ik ben ook gestopt met de dexa bij May (zelf besloten, tis troep, wel een risico maar ik moet zeggen t gaat zoveel beter, ze is energieker etcquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijn arme hondjes hebben niet eens entingen of ontworming , helemaal no drugs![]()
Ow jawel, Bil en Sjon krijgen elke dag 2 biergisttabletten
Heul welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de ruggeprik gaan want dan heb je die niet nodig.
Nee, alle goeie da's zitten in Belsjquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben ook gestopt met de dexa bij May (zelf besloten, tis troep, wel een risico maar ik moet zeggen t gaat zoveel beter, ze is energieker etcsowieso een wonder dat ze toentertijd zo is opgeknapt, maar wss ziek geworden door de enting dus entingen krijgen ze hier ook niet meer
which reminds me, dierenarts in Maastricht, tips of afraders?
Natuurlijk mag datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Ohja, Rewimo, mag ik je adres? Voor de AHplaatjes van Christan
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Q, ik sleur Lot geheel nu tegen haar zin in mee naar de brievenbus
ok die eerste zin volg ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, alle goeie da's zitten in Belsj
Over die op het Oranjeplein ken ik mensen die er lyrisch over zijn en mensen die haar haten.
Verhey of zo is dat.
Als ze de canule laten zitten voor de pijnbestrijding heb je heul niks extra nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heul wel
Want die spuit krijg ik pas na de operatie in mijn reet gejast
De vorige keer dat ik er 1 kreeg heb ik echt lopen trippen als een varken
Ik zal het even zeggen tegen zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze de canule laten zitten voor de pijnbestrijding heb je heul niks extra nodig.
Afbakbroodjes met zelfgemaakte eiersalade.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
kan iemand mij aub vertellen wtf we moeten eten vanaaf? En ik wil iets simpels!
Ravioli met champignonsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
is simpelerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afbakbroodjes met zelfgemaaktegekochte eiersalade.
Jezus fuck wat een werk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afbakbroodjes met zelfgemaakte eiersalade.
Als je echt op je morfine gesteld bent ruk je die canule er stiekem zelf uit na de OK.quote:
Wij eten rode kool, hamburgers en roast potatoesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
10 minuten. Lui verrukuh! Naar de winkel kost meer tijd, zeker voor jou met je poot.quote:
Muizelll!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij eten rode kool, hamburgers en roast potatoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |