quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
Woehoe, die nieuwe clip van de Foo Fighters
Met Lemmy
wat is goede muziek ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef genakt het volgende:
[..]
in goede muziek zitten geen barre akkoorden
metal![]()
Klopt. Na het leren van Blitzkrieg Bop besloot ik dat ik dat zelf ook wel kon, en verder nooit echt aandacht besteed aan covers e.d. Ken hier en daar wel een los riffje, maar verder ook niks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar jij hebt je nooit toegelegd op het naspelen van dingen.
vandaag in de voorverkoop primus in eindhoven 19/6/11quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
PRIMUS
Paradiso Grote ZaalAmsterdam, Nederland
18-06-2011
19:30
Meer info
Geen tickets beschikbaar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup. Een vriend van me heeft een gesigneerde versie.
En dat is nog niet uitverkocht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:13 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
vandaag in de voorverkoop primus in eindhoven 19/6/11
Ik denk dat les claypool pulling teeth wel kan spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef genakt het volgende:
die basspeler/zanger heeft in het verleden ook gesolliciteerd bij metallica toen cliff burton dood was. Geweldige speler
Gorrilacrabbassplayerquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Die vent is zo uit het oerwoud gestapt, bas omgehangen en het podium opgewandeld... wat verwacht je dan
ja die zoek ik nu ook al een tijdje, kan ze nergens vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek trouwens een winkel/webshop waar je van die lange zweetbanden kan kopen. Dus van die halve onderarmbedekkers.
[ afbeelding ]
Moet je aan Anthony Kiedis vragen, die heeft ze ook!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek trouwens een winkel/webshop waar je van die lange zweetbanden kan kopen. Dus van die halve onderarmbedekkers.
Bijvoorbeeld dit. Maar iets langer mag ook. Merk is niet heel belangrijk, mag best ook van dingen als Nike ofzo zijn.
[ afbeelding ]
Ja, ik zie ze heel veel... en dan krijg je als antwoord: uit de Large. Maar die heeft ze niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:17 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Moet je aan Anthony Kiedis vragen, die heeft ze ook!
Een google op "long sweat band" leverde mij dit op: http://terrywristband.com(...)_page=index&cPath=18
Haha had ik nog niet gezien. Maar dit was zo ongeveer ook de eerste hit op googlequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja die zoek ik nu ook al een tijdje, kan ze nergens vinden
in de tijd dat cliff burton dood ging en ze gingen nieuwe gingen zoeken was claypool al te goed voor metallicaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:02 schreef The_Dean het volgende:
En toch denk ik dat Trujillio beter in het totaalplaatje past
Dan moet wel zeker weten dat je ze allemaal kwijt raakt. Anders is het zonde van je geld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Kan wel 50 bestellen, in navy of wit, met Kramtried opdruk. Liefhebbers?
Zoiets: http://www.decathlon.nl/NL/polsbandje-dubbel-22403570/quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze heel veel... en dan krijg je als antwoord: uit de Large. Maar die heeft ze niet meer
Thanks man! Kan ik onze drummer ff blij maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |