Vooruitgangquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nice. Je bent behoorlijk vooruit gegaan.
Geloof ik geen fuck vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooruitgang
Je bent in ieder geval beter dan mij nu
Ja, wat powerchords rauzen, dat kan jij ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof ik geen fuck van![]()
Jij speelt als gitarist in een band toch?
Ik zie mezelf nog niet in een band als gitarist
Ja ok dat is zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, wat powerchords rauzen, dat kan jij ook
Goeie advertentiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
Dean: http://link.marktplaats.nl/423053460
Ik doe niet aan barré of gewone akkoordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok dat is zo.
Maar mijn powerchords zijn ook niet fantastisch hoor:-) en veel akkoorden kan ik nog niet(Althans, barrè al wel, maar normale standard akkoordjes niet)
Alleen powerchords?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe niet aan barré of gewone akkoorden
in goede muziek zitten geen barre akkoordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen powerchords?
Dan loop je toch tegen beperkingen op na een tijd?
Sinds ik barrè ben gaan spelen is er echt een wereld voor me open gegaan.
Och, dat is een wereld wat me niet echt boeit. Hoef niet alles te kunnen en supergoed te worden. Gewoon plezier hebben met wat ik doe en kan vind ik veel belangrijker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen powerchords?
Dan loop je toch tegen beperkingen op na een tijd?
Sinds ik barrè ben gaan spelen is er echt een wereld voor me open gegaan.
Harmonist is wel een tof effect. Die heb ik ook op de me-50quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef Braddie het volgende:
By The Way:
Laatst ook even in elkaar geknutseld.
http://dl.dropbox.com/u/10881685/Boss%20ME70%20song.mp3
Ik heb geen harmonist gebruikt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Harmonist is wel een tof effect. Die heb ik ook op de me-50
Ook leuk in Last Horizon. Maar die heb je vast al eens gespeeld als fanatiek Brian May fan
Oh, nog beter!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb geen harmonist gebruikt.
Ik heb de 3 gitaar partijen los van elkaar ingespeeld, ik kan het totaal niet vinden met die harmonist.
Last Horizon zijn ook 2 afzonderlijke sporen btw, komt geen harmonist aan te pas.
(Die heb ik weleens gespeeld, maar share ik hier niet:P)
Maar jij hebt je nooit toegelegd op het naspelen van dingenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooruitgang
Je bent in ieder geval beter dan mij nu
Hoe zet dat alles in perspectief?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ja heel vet, weer lekker back to basic, als het eerste album bijna. zet alles weer in perspectief!
Ik eigenlijk ook niet, ik vind het veel fijner om wat dingen te improviseren, maar soms dan speel ik wat dingen na die ik graag wil na kunnen spelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar jij hebt je nooit toegelegd op het naspelen van dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |