Dat zou een gave zijn zegquote:
Het zijn niet echt duitse staanders nee.quote:
Ja, hier ben ik!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met frigide kieren?
Veel plezier met Frank!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
DAAAG POPPEDOPJES
Zuip ze allemaal van het weekend
Zuipze!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
DAAAG POPPEDOPJES
Zuip ze allemaal van het weekend
Jullie vrouwen zijn NOOIT duidelijk, leer dat nou eensquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn NOOIT duidelijk, leer dat nou eens.
Ik quote het nog even voor de duidelijkheid!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn NOOIT duidelijk, leer dat nou eens.
Same here, nou ja, iig beschaafd. crematie met een kater is ook geen pretjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:36 schreef rival het volgende:
Ik ga niet eens zuipen vanavond.. 4 biertjes max
En laatst kreeg ik nog een schouderklopje omdat ik zo duidelijk wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik quote het nog even voor de duidelijkheid!
Straf!quote:
Frigide wijve.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Jullie vrouwen zijn NOOIT duidelijk.
Bier halen? Ik ben de majesteit nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Straf!
Nu moet je de hele avond bier voor me halen, dus hup, die trein in.
zonder ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here, nou ja, iig beschaafd. crematie met een kater is ook geen pretje.
nee, dan hadden JULLIE bier moeten halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier halen? Ik ben de majesteit niet
van een andere vrouw zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En laatst kreeg ik nog een schouderklopje omdat ik zo duidelijk was
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan hadden JULLIE bier moeten halen.
Ja, neequote:
Your loss, ik zit toch altijd aan de bar, dus je had niets hoeven doen behalve meezuipenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar, ik ben je biermeisje ook nietDus je haalt maar lekker zelf je bier
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik ga em afsluiten.
Adios, Amigo's. En Rival.
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Your loss, ik zit toch altijd aan de bar, dus je had niets hoeven doen behalve meezuipen.
lekker duidelijk weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, neeIk weet ook niet meer van wie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |