Als het goed is vandaag, dus kan er elk moment zijn. Nummer al gechecked?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef blckbb het volgende:
Zooo, de slagplaat en de body zijn klaarNu is 't slechts wachten op de humbuckers van Dean
Jep, er staat ''Chauffeur is onderweg''.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het goed is vandaag, dus kan er elk moment zijn. Nummer al gechecked?
Sowiesoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Ga maar vast voor de brievenbus zitten
Zit je lekker bij de brievenbus tot een uur of zeven. Bij ons zijn ze geregeld zo laat!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Ga maar vast voor de brievenbus zitten
Ik heb over het algemeen alleen maar goede ervaringen met TNT, maar ze zijn hier altijd om verschillende tijden. Laatst kwamen ze nog wat afleveren om 18.30 en soms zijn ze er al om 13.00, tsja je weet 't gewoon nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zit je lekker bij de brievenbus tot een uur of zeven. Bij ons zijn ze geregeld zo laat!
Inderdaad.. Maar ik verwacht wel dat ik vandaag nog met die humbucker kan spelenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Net waar je op de route zit, of als ze nog een doosje onderin de bus vinden.
Hier is het meestal voor half vijf... als ik dan thuiskom is het er meestal al.
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Inderdaad.. Maar ik verwacht wel dat ik vandaag nog met die humbucker kan spelenHoe heb je eigenlijk aangegeven wat de bridge en wat de neck humbucker is?
Kiek an, I'll figure it out thenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Heb het er drie keer opgekalkt ergens. Twee keer op de tape en een keer op de elementen zelf. Dacht, als er wat gebeurd is het altijd nog érgens afleesbaar
Het zit er verder ook ingestanst, dus:
B=Bridge
N=Neck
Zit zelfs nog een papier bij hoe je ze aan moet sluitenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kiek an, I'll figure it out then
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit zelfs nog een papier bij hoe je ze aan moet sluiten
Dat weten we pas zeker als het pakketje binnen is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:37 schreef TeleluvR het volgende:
Dean heeft nog net zichzelf er niet bij verstuurd!
Dean heeft geen mobiel met internet en kan hier dus niet posten als ie in het pakketje zit..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat weten we pas zeker als het pakketje binnen is.
Maar hij is ook niet voor één gat te vangen. We zullen het moeten horen van blckbb!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dean heeft geen mobiel met internet en kan hier dus niet posten als ie in het pakketje zit..
Yep, geef ons het verlossende woord!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar hij is ook niet voor één gat te vangen. We zullen het moeten horen van blckbb!
Van FOK!er tot messias: zo snel kan het gaan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, geef ons het verlossende woord!
Dat internet heeft hij zo in zijn mobiel gesoldeerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dean heeft geen mobiel met internet en kan hier dus niet posten als ie in het pakketje zit..
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat internet heeft hij zo in zijn mobiel gesoldeerd.
You Bastard!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 12-02-2011 14:18:57 ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
You Bastard!
MacGyver is een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |