Heb jij vanmiddag mijn tosti gemaakt? Dat hoort er dus NIET op. Zeker die kruiden nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Haque het volgende:
Wit brood![]()
En een goede tosti heeft ook tomaat en italiaanse kruiden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Haque het volgende:
Wit brood![]()
DR ZIT AL GENOEG ZOUT IN KAAS WAT IS JE PROBLEEM NIGGAquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Pharkus het volgende:
net als friet met mayonaise hoort en een beetje zout, that's it.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DR ZIT AL GENOEG ZOUT IN KAAS WAT IS JE PROBLEEM NIGGA
Dat weet ik al. De klacht gaat over mensen die geen ideale tosti kunnen maken.quote:
Jij bent pauper, pauper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Id_do_her het volgende:
Saus op een tosti doen, zijn jullie paupers of zo?
Geen curry bij een tosti doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Id_do_her het volgende:
Failquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb laatst in een restaurant de tosti teruggestuurd. Dit was door alle tomaat en italiaanse kruiden meer een pizza.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Haque het volgende:
Wit brood![]()
Als zo een kok (:')) er op een bord wat curry bij wil serveren prima, maar svp wegblijven met je italiaanse kruiden en tomaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Pharkus het volgende:
De Hela curry is inderdaad een vaak vergeten, maar onmisbaar, ingredient
Nomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Haque het volgende:
Wit brood![]()
Een schijntje voor bazenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef arucard het volgende:
[..]
70 cent betalen voor een zelfgemaakte tosti
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef manusjehatte het volgende:
Tosti hollandia vivaldia:
Beleg een sesamboterham met:
1 plak kaas
1 plak ham
1 knakworstje in 10 stukken gesneden
1 theelepel hutspot
1 theelepel ananasvocht
1 ananasschijf in 15 stukken gesneden
blokjes appel ( hoe je het ook op een appelflap doet)
2 mandarijnstukjes
5 cm prei in stukjes gesneden
melkpoeder
3 patatjes in stukjes gesneden
1 eetlepel ragout
1 eetlepel gebakken uitjes
snufje zout
snufje peper
snufje cayennepeper
snufje witte peper
snufje zwarte peper
snufje vanillesuiker
snufje rietsuiker
snufje nootmuskaat
snufje paprikapoeder
snufje bassilicum
snufje peterselie
snufje kebabkruiden
snufje shoarmakruiden
snufje pepermunt ( ZEKER DOEN NIET VERGETEN)
Doe hier een bruine boterham op, en laat het 5 minuten roosteren.
Na 5 minuten de tostie er uit halen, even mee wapperen ( voor de kruiden , maakt het lekkerder) en daarna op de laagste stand nog 2 minuutjes roosteren.
Eet smakelijk.
tomaat en italiaanse kruidenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Haque het volgende:
Wit brood![]()
Dat je een paupersmaak hebt omdat je ouders je nooit lekker eten hebben gegeven hoef je niet op mensen met smaak te projecteren. Al helemaal niet op zo'n simpele manier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Albertson het volgende:
[..]
tomaat en italiaanse kruiden. Jij bent zeker iemand die alleen spa water drinkt omdat dat lekkerder is. Doos
paupersmaak? Grapjas, Jij bent zeker iemand die de ganze kruidenkast met willekeur in je eten flikkert en daarna zelfvoldaan denkt: "Kijk mij eens culinair zijn en een goede smaak hebben".quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:14 schreef zhor het volgende:
[..]
Dat je een paupersmaak hebt omdat je ouders je nooit lekker eten hebben gegeven hoef je niet op mensen met smaak te projecteren. Al helemaal niet op zo'n simpele manier.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Albertson het volgende:
[..]
paupersmaak? Grapjas, Jij bent zeker iemand die de ganze kruidenkast met willekeur in je eten flikkert en daarna zelfvoldaan denkt: "Kijk mij eens culinair zijn en een goede smaak hebben".Faalhaas.
Tomaat is gewoon goor op een tosti. klaar
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Albertson het volgende:
[..]
paupersmaak? Grapjas, Jij bent zeker iemand die de ganze kruidenkast met willekeur in je eten flikkert en daarna zelfvoldaan denkt: "Kijk mij eens culinair zijn en een goede smaak hebben".Faalhaas.
Tomaat is gewoon goor op een tosti. klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |