quote:Metallica drummer Lars Ulrich says the band have a good vibe and according to NME.com will start recording their new album in March or April. Their last album was Death Magnetic, released in 2008.
Ulrich told Danish newspaper Ekstra Bladet: In the past, we would be fed up with Metallica whenever we returned home after a gigantic world tour, but this time it's different. Therefore it won't be that long before we start working on a new album. I think that we'll probably already get the creative process going in March or April and go into the studio.
Ulrich also said that tensions in the band had been resolved: There's a really good vibe in the band. We really want to get back to Metallica quickly because we are enjoying it so much right now.
Ik ook!quote:
Dat is nog eens een goede dealquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:42 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn Kramtried cd is binnen!![]()
Zat nog een Wah pedaal bij ook
Met of zonder Dean?quote:
Ik krijg nu hele vieze beelden binnen, bedankt hèquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele vieze beelden binnen, bedankt hè
Gewoon een of andere Valvestate met een lelijke oranje kleur...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik raak in de war van deze versterker.
http://link.marktplaats.nl/420319226
Ja, of 20% van de vraagprijs bieden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Staat er vaste prijs bij je advertentie en dan nog mensen die bieden...
Precies!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en 20% van de vraagprijs bieden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Alsof er wat op mijn prijzen aan te merken valt
Het fenomeen vaste prijzen haalt de lol ook wel een beetje uit het onderhandelen, beetje handjeklappen heeft toch ook wel iets?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Staat er vaste prijs bij je advertentie en dan nog mensen die bieden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |