tussen neus en lippen doorquote:
Ik weet niet, vertel eerst 's wie Mpebarak is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was even weg, maar Mpebarak is nu echt echt weg?
Nou ja naar Sharm El Sheikhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was even weg, maar Moebarak is nu echt echt weg?
Quoteninja! Ik had 'm al gewijzigd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet, vertel eerst 's wie Mpebarak is?
Gewijzigdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Quoteninja! Ik had 'm al gewijzigt.
ja, je gaat mij niet vertellen dat ze die enorme successtory met 2 vingers in de neus gaan modden, dus moet dit ff tussen neus en lippen doorquote:
Ik zie het net. Ga je toch maar wel op vakantie naar Egypte, want in de badplaatsen is niks te merken, sta je daar oog in oog met Moebarak. En een om bloed roepende menigte.quote:
Beter zoeken ze er nog een modje bij, hm?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, je gaat mij niet vertellen dat ze die enorme successtory met 2 vingers in de neus gaan modden, dus moet dit ff tussen neus en lippen door
Hahaha!quote:
Met schoenen in hun handenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het net. Ga je toch maar wel op vakantie naar Egypte, want in de badplaatsen is niks te merken, sta je daar ook in oog met Moebarak. En een om bloed roepende menigte.
We go out with a bang en jassen deze gewoon ook vol.quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
We go out with a bang en jassen deze gewoon ook vol.
Nee dank jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter zoeken ze er nog een modje bij, hm?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over jezelf?
Nou fijn...dat wordt weer met het linkerbeen voor marcherenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik had het over mezelf![]()
Remlof houdt wel een oogje in het zeil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |