quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:43 schreef rulerofdeath het volgende:
de mensen uit Nijverdal hebben al verloren
LOLLL!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:43 schreef rulerofdeath het volgende:
de mensen uit Nijverdal hebben al verloren
Bek hoaln!quote:
Krijg ik geen kusje?quote:
Nee, want manquote:
... loopt de anus van leeg?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
... loopt de anus van leeg?
da's goed kut!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Uiteindelijk in totaliteit anderhalf uur vertraging gehad..
Was het maar kut! Dan had ik er nog wat aan!quote:
maar die heb je zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was het maar kut! Dan had ik er nog wat aan!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
... loopt de anus van leeg?
quote:
Maar een kut erbij is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar die heb je zelf
anyways, wel klote
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een kut erbij is nooit verkeerd
[..]
CCleaner gebruikenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn laptop heeft ongevraagd die verdomde Windows Live Essentials gedownload, waardoor ik dus die lelijke MSN kreeg. Heb 'm er weer afgepleurd maar nu heb ik moeilijkheden met het erop zetten van de oudere versie..
[..]
Selmaquote:
dat lijkt me niet zo heel veel. hoe kan dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:25 schreef Redbaron het volgende:
![]()
:am als een kanarie en maar 260km gemaakt vandaag
Omdat ik alleen ibbenburen-gronau-enter-lochem2x-hengelo-gronau heb gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat lijkt me niet zo heel veel. hoe kan dat?
Maar ik snap de tekst erbij niet? kan aan mij iggen hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef omearos het volgende:
[..]
kwam ik toevallig net tegen op die site
Ehm, Red Baron?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar ik snap de tekst erbij niet? kan aan mij iggen hoor
ff google gebruikt:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar ik snap de tekst erbij niet? kan aan mij iggen hoor
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap de TT niet helemaal.
[ afbeelding ]
???
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Opgerot met die Mubarak.
Onze hangman is waarschijnlijk 1tje van 15 van Kelder uit de Vivaldi of Rossinistraat.
Hij is van Duitse afkomst en zijn moeder heeft vorig jaar haar leven al beďndigd.
Schaam je voor je rofllollerquote:
whahahaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Schaam je voor je roflloller:d:D
:d EINZ:D:d@@@ post.
![]()
* hangt Wouter op aan de lollergalg
Ik maak me niet druk om een hangende Wouterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar Selma, maak je niet druk. Ik ga nu m'n brood voor morgen smeren en dan slapen.
doot henig an en slaap lekker als ik voort weer wakker wordt![]()
niet Remco helpen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:44 schreef Assiej het volgende:
Ik ga ook slapen en morgen vroeg naar Leusden, hele dag lekker 'schilderen'![]()
dank je, jij voort ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om een hangende Wouter![]()
grapje hoor, slaap lekker!!
Conditie- en krachttrainingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Trainen voor wat?
Heb ik ook een paar blauwe maandagen gedaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Conditie- en krachttraining
Selma![]()
Hey Henquote:
brouwen ze dat daar tegenwoordig niet weer zelf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef Redbaron het volgende:
Powernapje gedaan, ben weer over de vermoeidheid heen![]()
Zo eens naar hengelo kiekn of en nog bier te krijgen is
Gz!quote:
De plaats waar Ajax hopelijk gaat eindigenquote:
Gz = gezellig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gz = gezellig?Gz = congrats = congratulationsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nerdtaal...
En waarom ben je nu echt niet gezellig, meissie?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Meissie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gz = congrats = congratulationsNerdtaal...
En waarom ben je nu echt niet gezellig, meissie?
Chillax sis, tis weekendquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Meissie?*is ineens blij*
Ik erger me kapot hier. Meer hoef ik je niet te zeggen.
Hier hej de zeikerd waquote:
met whisky heb je dat probleem nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:14 schreef Redbaron het volgende:
bek holn export!
lauw bier is gewoon niet te zuipen
dat is helemaal smerigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
met whisky heb je dat probleem niet
Ie moet de bek hol'n, rooie!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:14 schreef Redbaron het volgende:
bek holn export!
lauw bier is gewoon niet te zuipen
quote:
quote:
Wie wil je laten hangen?quote:
x 11347526582quote:
niks wat een lekkere warme bak koffie niet oplostquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Potdomme kheb het stervenskoud. Vest en alles aan.
Het gaat niet om de prijs, die staat vast bij hun. Het gaat om de kwaliteit van haar knippenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef Under_Score het volgende:
geen idee, maar kun je dat ter plekke niet vragen wat het gaat kosten dan?
Met een uurtje doen we koffie. Krijg 't al iets warmerderer door dat vest.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:50 schreef Under_Score het volgende:
[..]
niks wat een lekkere warme bak koffie niet oplost![]()
Als ik zeg dat ik hoofdtribune kan zitten op verwarmde stoelen, voelt dat kutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen kaartje voor PSV - Ajax kunnen krijgen
Hebben ze daar nog Broodje super U?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:47 schreef Mdrop het volgende:
Middag, wat een klote weer niet te geloven
.
[..]
Als ik zeg dat ik hoofdtribune kan zitten op verwarmde stoelen, voelt dat kut?
Vnaamd maar is weer Bill!
Geen idee, eet nooit tijdens uitgaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Hebben ze daar nog Broodje super U?
Lekker manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, eet nooit tijdens uitgaan.
Nee dankjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Lekker manZo lekker smeern met je zatte kop
Hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee dankje, niets voor mij, wordt er over het algemeen ook niet beter van
.
Lol dat dus + het feit dat die bende vaak niet te eten is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:55 schreef Daywalk3r het volgende:
HahaNee soms kan het ook verkeerd vallen ja.
Hij staat hier nog aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol dat dus + het feit dat die bende vaak niet te eten is.
BTW: Meer mensen die niet in kunnen loggen op MSN/WLM?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, serverstatus zeg 'oke' maar kan hier niet inloggen ^^.
Edit: Ingelogd
Zekers, tweede helft gezien, beste wedstrijd toch welquote:
Toch wat meer bier drinken de volgende keerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben onmeunig brak en draaierig, was misselijk en had een goeie koppijn te pakken vanmiddag
Mja, blijkbaar waren die 4 van gisteravond niet genoegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Toch wat meer bier drinken de volgende keer.
Ook van mijquote:
Wat ga je in Olnzel doen?quote:
Stoerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef Assiej het volgende:
Wauww, top dagje gehad @leusden.. alles was echt Perfect! regeld bij die shoot..
3 visagisten - 5 modellen - en een hele boel fotografen!..
een (top)-model wou zelfs mijn nummer hebben terwijl ik haar niet eens opgemaakt had maar ze was zo onder de indruk van mijn werk![]()
Ze wilt zelfs speciaal van Amsterdam naar Oldenzaal komen voor foto's / make-up
ik ben dr vannacht ook nog wel denk ikquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
StoerDat is wel een compliment voor je werk dan!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jaben echt happy, die mensen gunden mij gewoon rust en mijn tijd enzo ..
Ik zat op een gegeef moment even bij de shoot te kijken waarop een vrouw zei ' ik zeg dit niet omdat jij de visagie hebt gedaan maar ik vind het normaal niet mooi opgemaakt maar dit is Echt mooi gedaan! 'vond ik wel leuk om te horen.. vet lief
Hoi vanuit Nijverdalquote:
Ik ook nog niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je bij mij langs kwam ?
Jaa echt super vetquote:
Ik denk niet dat ik de stad in gaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ben dr vannacht ook nog wel denk ik
Mijn ouders keuren je eerst buiten de deur, en gezien je auto keuze kom je al niet eens binnen hahah..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook nog niet?
Tenzij je dat graag wilt, natuurlijk
Hmpfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn ouders keuren je eerst buiten de deur, en gezien je auto keuze kom je al niet eens binnen hahah..
Nouja. Ze weten wat je in je mars hebt nu.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jaa echt super vet...
En tieren met die mensen daar haha over dat ik er wel wou werken bij zo'n giga strak top bedrijf .. waarop 1 zegt.. nou stuur je CV maar ik dacht ja hahagrappig dus ik zo nou ik ga niet elke dag heen en weer hoor hahaha.. en toen viel er een pijnlijke stilte.. dus ik dacht dus van oeps
hij meende het serieus
.. haha
Heb ik dan geluk met mijn nette alfa romeo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn ouders keuren je eerst buiten de deur, en gezien je auto keuze kom je al niet eens binnen hahah..
Nein, Alfa Romeo no wayquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nouja. Ze weten wat je in je mars hebt nu.
[..]
Heb ik dan geluk met mijn nette alfa romeo?
Yeahquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh toch wel?
nou dan maak je misschien kans...
Luxe italiaanse degelijkheidquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nein, Alfa Romeo no way
Toepasselijk 'wat ik in mijn Mars heb' .. met mijn achternaam
Ik weet je achternaam niet. maar iets met Mars dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nein, Alfa Romeo no way
Toepasselijk 'wat ik in mijn Mars heb' .. met mijn achternaam
Adoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo nog eens een klein stukje kijken van ADO - VVV.
ADO
Awwwwwww.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van de mat gespeeld worden en winnen. Het moet verboden worden.
Da moej nie wil'nquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Straks krijgen ze weer dik aan de kloten
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Straks krijgen ze weer dik aan de kloten
Vorige week zou Twente wel ff winnen en op #1 komen.. Scheelt dat dat niet gebeurdequote:
Gelukkig heb ik dat nooit geroepen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vorige week zou Twente wel ff winnen en op #1 komen.. Scheelt dat dat niet gebeurde
Klopt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nooit geroepen.
Ik wel! Vanavond gaat het gebeuren ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
heb d'r niet gezienquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha niks..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah
Wat is de bedoeling eigenlijk?
Haha .. Niet mijn autoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Luxe italiaanse degelijkheid![]()
Men men men. Je moest eens weten.
rulerofdeath?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
wie weet hoe een kippenneuker genoemd wordt in België?
Mijne ook hoor. Alles erop en eranquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha .. Niet mijn auto..
vandaag in een Seat Ibiza gezeten, vet luxe bak joh phooww
nee, een haanquote:
ik zag hem, wat een goalquote:
Hoe heten bert en ernie in Duitsland?quote:
Joa gister nog wa ;p.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens, is 't altijd nog gezellig bij morshuis?
bert en ernie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe heten bert en ernie in Duitsland?
is d'r zaterdagaamd aait nog volk dan?quote:
Joa vanaf uur of 11 ofzo maar vooral ouder volk, vrijdag is wat jonger over het algemeen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
is d'r zaterdagaamd aait nog volk dan?
Bert und Erniequote:
ojaquote:
ja, die was ik glad vergetenquote:
Hoi schoonheidquote:
direct rood doet 't bij mij nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Iemand een link naar twente stream? Sopcast stream is ruk
Ik niet. Ben nu net van mijn brakheid van gister af. Ga er vroeg in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Assiej het volgende:
Ik kak momenten zijn niet tof, alhoewel ..
verlangen naar mijn bed
gaan er mensen nog uit enzo?
Des te meer reden om gewoon weer uit te gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik niet. Ben nu net van mijn brakheid van gister af. Ga er vroeg in.
paar kameraden hebben verjaardag en een paar zitten in brabandt. en 1 is er ziek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Des te meer reden om gewoon weer uit te gaan![]()
Straks toch maar ff hengelo in, al ben ik dan als ik moet rijden enorm brak ben
Assepoesterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Assiej het volgende:
Ik kak momenten zijn niet tof, alhoewel ..
verlangen naar mijn bed
gaan er mensen nog uit enzo?
ja dan word t lastigerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
paar kameraden hebben verjaardag en een paar zitten in brabandt. en 1 is er ziek.
ajuus!quote:
Daar was je gisteren toch ook met je lauwe bier?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Des te meer reden om gewoon weer uit te gaan![]()
Straks toch maar ff hengelo in, al ben ik dan als ik moet rijden enorm brak ben
Das toch niet nodig schat, je bent zo ook mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Assepoester![]()
Vriendin vroeg vanmiddag of ik vanavond wou uitgaan want er komt éindelijk eens een keer een house DJ draaien maar uitgerekend vanavond heb ik helemaal geen zin om weg te gaan.![]()
Wéér douchen, haren stijlen, optutten, aankleden pffffffff.
GMTA! Dat wou ik ook gaan typen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das toch niet nodig schat, je bent zo ook mooi
Vandaag andere mensen, ander plekkiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar was je gisteren toch ook met je lauwe bier?
En andere tapquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vandaag andere mensen, ander plekkie
ff douchen, haren kammen en andere kleren aan en je kunt lekker uit gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Thnx Jeff en Basmaar ik ben nu wel slonzig hoor.
[..]
En andere tap
Haha zo te horen was het wel gezellig gisteravondquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik niet. Ben nu net van mijn brakheid van gister af. Ga er vroeg in.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Assepoester![]()
Vriendin vroeg vanmiddag of ik vanavond wou uitgaan want er komt éindelijk eens een keer een house DJ draaien maar uitgerekend vanavond heb ik helemaal geen zin om weg te gaan.![]()
Wéér douchen, haren stijlen, optutten, aankleden pffffffff.
Vanmorgenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha zo te horen was het wel gezellig gisteravond
Ik laat me graag een keer opmaken/optutten door jou.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef Assiej het volgende:
[..]Selma
Nou kom je even langs hier? zal ik dat voor je doen, op douchen na dan dat zul je toch echt zelf moeten doenhaha
Nooit over beginnen dus, of je moet graag opgemaakt willen worden, homolike enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik wil ook eens opgedirkt worden
Nee grapje. Heb trouwens nog wel een afspraak staan. Weddenschap verloren met mijn nichtjes dus ik krijg nog een keer een gezichtsmasker en dan wordt ik opgemaakt.Daar kom ik niet onder uit denk ik, hoewel hij al 3 jaar staat ofzo.
Is goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik laat me graag een keer opmaken/optutten door jou.![]()
Maar vanavond niet.
Hahaha, toen was ik al bijna wakkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanmorgen4 uur ofzo ging ik bij me maat weg.
Bier en Havana club met cola.
Wehe verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahaha, toen was ik al bijna wakker
kwart over 6 was ik eruit en half 8 zat ik in de auto
Eh ballet schoenen? duh...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wehe verschil moet er zijn
Nu zit ik zo naar je userpicture te kijken maar kan me niet bedenken wat dat moet zijn. Care to explain?
Ojaquote:
Ja filsiteertquote:
Had een verjaardagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat ging je nou in Oldenzaal doen dan?
Slonzig kan fokking geil zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Thnx Jeff en Basmaar ik ben nu wel slonzig hoor.
[..]
En andere tap
Doe je goed, klootzakquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Redbaron het volgende:
gvd net 5min binnen en nu al aan de 2e pils
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Helaas wint die club uit eindhoven ook
Heb je na afloop nog een snoepzakje mee gekregen ?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had een verjaardagdaarna in een fucking dikke Mercedes lui naar huis gebracht
![]()
allang gedaan, maar ik ben weer uit bed gestaptquote:
gewoon lekkere luie zondagquote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef Redbaron het volgende:
whehe kon ie t niet aan om zo op tijd uit bed te zijn?
hoe bevalt je Salto?
was het zo rampzaligquote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef omearos het volgende:
allang gedaan, maar ik ben weer uit bed gestapt
Heb geen snoepzakje nodigquote:Op zondag 13 februari 2011 10:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heb je na afloop nog een snoepzakje mee gekregen ?
Waar was dat dan die verjaardag?
Ahh, ik weet al waar dat isquote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb geen snoepzakje nodig
Was ehm.. geen idee hoe die wijk heet
Sparstraat
Ik las 'iemand van het station gehad'quote:Op zondag 13 februari 2011 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En heb ook nog iemand van het station gehaald![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las 'iemand van het station gehad'
Soww phoequote:Op zondag 13 februari 2011 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En heb ook nog iemand van het station gehaald![]()
Tussen de gebruikte naalden en condooms en in de pisluchtquote:
van nijverdal naar oldenzaal wel ja..quote:Op zondag 13 februari 2011 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een wereldreis.
Half uurtje.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
van nijverdal naar oldenzaal wel ja..
had je je paspoort meegenomen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een wereldreis.
Ja idd, perfect op een zaterdagavondquote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
Tussen de gebruikte naalden en condooms en in de pislucht
Dus je hebt PSV niet eens gezien gisterenquote:
Nope, heb alleen de samenvatting gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus je hebt PSV niet eens gezien gisteren?
Eerste drie punten in 2011 voor Zwolle? :
FC Zwolle Go Ahead Eagles 2-0 (2-0) Tweede helft
arme jongenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef Redbaron het volgende:
damn wat geet t hard, telefoon kan t niet bijbenen
Tsss, echte supporters .....quote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nope, heb alleen de samenvatting gezien
Ow zelfs als PSV supporter, dacht dat jullie altijd voor de TV zaten om mee te fluiten met die randdebielen in het Philips stadion.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
....hebben zo nu en dan ook een keer wat anders te doen
Wat druk je je heerlijk subtiel uitquote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow zelfs als PSV supporter, dacht dat jullie altijd voor de TV zaten om mee te fluiten met die randdebielen in het Philips stadion.
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow zelfs als PSV supporter, dacht dat jullie altijd voor de TV zaten om mee te fluiten met die randdebielen in het Philips stadion.
AFAS?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:47 schreef Assiej het volgende:
Waar ik gisteren was, was kats de hoofdsponsor van AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |