aan mijn zwarte jas met bontkraag (quote:
Toch geen vuilniszakkenjas hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yess, en ik ben wel te herkennen aan mijn zwarte jas met bontkraag () Bij de rookpaal.
Nee, meer bomberjackquote:
Michhas, ik heb een vuilniszakken jas met bontkraag, niet hatenquote:
Heb jij zo'n Nickelson gedrocht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Michhas, ik heb een vuilniszakken jas met bontkraag, niet haten
Bontkraagjes united!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Michhas, ik heb een vuilniszakken jas met bontkraag, niet haten
Ik heb niet zo'n jas, maar een trenchcoat geval en een wintersport jasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wtf die dingen lijken op vuilniszakken man
Jaquote:
Ik heb ook een trenchcoatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n jas, maar een trenchcoat geval en een wintersport jas![]()
[..]
Ja
Haha ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik dacht al, die nickelson jassen zijn voor die meisjes die een kijk mij nou konijn zijn
Jeeeejquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ook een trenchcoat
[ afbeelding ]
Gangster foto maken morgen?quote:
ik ben verliefd op zulke jassenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen
[..]
Jeeeej
Ik heb deze![]()
[ afbeelding ]
tuk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, vergeten dat niemand de tuk snapt
hij zit ook lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben verliefd op zulke jassen
Ik zei tukquote:
Nicequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Michhas het volgende:
Ik heb zo verjaardag, kijk er al 2 dagen naar uit
Veel vrienden, veel mooie vrouwen, jup, het wordt een mooie avond
Ach gisteren hebben ze mij ook uitgelachen omdat ik dacht dat een kilo lood zwaarder was dan een kilo verenquote:
Dat ja.quote:
Maar dat is ook best grappigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ach gisteren hebben ze mij ook uitgelachen omdat ik dacht dat een kilo lood zwaarder was dan een kilo veren
Nee, ik voel me domquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat ja.
[..]
Maar dat is ook best grappig
bart de baksteen? what the hellquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef 92Merel het volgende:
Bart de Baksteen
Fotoboek van Bart_de_Baksteen
Oke, dan deze voor je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik voel me dom
[..]
bart de baksteen? what the hell
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, dan deze voor je.
Wat weegt meer, 1 m3 lood of 1 m3 veren?
Klinkt tof toch?
Even zwaar, want een kilo is een kiloquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar wat was het antwoord op mn vraag nou?
Kubieke meter is inhoud toch dus dan wel lood, of zeg ik nu weer iets doms?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar wat was het antwoord op mn vraag nou?
Nope je hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kubieke meter is inhoud toch dus dan wel lood, of zeg ik nu weer iets doms?
Jij hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kubieke meter is inhoud toch dus dan wel lood, of zeg ik nu weer iets doms?
Koenquote:
Lees de vraag nog eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even zwaar, want een kilo is een kilo
Doei Koenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Ff kids in bed doen, straks we'll weer terug
Ben met een half uurtje bij je... Ik heb de politie al gebelt en ze brengen me onder begeleiding...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Achja waarom niet..
[..]
wuut?
Hoezo brengt de politie je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ben met een half uurtje bij je... Ik heb de politie al gebelt en ze brengen me onder begeleiding...
onder begeleiding , dan ben ik er snellerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo brengt de politie je?
ooow zoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef madmuppet het volgende:
[..]
onder begeleiding , dan ben ik er sneller
Ik kick het topic en jullie beginnen gelijk over neukenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Achja waarom niet..
[..]
wuut?
Dat weet je tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kick het topic en jullie beginnen gelijk over neuken
bustedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat niet meent
wat vind je papa hiervan, dat zijn vriend zijn dochter neukt.quote:
Ik neuk jou toch niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat vind je papa hiervan, dat zijn vriend zijn dochter neukt.
vandaar nevermindquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je zei net dat je het niet meende
Ja ik lag niet bij je in bed helaasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik was wel botergeil vannacht, als je er was...
jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik lag niet bij je in bed helaas
wel 2 handenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Had je dan mn handje vastgehouden?
Dat geheimpje voel je welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind het spannend om geheimpjes te horen
Trusten alvast en ik ga douchenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga in mn bedje liggen, misschien dat ik dan nog post maar dat zal zeker niet veel zijn.
Kusjes
Zat een jas over en die ging niet eens uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die heb je allang eens kunnen zien
ik doelde ook op iets andersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zat een jas over en die ging niet eens uit
En ik op iets anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doelde ook op iets anders
dat weet ik, maar als je daar keek had je ze kunnen zien en nu is het te laatquote:
ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat weet ik, maar als je daar keek had je ze kunnen zien en nu is het te laat
een foto ergensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb niks gezien
waar doel je nu eigenlijk op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |