Als je weet wat het is denk je oja..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef picodealion het volgende:
Tering.
6 komt me heel erg bekend voor, maar ik kan me bij god niet bedenken wat het is,.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef wyccie het volgende:
Is DF weer weggeroepen?
Zal ik een opstartertje doen?
nederpop/rock coverbandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
Repeteren? Voor wat? De plaatselijke koor?
Doe eens youtube linkquote:
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je weet wat het is denk je oja..
we hebben wel eens rain down on me gedaan. Ik heb niet echt iets recents, we zijn nogal van bezetting en stijl/sound veranderd de laatste jaren. 19 maart staan we in Valkenswaard, ik zou zeggen: kom langsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe eens youtube link
Waar moet ik aan denken... Kane?
ben een grote fan van Kane![]()
The Great Mouse Detective aka De Speurneuzenquote:
Hmm, misschien had ik dan gewoon een onverklaarvare deja-vu. Ik wist zeker dat ik het herkende maar die heb ik niet gezien,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Sands het volgende:
[..]
The Great Mouse Detective aka De Speurneuzen
Als Basil 2 kogels onder zijn microscoop gaat vergelijken
Nee? ik dacht juist dat iedereen die film gezien hadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm, misschien had ik dan gewoon een onverklaarvare deja-vu. Ik wist zeker dat ik het herkende maar die heb ik niet gezien,.
IMBd bekeken, nu twijfel ik weer. Ik kan me toch wel iets met Sherlock herinneren, maar dat is sowieso zo'n 18 jaar geleden. Het zal allemaal welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee? ik dacht juist dat iedereen die film gezien had
Valkenswaard ligt niet bepaald bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
we hebben wel eens rain down on me gedaan. Ik heb niet echt iets recents, we zijn nogal van bezetting en stijl/sound veranderd de laatste jaren. 19 maart staan we in Valkenswaard, ik zou zeggen: kom langs
Www.jong-belegen.com
Het is overigens niet alleen nederspul, meer een mix met kroegcovers. En de demo op de site moeten we ook nog eens aanpakken, ook die is niet echt representatief meer. Ik ben overigens de toetsenist
Het is een leuke hobby. Ik ben de toetsenist. Ik heb ook wel eens een stukje geraptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Valkenswaard ligt niet bepaald bij mij om de hoekLaat maar weten of je in de buurt van Amsterdam bent
Ik heb altijd zeer respect voor mensen die een instrument kunnen bespelen. Ik zal graag willen drummen
Hier ben ik zwaar van onder de indruk:
Ik zat al helemaal klaar voor de afzeikmode, maar het klinkt verbazingwekkend goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is een leuke hobby. Ik ben de toetsenist. Ik heb ook wel eens een stukje gerapt![]()
Zoek maar eens op "just us pretty fly"
Je kunt gewoon een opstarter plaatsen hoor.quote:
Waarom dacht ik daar zelf niet aan..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een opstarter plaatsen hoor.
Nu Nog 6 dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef picodealion het volgende:
Naar mijn idee komen alle Disneyfilms uit de jaren '90, het enige decennium dat ik die dingen keek zo ongeveer,.
Hoeveel moeten we er Sands?
Je moet niet zo gehaast doen.quote:
Ik kon me niet meer inhouden en heb een lijstje opgezocht,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu Nog 6 dusde rest tel ik niet mee zoals..de kerstfilms
Niet zo gehaast? de vraag liep al sinds voor 2 uur...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Je moet niet zo gehaast doen.
Bovendien, als je iets vraagt, hoeft het echt niet zo te zijn dat je het ook krijgt.
Screenshots die ik vond waren zo weinig zeggend extra.
Ik wilde wel nog wat hulp-hints gaan geven, maar dat is nu niet meer nodig.
Ik heb nog wel enkele zulke vragen voor als ik weer scoor.
Mijn vraag is voor mij veel beter te doen dan disney-vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |