Dan kom je omgerekend rond de 44 euro uit , dus dan heeft ts toch een mooie prijs?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mag ik iedereen eraan herinneren dat levis in amerika ong. nieuw 60 dollar kosten.
Ik zou gewoon een topic openen als ik jou was. Al die negatieve topics kunnen wel wat positiefs gebruiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mag ik iedereen eraan herinneren dat levis in amerika ong. nieuw 60 dollar kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat toch ook in mijn post?? Het is hier niet de bedoeling te handelen/ winst te maken, maar gewoon een miskoop verzachten....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nee, dat is vergelijkbaar met maat 42 hier in NLquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan kom je omgerekend rond de 44 euro uit , dus dan heeft ts toch een mooie prijs?
maat 32 ? is dat als een maat 38/40? Ik ben daar niet in thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |