Wat voor ongeluk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Het internet hier faalt.
Maar ik moest dus eigenlijk werken morgen, maar mijn pappa heeft een ongelukje gehad vanmiddag (nee niet in zn broek geplast!), dus ik wou eigenlijk naar mn ouders dit weekend, baas heeft me vrijgegeven, maar mn ouders zijn niet thuis dus blijkbaar.
Dus DW op dah meet!
Oké nu baal ik helemaal dat ik niet kan!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Het internet hier faalt.
Maar ik moest dus eigenlijk werken morgen, maar mijn pappa heeft een ongelukje gehad vanmiddag (nee niet in zn broek geplast!), dus ik wou eigenlijk naar mn ouders dit weekend, baas heeft me vrijgegeven, maar mn ouders zijn niet thuis dus blijkbaar.
Dus DW op dah meet!
Gezelligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Het internet hier faalt.
Dus DW op dah meet!
De zadelpen was afgebroken (al de 3e x ofzo), en nu is mijn pappa beurs. Gebroken elleboog, gekneusde ribben en hand.quote:
Waarom kan je neit?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Oké nu baal ik helemaal dat ik niet kan!!!
AI, hoop dat het snel beter met m gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De zadelpen was afgebroken (al de 3e x ofzo), en nu is mijn pappa beurs. Gebroken elleboog, gekneusde ribben en hand.
IS je vader dan zo fors? Een zadelpen breekt toch niet zo snel zou je zeggen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De zadelpen was afgebroken (al de 3e x ofzo), en nu is mijn pappa beurs. Gebroken elleboog, gekneusde ribben en hand.
Voetbal verplichtingen ...quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
AI, hoop dat het snel beter met m gaat
Hij is fors, maar niet superfors. We hebben het wel over een Aldi-fiets he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IS je vader dan zo fors? Een zadelpen breekt toch niet zo snel zou je zeggen!
Succes ermee iig. Gaat wel een tijdje duren voordat hij weer helemaal goed is.
Er komt heus wel weer een andere meet hoorquote:
Het is alleen een verplichting als het Ajax is.quote:
Was makkelijke geweest als ik niet onder contract stond ... Maar helaas ...quote:
Ajaxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is alleen een verplichting als het Ajax is.
Stairway natuurlijkquote:
Je staat onder contract?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Was makkelijke geweest als ik niet onder contract stond ... Maar helaas ...
Op CS, zorg dat iemand je 06 hebt en andersom!quote:
Ben je klein, en heb je een lekkere vriendin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |